LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Graag zou ik in contact komen met mensen die ook ontevreden zijn overVos Keukens te Wijk en Aalburg.
Wij hebben een contract met dit bedrijf afgesloten en ook een aanbetaling gedaan, nu na een half jaar is er nog niets gebeurd en zitten wij nog altijd op onze keuken te wachten. Het bedrijf is slecht tot niet te bereiken en afspraken worden niet nagekomen.
De eigenaar heeft pas na lang aandringen van onze kant aangegeven, financiële problemen te hebben en ziet geen kans op korte termijn aan de keuken te kunnen beginnen of ons geld terug te storten.
Wij zoeken nu mede-gedupeerden zodat we evt. gezamenlijke gerechtelijke stappen kunnen ondernemen.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door snepke »

Bij mijn weten staat dat hele spul te koop

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Klopt en wij hebben zijn financiele status laten checken en er zijn geen schulden bekend bij het incassobureau. Zijn huis en werkplaats staan te koop en er is een flinke meerwaarde dus er is ons ook wat dat betreft weer wat op de mouw gespeld.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door snepke »

Geen idee of er meerwaarde is, of wat daar speelt.
Maar zijn personeel zal ook betaald moeten worden etc...

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Het is een eenmanszaak en ja er is behoorlijke meerwaarde.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door bprosman »

De eigenaar heeft pas na lang aandringen van onze kant aangegeven, financiële problemen te hebben en ziet geen kans op korte termijn aan de keuken te kunnen beginnen of ons geld terug te storten.
Ben je al begonnen met het bedrijf schriftelijk (aangetekend) in gebreke te stellen , een ontbinding van de overeenkomst gesteld samen met een termijn waarin je het geld terug wil hebben ?
Daar zou ik mee beginnen, telefoontjes en aannames over de financiele toestand van het bedrijf helpen op dit moment niet zoveel.
Bovendien moet je dit toch doen vooraleer je gerechtelijke stappen gaat ondernemen.

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Ja dat is allemaal gedaan, aangetekende brief is niet aangenomen, mail is niet beantwoord (ook niet geopend?), ik heb uiteindelijk gebeld en telefonisch meegedeeld dat er een ultimatum is gesteld en dat meneer nog 3 weken de tijd heeft om aan de keuken te beginnen. Hierna is de koopovereenkomst ontbonden wat ons betreft.
Als je telkens zo'n 20x moet bellen en je spreekt een boodschap in maar wordt nooit teruggebeld en je rijdt voor de zoveelste keer voor nop naar W&A ben je er op een gegeven moment wel klaar mee !

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door crazyme »

Je kunt beter een deurwaarder inschakelen dan deze ondernemer het laatste zetje te geven via dit bericht.

16again
Berichten: 16401
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door 16again »

Keukengedupeerde schreef:Klopt en wij hebben zijn financiele status laten checken en er zijn geen schulden bekend bij het incassobureau. Zijn huis en werkplaats staan te koop en er is een flinke meerwaarde ....
Hoe kun je dat soort gegevens zomaar achterhalen? De lijkt mij vertrouwelijke informatie , die niet zomaar verstrekt mag worden aan derden.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door bprosman »

Hoeveel hypotheek er op een huis rust is anders gewoon "Openbare" info hoor.

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Het incassobureau kan dit ook allemaal uitzoeken voor je. Volgende week loopt de termijn af waarbinnen Vos kon reageren, hierna is het koopcontract ontbonden en kan de deurwaarder aan de slag.
Voor ons aan de ene kant een zorg minder want dan hoeven wij er niet meer achteraan, aan de andere kant, wanneer krijgen wij onze aanbetaling terug zodat we op zoek kunnen gaan naar een partij die wel betrouwbaar is.

Middels dit forum wil ik mensen motiveren om in actie te komen, neem geen genoegen met de slechte dienstverlening van dit bedrijf !

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door bprosman »

Temeer een reden om gewoon nooit aan te betalen.

Gondabouman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:55

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Gondabouman »

Helaas is de zaak in de schuldsanering dus wij moeten afwachten.
Laatst gewijzigd door Gondabouman op 04 jul 2014 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Het doet mij geen deugd dat er inderdaad nog meer mensen gedupeerd zijn door dit bedrijf, maar het bevestigt wel mijn mening dat er dringend gerechtelijke stappen moeten worden genomen.

Mensen meld u bij dit forum als u ook benadeeld bent door Vos Keukens !

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Inmiddels ook aangifte gedaan bij de politie van oplichting. Incassoprocedure is gestart, ik verwacht hier weinig van. Waarschijnlijk zien we dhr. Vos over een tijdje weer, bij de rechter. Benieuwd hoe hij hier dan weer een draai aan zal geven, aan smoesjes immers geen gebrek.

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Vos Keukens is inmiddels gestopt met haar activiteiten als VOF en aangemeld bij schuldsanering. Ondertussen wordt alle apparatuur verkocht en het geld in eigen zak gestoken terwijl er nog diverse schuldeisers zijn. Ongelooflijk dit (on)recht in NL!

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Overigens bedankt voor de PB's die ik in de tussentijd ontvangen heb. Ik vind het jammer dat dhr Vos al een paar jaar geleden, sommige mensen heeft kunnen bedreigen en intimideren zodat zij of hun melding van internet hebben gehaald of niet durfden plaatsen. Tevens dat er blijkbaar niemand aangifte heeft durven doen. Dit zou anders al eerder bekend zijn en waren er niet zoveel gedupeerden geweest.

16again
Berichten: 16401
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door 16again »

Keukengedupeerde schreef:Vos Keukens is inmiddels gestopt met haar activiteiten als VOF en aangemeld bij schuldsanering. Ondertussen wordt alle apparatuur verkocht en het geld in eigen zak gestoken terwijl er nog diverse schuldeisers zijn.
Kun je dat hard maken?
Als je zo sjoemelt, mag je niet eens de schuldsanering in (en kom je dus nooit van je schulden af)!

Of komen verkochte zaken toch ten goede aan schuldeisers?

Keukengedupeerde
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2014 21:40

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door Keukengedupeerde »

Het hele fin. plaatje wordt straks naar alle schuldeisers gestuurd dus dat valt best wel op als er niets over machines vermeld wordt. En kan ik dat hard maken, in een dorp als W@A blijft niets geheim hoor.

breesink
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jul 2014 19:43

Re: Ervaringen Vos Keukens Wijk en Aalburg

Ongelezen bericht door breesink »

Ja ik heb t zelfde probleem gehad helaas. Ik heb gelukkig mijn aanbetaling retour kunnen krijgen, na flink boos te zijn geweest.
Succes!

Gesloten