Ik ben klaar met zalando!!!!echt waardeloos en nog vervelend
Geplaatst: 11 jul 2014 15:26
OP 28 april 2014 heb ik paar sneakers besteld van Zalando. Normaal komt de product twee or drie dagen binnen. Was er niet , ik heb wel in mijn zalando gekeken dan er stond als geleverd. Waar? bij wie? weet ik niet maar niet bij mij. Ik heb een email gestuurd met een vraag hoe kan dat zijn, ik heb wel een email terug gekregen "het is vervelend wij doen ons best, in tussen tijd product ontvangen willen wij horen en misschien kan je even bij buren vragen" Paar dagen later heb ik weer gebeld en ook gemaild. Maar ik heb de zelfde verhaal met zelfde zinnetjes weer terug ontvangen en ook gehoord van de klanten medewerkster wie wilde niet naam opgeven zij zegt volgens de post NL dat pakket binnen mijn post bus gedaan had toen ik niet was. Ben ik dom of wat hoe kan een zalando doos binnen een postbus??? Ik heb weer een email gestuurd en gevraagd waar is mijn product? dan moest ik een recht verklaring ondertekenen en naar sturen, dat heb ik wel gedaan. sinds dan heb ik helemaal niet van hun gehoord. Maar altijd stond op "mijn zalando" U heeft een rekening niet betaald betaal zo spoedig mogelijk. Ik had wel genoeg van dit gedoe van morgen op 11 juli 2014 weer gebeld naar Zalando klanten service, en heb ik wel vriendelijke manier gevraagd waarom is die staan nog? ik heb meer dan genoeg aan jullie gemeld dat ik geen product ontvangen ,en ook een rechtsverklaring gestuurd , maar nog steeds zie ik jullie melding als ik niets betaal had dan hoorde ik" sorry wij kunnen niet iets meer voor je doen het is eigendom van incasso bureau" Je kan even bij hun bellen en zeggen dat jij heb product niet ontvangen. En je moet daar melden dat zalando heeft geen rechtsverklaring van je ontvangen Waarom moet? Waarvoor? Begrijp iemand wat dat is? Ik heb wel een rechtsverklaring gestuurd, en waarom kunnen hun zelf niet dat melden bij incasso bureau waarom proberen ze mijn te gebruiken??
Al lang ben ik tevreden klant en altijd heb vooraf betaald maar ik heb dat gestopt sinds ze hebben mij bedriegt. Een keer ik heb paar enkel laarzen gekocht en vooraf betaald en pakket kwam maar met verkeerde maat met de goeie doos bedoel 38 maat binnen 39 maat stond op doos. Ik heb wel terug gestuurd. Dan heb ik gevraagd " kunnen jullie de goeie maat aan mij sturen aub?" Dan ze hebben tegen mij gezegd nee je moet op nieuw bestellen het is niet ons web winkel policy een tegoed bon te geven wij maken geld binnen 10 dagen terug.
En dan moet ik weer bestellen voor de goeie maat te krijgen Dan heb ik wel weer besteld, en weel vooraf betaald en product ontvangen maar ze hebben niet mijn geld terug gegeven wat betaalde ik voor de verkeerd schoenen. Toen ik gevraagd ze zeggen mevrouw voor dat wij hebben u goeie maar gestuurd!
Vandaar ben ik 50 Ero kwijt ze hebben dat geld nooit terug betaald en ze hebben dat verkeer maat bestelling informatie stiekem verwijdert van "mijn zalando" account daar door heb ik geen bewijs alleen mijn eigen email waar in ze zeggen dat geld overmaakt na 10 dagen en de bestelling bevestiging. Daar had ik geen zin in na te gaan en dat kost veel tijd en ook veel geld daardoor heb ik achtergelaten.
Maar sinds dan betaalde ik niet vooraf, en ik bestelde ook niet al lang. Ik was zeer teleurgesteld. Na lange tijd heb ik weer besteld op 28 april 2014.
Dat vind ik waardeloze belachelijke bedrijf waar geen enkele persoon verantwoordelijk voor wat gebeurt Dit is de enige web winkel heb ik ooit gezien waar kunnen wij geen klacht indienen. Volgens de Klanten medewerker ik krijg straf voor niet betalen wel dan krijgen ze geen straf voor incassobureau inschakelen zonder product sturen? En bedriegen van geld? Op de kop gedraaide wereld zeg!
Al lang ben ik tevreden klant en altijd heb vooraf betaald maar ik heb dat gestopt sinds ze hebben mij bedriegt. Een keer ik heb paar enkel laarzen gekocht en vooraf betaald en pakket kwam maar met verkeerde maat met de goeie doos bedoel 38 maat binnen 39 maat stond op doos. Ik heb wel terug gestuurd. Dan heb ik gevraagd " kunnen jullie de goeie maat aan mij sturen aub?" Dan ze hebben tegen mij gezegd nee je moet op nieuw bestellen het is niet ons web winkel policy een tegoed bon te geven wij maken geld binnen 10 dagen terug.
En dan moet ik weer bestellen voor de goeie maat te krijgen Dan heb ik wel weer besteld, en weel vooraf betaald en product ontvangen maar ze hebben niet mijn geld terug gegeven wat betaalde ik voor de verkeerd schoenen. Toen ik gevraagd ze zeggen mevrouw voor dat wij hebben u goeie maar gestuurd!
Vandaar ben ik 50 Ero kwijt ze hebben dat geld nooit terug betaald en ze hebben dat verkeer maat bestelling informatie stiekem verwijdert van "mijn zalando" account daar door heb ik geen bewijs alleen mijn eigen email waar in ze zeggen dat geld overmaakt na 10 dagen en de bestelling bevestiging. Daar had ik geen zin in na te gaan en dat kost veel tijd en ook veel geld daardoor heb ik achtergelaten.
Maar sinds dan betaalde ik niet vooraf, en ik bestelde ook niet al lang. Ik was zeer teleurgesteld. Na lange tijd heb ik weer besteld op 28 april 2014.
Dat vind ik waardeloze belachelijke bedrijf waar geen enkele persoon verantwoordelijk voor wat gebeurt Dit is de enige web winkel heb ik ooit gezien waar kunnen wij geen klacht indienen. Volgens de Klanten medewerker ik krijg straf voor niet betalen wel dan krijgen ze geen straf voor incassobureau inschakelen zonder product sturen? En bedriegen van geld? Op de kop gedraaide wereld zeg!