nestschommel
Geplaatst: 01 jul 2014 17:05
In de maand mei adverteerde Formido met een nestschommel in de folder.
Navraag in de winkel leerde echter dat het artikel door de leverancier niet geleverd was.
Ik heb daarop een klacht bij Formido neergelegd.
Op 17 juni ben ik in de winkel en informeer of deze schommel inmiddels weer te verkrijgen is waarop de winkelmedewerker zegt dat deze weer te bestellen is en dit voor mij doet ik heb hier een bon voor gekregen.
Op 30 juni staat deze schommel wederom in de folder.
Ik heb toen met Formido gebeld en de Dame die ik aan de telefoon kreeg melde dat de leverancier de schommels smorgens niet geleverd had.
Het lijkt mij dat formido aan misleidende reclame doet om mensen te lokken.
Ik heb een klacht bij Formido ingediend net als de vorige keer maar ben bang dat ik er niets meer van hoor.
Wat kan ik doen om toch mijn gelijk en schommel te krijgen.
Navraag in de winkel leerde echter dat het artikel door de leverancier niet geleverd was.
Ik heb daarop een klacht bij Formido neergelegd.
Op 17 juni ben ik in de winkel en informeer of deze schommel inmiddels weer te verkrijgen is waarop de winkelmedewerker zegt dat deze weer te bestellen is en dit voor mij doet ik heb hier een bon voor gekregen.
Op 30 juni staat deze schommel wederom in de folder.
Ik heb toen met Formido gebeld en de Dame die ik aan de telefoon kreeg melde dat de leverancier de schommels smorgens niet geleverd had.
Het lijkt mij dat formido aan misleidende reclame doet om mensen te lokken.
Ik heb een klacht bij Formido ingediend net als de vorige keer maar ben bang dat ik er niets meer van hoor.
Wat kan ik doen om toch mijn gelijk en schommel te krijgen.