geen internet/service is niet @ home
Geplaatst: 02 mar 2004 20:33
Sinds circa 10 dagen heb ik geen internetverbinding meer. Uit een telefoontje met de servicelijn van @home, waarbij ik 10 minuten a 0,10 euro in de wacht wordt gezet, krijg ik de mededeling dat er een storing te zijn. Het blijkt dat @Home het door mij gebruikte IP-adres dubbel heeft uitgegeven. Dat gedlt volgens hen voor zowel mijn PC IP-adres als dat van mijn kabelmodem (goede administratie, als ik eerst moet reclameren voordat men dit opmerkt).
Op mijn vraag hoe lang het gaat duren voordat dit probleem is opgelost krijg ik het volgende antwoord: "Indien niet meer mensen zich met hetzelfde probleem melden kan het nog WEKEN duren".
Daarom besluit ik nog een e-mail te sturen met een omschrijving van het probleem, de reactie van de helpdeskmedewerker en de opmerking dat ik overweeg over te stappen naar een andere provider. De automatische reply geeft aan dat ik binnen 3 werkdagen bericht krijg.
Niet dus.
Daarom heb ik besloten nogmaals de helpdesk te bellen. Ook deze medewerkster moet weer afzonderlijk gaan uitzoeken waar het probleem zit - dus weer in de wacht gezet. Ook hier krijg ik hetzelfde antwoord: de "storing" duurt nog steeds en het is onbekend wanneer deze verholpen is. Op mijn vraag of dit een reden is om het abonnement te beeindigen krijg ik alleen te horen: " Dan moet u de algemene voorwaarden doorlezen. Ik wens u veel succes".
Geeft toch weer aan hoe Essent met haar klanten omgaat.
Op mijn vraag hoe lang het gaat duren voordat dit probleem is opgelost krijg ik het volgende antwoord: "Indien niet meer mensen zich met hetzelfde probleem melden kan het nog WEKEN duren".
Daarom besluit ik nog een e-mail te sturen met een omschrijving van het probleem, de reactie van de helpdeskmedewerker en de opmerking dat ik overweeg over te stappen naar een andere provider. De automatische reply geeft aan dat ik binnen 3 werkdagen bericht krijg.
Niet dus.
Daarom heb ik besloten nogmaals de helpdesk te bellen. Ook deze medewerkster moet weer afzonderlijk gaan uitzoeken waar het probleem zit - dus weer in de wacht gezet. Ook hier krijg ik hetzelfde antwoord: de "storing" duurt nog steeds en het is onbekend wanneer deze verholpen is. Op mijn vraag of dit een reden is om het abonnement te beeindigen krijg ik alleen te horen: " Dan moet u de algemene voorwaarden doorlezen. Ik wens u veel succes".
Geeft toch weer aan hoe Essent met haar klanten omgaat.