Slechte Service Woningbouw verening
Geplaatst: 10 jul 2014 15:02
Hoi,
ik woon in een duplexwoning, ik woon er met plezier. ondanks dat het slecht is geïsoleerd is het een fijn eigen plekje.
er zit in alle vertrekken nog enkele glas. dus zomer heb ik de kachel uit. winters ook vaak.
omdat de jaarafrekening anders niet te betalen valt. met paar extra truien aan is nog wel te doen.
Nu heb ik op 18 april 2014 een reparatie verzoek gedaan, i.v.m mijn voordeur die ontzettend klemmende gaten onder in de deur. en eigenlijk verrot en toe aan vervang was.
Ze hebben het toen ook toe gezegd. Maar de deur moest eerst worden besteld.
dit zou zo 6 weken duren. na de 6 weken weer gebeld.
De deur was wel binnen maar het glas moest nog worden besteld/geplaatst worden
en hij moest nog 3 x in de verf. dus dat kon nog een aantal weken duren.
Nu heb ik vorige week weer gebeld. maar nu waren erg onduidelijk.
nu zou de deur wel in de werkplaats zijn. maar nog geen glas.
ik zou er nog worden over terug gebeld.
ze hebben wel gebeld. maar omdat ik niet aanwezig was. mijn voicemail ingesproken.
en ik begrijp er uit dat er nu wel glas is maar geen deur in de werk plaats.
Het is allemaal zo onduidelijk.
we zijn van af morgen op 11 juli 2014.
11 weken verder. en ik heb nog geen nieuwe deur.
Heeft iemand advies, of tips
Wat zijn mijn rechten hier voor.
vriendelijke groet Anna
ik woon in een duplexwoning, ik woon er met plezier. ondanks dat het slecht is geïsoleerd is het een fijn eigen plekje.
er zit in alle vertrekken nog enkele glas. dus zomer heb ik de kachel uit. winters ook vaak.
omdat de jaarafrekening anders niet te betalen valt. met paar extra truien aan is nog wel te doen.
Nu heb ik op 18 april 2014 een reparatie verzoek gedaan, i.v.m mijn voordeur die ontzettend klemmende gaten onder in de deur. en eigenlijk verrot en toe aan vervang was.
Ze hebben het toen ook toe gezegd. Maar de deur moest eerst worden besteld.
dit zou zo 6 weken duren. na de 6 weken weer gebeld.
De deur was wel binnen maar het glas moest nog worden besteld/geplaatst worden
en hij moest nog 3 x in de verf. dus dat kon nog een aantal weken duren.
Nu heb ik vorige week weer gebeld. maar nu waren erg onduidelijk.
nu zou de deur wel in de werkplaats zijn. maar nog geen glas.
ik zou er nog worden over terug gebeld.
ze hebben wel gebeld. maar omdat ik niet aanwezig was. mijn voicemail ingesproken.
en ik begrijp er uit dat er nu wel glas is maar geen deur in de werk plaats.
Het is allemaal zo onduidelijk.
we zijn van af morgen op 11 juli 2014.
11 weken verder. en ik heb nog geen nieuwe deur.
Heeft iemand advies, of tips
Wat zijn mijn rechten hier voor.
vriendelijke groet Anna