Pagina 1 van 1
Canaal Digitaal
Geplaatst: 04 jul 2014 22:49
door dreamcatcher
Sinds januari 2013 een internet-bellen en tv-abonnement van Canaal Digitaal, Eerste halfjaar ging redelijk, daarna viel telefoonaansluiting steeds weg en waren wij dus telefonisch onbereikbaar. Keer op keer modem resetten hielp weinig. Half 2013 klacht ingediend bij Canaal Digitaal, geen enkele respons. Ook de beloofde 10 MB internet werd en wordt bij lange na niet gehaald. Weer een klacht ingediend, geen respons. Gebeld met een duur klantenservicenummer en kreeg alweer een dombo aan de lijn die zei dat we de modem echt moesten resetten!! Alsof we dat niet wekelijks deden! Weer een klacht ingediend, geen respons. Eind juni liep ons contract af en wilden we overstappen naar of glasvezel of kabel. We konden niet meer inloggen op mijncanaaldigitaal en dus vroegen we om een nieuw wachtwoord: geen respons. Op één dag precies 42 keer gevraagd om nieuw wachtwoord: geen respons!! Toen maar weer gebeld met dure servicenummer en 48 minuten en 15 seconden aan de lijn gehangen. Alweer een dombo die ons vertelde dat we helemaal geen all-innabonnement hadden maar alleen internet en bellen en een apart TV-abonnement die nog tot 2015 doorliep!! Vreemd want maandelijks wordt er een vast bedrag afgeschreven. Doorverbonden met een "techneut" die vertelde ons dat we ook een glasvezelabonnement konden afsluiten want zei hij: Canaal Digitaal heeft Online (glasvezel) overgenomen. Was niks over te lezen over op de site zie hij en hij kon ons ook niet doorverbinden met Online. Wel gebeld met Online en daar zeiden ze dat ze helemaal geen onderdeel van Canaal Digitaal waren en dat we ons abonnement zelf moesten opzeggen en als we glasvezel wilden, we dit zelf moesten aanleggen! Niet echt een goede indruk van dit bedrijf dus en al helemaal niet van Canaal Digitaal! We hebben alweer een klacht ingediend en ja hoor: alweer geen respons! Alleen een mail met een enquête wat wij van de Klantenservice vonden: drie keer niks dus en weer geen enkele respons, geen mail, geen telefoontje: niente. Een schande en ik wil iedereen waarschuwen niet met Canaal Digitaal in zee te gaan, want de service is beneden alle peil. Kan iemand ons adviseren wat ons nu te doen staat? Storingen van telefoon, wegvallen van internetverbinding is nog steeds aan de orde van de dag. Dank voor jullie reactie!
Re: Canaal Digitaal
Geplaatst: 09 okt 2014 10:54
door vanvliet2
Ik ben overgestapt naar Netflix. Ben daar zeer blij mee.
Re: Canaal Digitaal
Geplaatst: 27 okt 2014 19:53
door smitsman
dreamcatcher schreef:Sinds januari 2013 een internet-bellen en tv-abonnement van Canaal Digitaal, Eerste halfjaar ging redelijk, daarna viel telefoonaansluiting steeds weg en waren wij dus telefonisch onbereikbaar. Keer op keer modem resetten hielp weinig. Half 2013 klacht ingediend bij Canaal Digitaal, geen enkele respons. Ook de beloofde 10 MB internet werd en wordt bij lange na niet gehaald. Weer een klacht ingediend, geen respons. Gebeld met een duur klantenservicenummer en kreeg alweer een dombo aan de lijn die zei dat we de modem echt moesten resetten!! Alsof we dat niet wekelijks deden! Weer een klacht ingediend, geen respons. Eind juni liep ons contract af en wilden we overstappen naar of glasvezel of kabel. We konden niet meer inloggen op mijncanaaldigitaal en dus vroegen we om een nieuw wachtwoord: geen respons. Op één dag precies 42 keer gevraagd om nieuw wachtwoord: geen respons!! Toen maar weer gebeld met dure servicenummer en 48 minuten en 15 seconden aan de lijn gehangen. Alweer een dombo die ons vertelde dat we helemaal geen all-innabonnement hadden maar alleen internet en bellen en een apart TV-abonnement die nog tot 2015 doorliep!! Vreemd want maandelijks wordt er een vast bedrag afgeschreven. Doorverbonden met een "techneut" die vertelde ons dat we ook een glasvezelabonnement konden afsluiten want zei hij: Canaal Digitaal heeft Online (glasvezel) overgenomen. Was niks over te lezen over op de site zie hij en hij kon ons ook niet doorverbinden met Online. Wel gebeld met Online en daar zeiden ze dat ze helemaal geen onderdeel van Canaal Digitaal waren en dat we ons abonnement zelf moesten opzeggen en als we glasvezel wilden, we dit zelf moesten aanleggen! Niet echt een goede indruk van dit bedrijf dus en al helemaal niet van Canaal Digitaal! We hebben alweer een klacht ingediend en ja hoor: alweer geen respons! Alleen een mail met een enquête wat wij van de Klantenservice vonden: drie keer niks dus en weer geen enkele respons, geen mail, geen telefoontje: niente. Een schande en ik wil iedereen waarschuwen niet met Canaal Digitaal in zee te gaan, want de service is beneden alle peil. Kan iemand ons adviseren wat ons nu te doen staat? Storingen van telefoon, wegvallen van internetverbinding is nog steeds aan de orde van de dag. Dank voor jullie reactie!
Canaal Digitaal is bagger.
Toch trappen mensen daar iedere keer weer in.
Re: Canaal Digitaal
Geplaatst: 27 okt 2014 21:34
door eleven
smitsman schreef:
Canaal Digitaal is bagger.
Toch trappen mensen daar iedere keer weer in.
Zou TS het in de laatste drie maanden niet opgelost hebben, want er is geen respons meer.?
Re: Canaal Digitaal
Geplaatst: 27 okt 2014 22:58
door 53078
ik vrees dat het internet er nu helemaal uit ligt
Re: Canaal Digitaal
Geplaatst: 12 nov 2014 16:27
door SoundBoard
vanvliet2 schreef:Ik ben overgestapt naar Netflix. Ben daar zeer blij mee.
Netflix is toch niet te vergelijken met Canal Digitaal?
Netflix zendt niet de reguliere programma's uit zoals die zijn te ontvangen via de kabel, maar enkel series en films.