stoel bij meubelkoning/woonmall leerdam
Geplaatst: 04 jul 2014 18:10
Op 3 januari 2014 hebben we een relax fauteuil besteld bij de woonmall in Leerdam, volgens mij hetzelfde als de meubelkoning.
Er werd een levertijd van 8 a 10 weken aangegeven bij de bestelling. Na 10 weken niets gehoord, dus maar eens gebeld. In de winkel konden ze niets vertellen en er werd gezegd dat het kantoor dicht was en we zouden worden terug gebeld. Wat vervolgens niet gebeurde.
Na nog een aantal keer gebeld te hebben kwam het bericht dat de stoel binnen was. Wij dus naar Leerdam om de stoel te halen. Werd ons doodleuk verteld dat de stoel niet daar maar in het magazijn stond. We konden dus weer met lege handen naar huis. Maar de stoel zou kosteloos bezorgd worden, dit gebeurde ook. Echter bleek de stoel een andere maat te hebben als wij besteld hadden. Bezorgdienst nam stoel weer mee en wij weer bellen. Als we langs kwamen om de maat nogmaals te bekijken zou de stoel met 5 weken geleverd worden.
Op 25 april 2014 ben ik dus weer eens langs gegaan in leerdam om nogmaals de goede maat aan te geven.
Ook toen werd weer gezegd dat met 5 weken geleverd zou worden.
Begin juni nog niets gehoord, dus maar weer bellen. Weer hetzelfde, sorry kantoor is dicht we bellen u terug. Wat dus niet gebeurd.
Nu zijn we bijna 28 weken verder en is er nog steeds geen stoel.
Kunnen ze dit zomaar doen? en kan ik ook zeggen dat ik de stoel niet meer hoef?
We hebben geen aanbetaling gedaan.
Er werd een levertijd van 8 a 10 weken aangegeven bij de bestelling. Na 10 weken niets gehoord, dus maar eens gebeld. In de winkel konden ze niets vertellen en er werd gezegd dat het kantoor dicht was en we zouden worden terug gebeld. Wat vervolgens niet gebeurde.
Na nog een aantal keer gebeld te hebben kwam het bericht dat de stoel binnen was. Wij dus naar Leerdam om de stoel te halen. Werd ons doodleuk verteld dat de stoel niet daar maar in het magazijn stond. We konden dus weer met lege handen naar huis. Maar de stoel zou kosteloos bezorgd worden, dit gebeurde ook. Echter bleek de stoel een andere maat te hebben als wij besteld hadden. Bezorgdienst nam stoel weer mee en wij weer bellen. Als we langs kwamen om de maat nogmaals te bekijken zou de stoel met 5 weken geleverd worden.
Op 25 april 2014 ben ik dus weer eens langs gegaan in leerdam om nogmaals de goede maat aan te geven.
Ook toen werd weer gezegd dat met 5 weken geleverd zou worden.
Begin juni nog niets gehoord, dus maar weer bellen. Weer hetzelfde, sorry kantoor is dicht we bellen u terug. Wat dus niet gebeurd.
Nu zijn we bijna 28 weken verder en is er nog steeds geen stoel.
Kunnen ze dit zomaar doen? en kan ik ook zeggen dat ik de stoel niet meer hoef?
We hebben geen aanbetaling gedaan.