LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aldi en de Tros Radar App
Aldi en de Tros Radar App
Door de mooie reclame in jullie programma (defecte routeplanner) ik naar de Aldi in Dieren mijn IP camera was defect geraakt en ik dacht wat die meneer in de reclame kan dat kan ik ook ik eis gewoon garantie daar heb ik recht op en ik stuur zelf geen camera's op naar bedrijven waar ik geen zaken mee heb gedaan.
Welnu ik kan u melden dat uw app geen enkele maar dan ook helemaal geen enkele indruk maakt op het personeel van de Aldi u heeft gelijk meneer maar orders van het hoofdkantoor u moet het zelf oplossen.
Ik daag het programma Tros Radar uit om die meneer in jullie reclame filmpje een keer naar de Aldi te laten gaan met een ondeugdelijk product en maak daar dan ook eens een filmpje van.
Welnu ik kan u melden dat uw app geen enkele maar dan ook helemaal geen enkele indruk maakt op het personeel van de Aldi u heeft gelijk meneer maar orders van het hoofdkantoor u moet het zelf oplossen.
Ik daag het programma Tros Radar uit om die meneer in jullie reclame filmpje een keer naar de Aldi te laten gaan met een ondeugdelijk product en maak daar dan ook eens een filmpje van.
Re: Aldi en de Tros Radar App
Had u dan geen briefje van 50 euro tussen uw vingers geklemd ?
Het is bekend dat Aldi zelf geen garantieklachten afhandelt en verwijst naar de producent. Daar helpt zelfs geen Radar-app tegen. Leuk bedacht van Radar maar dat is het dan.....
Probeer het eens met de Radar tas, dan zie je, dat je ook met deze niet de indruk maakt zoals voorgeschoteld.Welnu ik kan u melden dat uw app geen enkele maar dan ook helemaal geen enkele indruk maakt op het personeel van de Aldi u heeft gelijk meneer maar orders van het hoofdkantoor u moet het zelf oplossen.
Hoe naïef kunnen mensen zijn.
Denk het wel, er zijn echt mensen die denken dat deze app helpt......
Of een hertzenberg masker.eleven schreef:Probeer het eens met de Radar tas, dan zie je, dat je ook met deze niet de indruk maakt zoals voorgeschoteld.Welnu ik kan u melden dat uw app geen enkele maar dan ook helemaal geen enkele indruk maakt op het personeel van de Aldi u heeft gelijk meneer maar orders van het hoofdkantoor u moet het zelf oplossen.
Hoe naïef kunnen mensen zijn.
Trol alert.
Waarom zou dat wel indruk moeten maken? Daarnaast zijn winkelmedewerkers "op de vloer" niet juridisch geschoold, dus ze zouden wel gek zijn om toezeggingen te doen op basis van een promotietooltje.pjay1966 schreef: Welnu ik kan u melden dat uw app geen enkele maar dan ook helemaal geen enkele indruk maakt op het personeel van de Aldi u heeft gelijk meneer maar orders van het hoofdkantoor u moet het zelf oplossen.
Nou, op zijn minst zou men behoren te weten hoe garantieafhandeling wettelijk is vastgelegd....Het zijn niet allemaal onbenullen.
Nee, het zijn vakkenvullers en caissières, en die hebben even weinig verstand van wettelijke garantie bepalingen, als dat ze hebben van de ingrediënten van welk een product in de schappen.dhc schreef:Nou, op zijn minst zou men behoren te weten hoe garantieafhandeling wettelijk is vastgelegd....Het zijn niet allemaal onbenullen.
Goed, als dat jouw mening is....
Jammer zo minachting over deze mensen te denken.sjohie schreef:Nee, het zijn vakkenvullers en caissières, en die hebben even weinig verstand van wettelijke garantie bepalingen, als dat ze hebben van de ingrediënten van welk een product in de schappen.dhc schreef:Nou, op zijn minst zou men behoren te weten hoe garantieafhandeling wettelijk is vastgelegd....Het zijn niet allemaal onbenullen.
Een beetje ongelukkig gezegd maar het is wel waar.eleven schreef:Jammer zo minachting over deze mensen te denken.sjohie schreef:Nee, het zijn vakkenvullers en caissières, en die hebben even weinig verstand van wettelijke garantie bepalingen, als dat ze hebben van de ingrediënten van welk een product in de schappen.dhc schreef:Nou, op zijn minst zou men behoren te weten hoe garantieafhandeling wettelijk is vastgelegd....Het zijn niet allemaal onbenullen.
Ze hoeven het ook niet te weten en in die korte cursus die de caissières krijgen wordt het ze ook niet geleerd.
Mijn nichtje zit achter de kassa en die zegt wat ze leren over dit soort vragen is dat de bedrijfsleider erbij wordt gehaald.
Sterker nog,dit soort klanten wordt achter de schermen gezien als vervelende zeurende klanten,die ze liever kwijt zijn.
Er zullen er best bij zijn die het wel weten maar als ze het weten dan is dat vaak omdat ze er zelf mee te maken hebben gehad of er interesse in hebben.
Ik ken bij Etos Den Bosch toch een cassiere die derdejaars rechtenstudent isNee, het zijn vakkenvullers en caissières, en die hebben even weinig verstand van wettelijke garantie bepalingen
Misschien als je m bij de filiaalmanager over zn hoofd trektProbeer het eens met de Radar tas, dan zie je, dat je ook met deze niet de indruk maakt zoals voorgeschoteld.
En ik was vakkenvuller bij de AH met een opleiding levensmiddelentechnologie. Ik kon sommige producten die we verkochten zelf maken, maar dat is meer toeval, net als bij die rechtenstudent. Mijn levensmiddelen kennis had ik niet nodig om de potten hak appelmoes met het etiket naar voren in het schap te zetten.bprosman schreef:Ik ken bij Etos Den Bosch toch een cassiere die derdejaars rechtenstudent isNee, het zijn vakkenvullers en caissières, en die hebben even weinig verstand van wettelijke garantie bepalingen
Overigens was mijn reactie zeker niet denigrerend bedoelt, ik wou alleen maar aangeven dat die jongens en meisjes niet aangenomen worden om dit soort dingen af te handelen, of om er überhaupt kennis van te hebben voor het werk waar ze voor zijn aangenomen.
Voor de grote supermarktconcerns zijn het gewoon ademende vulmachines en scanrobots.
De medewerkers zijn niet het probleem bij de Aldi in Dieren ze waren vriendelijk genoeg het gaat er om dat ze opdracht hebben gekregen van het hoofdkantoor zo te handelen.
En daarom daag ik Tros Radar uit dat eens aan de kaak te stellen, vooral omdat Tros Radar zelf reclame maakt dat als je de app maar gebruikt het allemaal wel goed komt.
Besteed daar eens een uitzending aan, is leuker dan geneuzel over zorgverzekeringen en woekerpolissen.
En daarom daag ik Tros Radar uit dat eens aan de kaak te stellen, vooral omdat Tros Radar zelf reclame maakt dat als je de app maar gebruikt het allemaal wel goed komt.
Besteed daar eens een uitzending aan, is leuker dan geneuzel over zorgverzekeringen en woekerpolissen.
En daarin geef ik U groot gelijk! Mijn mening is dat ondernemers niet echt onder de indruk zijn....het is geblaat in de ruimte.....En daarom daag ik Tros Radar uit dat eens aan de kaak te stellen, vooral omdat Tros Radar zelf reclame maakt dat als je de app maar gebruikt het allemaal wel goed komt.
Of over cupcakes godbetert.pjay1966 schreef:
Laatst gewijzigd door sjohie op 24 jun 2014 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar heb je de filiaalleider voor. Hoe moeilijk kan het zijn om een defect product aan te nemen en op te sturen ipv de klant dat te laten doen.dhc schreef:Nou, op zijn minst zou men behoren te weten hoe garantieafhandeling wettelijk is vastgelegd....Het zijn niet allemaal onbenullen.
Tsja in reclames wordt nogals eens overdreven, daarvoor zijn het reclames. Toch helpt het soms wel om te dreigen iets in het openbaar te brengen. Bedrijven houden nou eenmaal niet van negatieve aandacht.pjay1966 schreef:De medewerkers zijn niet het probleem bij de Aldi in Dieren ze waren vriendelijk genoeg het gaat er om dat ze opdracht hebben gekregen van het hoofdkantoor zo te handelen.
Gezien de diversiteit aan producten die ze verkopen naast de levensmiddelen, best nog wel moeilijk lijkt me? Ze verkopen alles van tuin/auto/fietsgereedschap, anti-vries, tablets, smartphones, kantoor artikelen, wandelschoenen, etc etc. Elk met andere producenten, al dan niet in het buitenland, etc etc.olaf79 schreef:Daar heb je de filiaalleider voor. Hoe moeilijk kan het zijn om een defect product aan te nemen en op te sturen ipv de klant dat te laten doen.dhc schreef:Nou, op zijn minst zou men behoren te weten hoe garantieafhandeling wettelijk is vastgelegd....Het zijn niet allemaal onbenullen.