| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuws van stichting lease verlies
-
Johan
Nieuws van stichting lease verlies
Vandaag, maandag 19 mei 2003, hebben zich via de website 12 nieuwe belanghebbenden aangemeld.
-
john bob
Re: Nieuws van stichting lease verlies
Het totale bedrag wat de stichting nu al heeft is enorm.
Wat wij ervoor krijgen is tot heden niet veel.
Zijn er nog ontwikkelen rond SLV ?
Wat wij ervoor krijgen is tot heden niet veel.
Zijn er nog ontwikkelen rond SLV ?
-
Erik
Het totale bedrag is inderdaad enorm, het bedrag per gedupeerde is en blijft nog steeds slechts 45 Euro. Dit gaat lang duren dus blijf geduld hebben maar ondertussen wel je eigen plan trekken. Mijn vertrouwen hebben ze nog steeds.
-
jos de vos
hebben jullie de aankondeging van de demonstratie gehad van leaseverlies?
Nee, gek ik ook niet en dat vind ik onaanvaardbaar.
LL moet alle akties vermelden zodat we allemaal geinformeerd blijven en kunnen kiezen of we deelnemen of niet, ze hoeven ons niet aan te sporen of ons te sturen nee alleen informeren dat is toch het minst.
Alle partijen doen op hun manier hem best en LL moet dat melden zodat we zelf kunnen kiezen of we er aan mee doen Ja of Nee.
Nu zijn 70.000 mensen niet geinformeerd en dat is fout in mijn ogen, de demonstratie is zeer ook in het belang van LL die kan zo een proces meer gewicht geven, maar dan moet je wel mensen de gelegenheid geven om hun stem te laten horen.
Nee, gek ik ook niet en dat vind ik onaanvaardbaar.
LL moet alle akties vermelden zodat we allemaal geinformeerd blijven en kunnen kiezen of we deelnemen of niet, ze hoeven ons niet aan te sporen of ons te sturen nee alleen informeren dat is toch het minst.
Alle partijen doen op hun manier hem best en LL moet dat melden zodat we zelf kunnen kiezen of we er aan mee doen Ja of Nee.
Nu zijn 70.000 mensen niet geinformeerd en dat is fout in mijn ogen, de demonstratie is zeer ook in het belang van LL die kan zo een proces meer gewicht geven, maar dan moet je wel mensen de gelegenheid geven om hun stem te laten horen.