edwards scooter
Geplaatst: 08 jul 2014 17:51
Ik kwam toevallig terecht bij een scooter dealer in Amsterdam Noord te buikslotermeerplein die mij wel een goede prijs kon geven voor een nieuwe Edwards Scooter met gele kenteken. Via de hoofdkantoor Edwards Tomorrow te Mijdrecht kreeg ik een nieuwe scooter aangeleverd, netjes aan huis. Al gauw na 2 dgn blijkt dat ik de scooter niet via de in de elecktrische ontsteking aan kreeg. Ok.. na dit geregeld meegemaakt te hebben contact opgenomen met de winkel en der werd me verteld geen probleem we regelen het wel. Der komt een monteur aan huis en die fixed het wel. Zo gezegd zo gedaan, bleek er de bedrading verkeerd bevestigd te zijn. Gingen weer vrolijk verder,DACHT, ik totdat het weer niet aan de praat kreeg en ook de benzine teler heen en weer bewoog, terwijl de tank vol zat. Weer gebeld met de winkel en weer een mooie praatje, we fiksen het wel. De monteur kwam aan huis en gebleken dat er iets nog steeds niet goed bevestigd was. Nog geen paar dagen later viel me op dat er olie vlekken op de grond lag waar de scooter had gestaan en bleek later dat de scooter olie lekte.
weer contact genomen met de winkel en ik kon met de scooter naar de winkel en hij zou het wel regelen. Helaas zou het op dat moment te veel tijd in beslag gaan nemen en hebben ze de motor schoon gespoten en me door gegeven dat ze de reparatie te samen zullen gaan uitvoeren met de 1000 km beurt en hij zou contact gaan opnemen met de hoofd bureau voor een evt nieuwe motorblok. Ok. mee verder gereden met de garantie dat het geen kwaad kon, wat blijkt.... breekt ook nog de uitlaat door midden door een ontbrekende schroef kwam er te veel beweging in waardoor het afbrak. Een klacht per brief ingediend bij de hoofdkantoor en eiste een nieuwe scooter. Uiteindelijk is er van gekomen dat ze me uitlaat hebben vervangen en me een nieuwe motorblok onder een nog geen 3 mnd oude scooter hebben geplaatst en zo zouden al mijn klachten verholpen moeten zijn!!!!! Na inmiddels de pik op dat ding te hebben en net als een boer die kiespijn heeft er te rijden. Na 1 1/2 maand begint het weer. Het start weer niet en het slaat af. Weer contact gehad met de winkel en ik kon snel bij hem terecht. Hij vermelde mij dat de kleppen dicht geslipt waren en dus vervangen of schoongemaakt moeten worden. Het heeft niets te maken met het feit dat ze niet gezien zijn tijdens het vervangen van de motorblok want het kan zo in ene gebeuren
Zucht O..K...!
Na 2 uurtjes mocht ik de scooter weer ophalen. Donderdag gebracht en vrijdag onderweg tussen amsterdam/ijmuiden begeeft dat ROT ding het WEER! Contact gehad met de zaak de volgende dag maar de desbetreffende was niet meer aanwezig want die is met vakantie en werd doorverwezen naar hoofdkantoor te Mijdrecht te bellen op maandag om te zien wat ze voor me kunnen betekenen. Maandag gebeld, me beklaag gedaan en gezegd dat ik het zat ben en dat hoe in godsnaam ik een nieuwe scooter zo vaak naar de "garage" moet brengen voor een defect. Wellicht heb ik voor al die reparaties niets betaald maar de ongemak die het steeds met zich mee brengt, vreselijk!!!
Ik vroeg hem of ze aangesloten zijn tot een soort geschillen commisie want ik wil hier werk van maken en hij gaf aan wat is dat, hebben we nooit nodig gehad! Maar werd afgepoeierd met een geirriteerde vent die aan gaf van laten we maar eerst kijken wat er aan de hand is met dat ding voordat we in discussie gaan.
Nou om heel eerlijk te zijn ben ik er klaar mee en wil graag weten wat me rechten zijn in dit geheel. Ik koop niet een nieuwe scooter om vervolgens op een zacht ei te moeten rijden want ieder moment kan er iets uitvallen of eraf vallen.!!!! Het liefst wil ik een hele nieuwe scooter eisen of me geld terug.


Na 2 uurtjes mocht ik de scooter weer ophalen. Donderdag gebracht en vrijdag onderweg tussen amsterdam/ijmuiden begeeft dat ROT ding het WEER! Contact gehad met de zaak de volgende dag maar de desbetreffende was niet meer aanwezig want die is met vakantie en werd doorverwezen naar hoofdkantoor te Mijdrecht te bellen op maandag om te zien wat ze voor me kunnen betekenen. Maandag gebeld, me beklaag gedaan en gezegd dat ik het zat ben en dat hoe in godsnaam ik een nieuwe scooter zo vaak naar de "garage" moet brengen voor een defect. Wellicht heb ik voor al die reparaties niets betaald maar de ongemak die het steeds met zich mee brengt, vreselijk!!!
Ik vroeg hem of ze aangesloten zijn tot een soort geschillen commisie want ik wil hier werk van maken en hij gaf aan wat is dat, hebben we nooit nodig gehad! Maar werd afgepoeierd met een geirriteerde vent die aan gaf van laten we maar eerst kijken wat er aan de hand is met dat ding voordat we in discussie gaan.
Nou om heel eerlijk te zijn ben ik er klaar mee en wil graag weten wat me rechten zijn in dit geheel. Ik koop niet een nieuwe scooter om vervolgens op een zacht ei te moeten rijden want ieder moment kan er iets uitvallen of eraf vallen.!!!! Het liefst wil ik een hele nieuwe scooter eisen of me geld terug.