LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia Bank Actueel . Minachting, Toeval, of Trucage.
-
Dexia Bank Actueel . Minachting, Toeval, of Trucage.
Vandaag heb ik de jaaropgave van 2003 op mijn deurmat gekregen van Dexia met daarbij een zeer vriendelijk opgestelde bijlage die dient als toelichting ter invulling van mijn belasting aangifte.
Geweldig, op 01-01-2003 een openstaande restschuld en
op 31-12- 2003 een even grote restschuld, zonder toegevoegde rente.
Is het niet fantastisch. Daarbij zat ook nog een prachtige folder met een aanbod van nieuwe produkten en diensten zoals ONLINE sparen en of beleggen. PAS OP, ZE HEBBEN INTERNET ONDEKT. En als ik wil weten wat de NIEUWE spaar en beleggings producten van Dexia voor mij kunnen betekenen. Hoef ik alleen maar de antwoordkaart gratis naar ze toe te sturen. IK WORD GEK. Morgen gaat de rechter mij zijn/haar conclusie vertellen over de zaak waarbij ik door Dexia werd gedagvaard, Aangaande dat geweldige feestplan waar ze zo veel plubliciteit mee hebben gehad.
Ik heb me al enige malen in de arm geknepen. Maar het gebeurd echt.
Groeten
Ad
Oh ja dit nog even voor Ton. Afgelopen weekend heb ik jou nergens van willen betichten hoor Ik zag het even niet allemaal zo helder meer.
Dat was een foutje van mij
Maar ja het is ook allemaal zo spannend.Je bent een kanjer
Geweldig, op 01-01-2003 een openstaande restschuld en
op 31-12- 2003 een even grote restschuld, zonder toegevoegde rente.
Is het niet fantastisch. Daarbij zat ook nog een prachtige folder met een aanbod van nieuwe produkten en diensten zoals ONLINE sparen en of beleggen. PAS OP, ZE HEBBEN INTERNET ONDEKT. En als ik wil weten wat de NIEUWE spaar en beleggings producten van Dexia voor mij kunnen betekenen. Hoef ik alleen maar de antwoordkaart gratis naar ze toe te sturen. IK WORD GEK. Morgen gaat de rechter mij zijn/haar conclusie vertellen over de zaak waarbij ik door Dexia werd gedagvaard, Aangaande dat geweldige feestplan waar ze zo veel plubliciteit mee hebben gehad.
Ik heb me al enige malen in de arm geknepen. Maar het gebeurd echt.
Groeten
Ad
Oh ja dit nog even voor Ton. Afgelopen weekend heb ik jou nergens van willen betichten hoor Ik zag het even niet allemaal zo helder meer.
Dat was een foutje van mij
Maar ja het is ook allemaal zo spannend.Je bent een kanjer
Re: Dexia Bank Actueel . Minachting, Toeval, of Trucage.
Ad,
Wij wensen je morgen alle sterkte en kracht.
We zijn zeer benieuwd naar de afloop.Maar dat zul je uiteraard wel melden hoop ik.
Met hoopvolle groeten,
Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]
Wij wensen je morgen alle sterkte en kracht.
We zijn zeer benieuwd naar de afloop.Maar dat zul je uiteraard wel melden hoop ik.
Met hoopvolle groeten,
Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]
Ad, heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen.
Laat de uitkomst aub weten, wat het ook mag zijn, maar we hebben er vertrouwen in.
Laat de uitkomst aub weten, wat het ook mag zijn, maar we hebben er vertrouwen in.
Beste Ad Snoeren,
Er is in ieder geval wat mij betreft tussen ons geen enkele wrijving, kritiek of anderszins, op of aanmerkingen beschouw ik altijd als opbouwend bedoelt, en aldus voor mij erg waardevol.
Succes morgen, Ton
Er is in ieder geval wat mij betreft tussen ons geen enkele wrijving, kritiek of anderszins, op of aanmerkingen beschouw ik altijd als opbouwend bedoelt, en aldus voor mij erg waardevol.
Succes morgen, Ton
Beste Ad,
Wat het resultaat ook moge wezen, hoofd koel houden, dit is maar een piepklein onderdeel van geheel jouw leven!
Veel succes!
Wat het resultaat ook moge wezen, hoofd koel houden, dit is maar een piepklein onderdeel van geheel jouw leven!
Veel succes!
-
bedankt voor jullie lieve reacties. Maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal is overgekomen. Ik heb echt uitgerekend vandaag een folder met de nieuwe producten en diensten van Dexia binnen gekregen.
Alsof ik daar ooit nog in zou trappen, dat zullen ze toch zelf niet geloven. Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van, het voelt ongeveer als een dreun van een oliefantenslurf in je gezicht en daarna,
na na na na na na.
Welterusten allemaal.
Tot morgen. Ad
Alsof ik daar ooit nog in zou trappen, dat zullen ze toch zelf niet geloven. Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van, het voelt ongeveer als een dreun van een oliefantenslurf in je gezicht en daarna,
na na na na na na.
Welterusten allemaal.
Tot morgen. Ad
Ad ontzettend veel sterkte en succes morgen.
Ik hoop van harte het beste.
Ik hoop van harte het beste.
Succes Ad en op de overwinning.
Harry
Harry
Best Ad, ik hoop dat de afloop net zo goed zal zijn als die van mij.
Heel veel succes want je bent er nog niet want er zullen na deze zitting nog wel een aantal tussenvonnissen komen.
Groetjes, Las-tig
Heel veel succes want je bent er nog niet want er zullen na deze zitting nog wel een aantal tussenvonnissen komen.
Groetjes, Las-tig
Laatst gewijzigd door las-tig op 03 mar 2004 01:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ad,
neem die rotzooi mee naar de zitting. Misschien is de rechter wel gevoelig voor dergelijke ontactische troep !
Sterkte en suc6........................Groet...................Dirk-1
neem die rotzooi mee naar de zitting. Misschien is de rechter wel gevoelig voor dergelijke ontactische troep !
Sterkte en suc6........................Groet...................Dirk-1
Zet `m op, succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groet Pimmy
Groet Pimmy