Leveringsverplichting ? (Tweak)
Geplaatst: 13 jul 2014 21:21
Al geruime tijd heb ik een glasvezel verbinding van tweak.
Nu gaat er bij tweak het een en ander gebeuren. Ze gaan over op een andere tv aanbieder en daarom moet de gehele internet aansluiting omgezet worden. Afgelopen vrijdag zou hier een monteur voor langs komen. Zonder dit te melden hebben ze 's ochtends mijn lijn al afgesloten/omgezet, maar de monteur die de nieuwe apparatuur komt plaatsen is nooit geweest. Hierdoor zit ik nu dus zonder tv, internet en telefoon. Vraag is dus, hoe zit het met leveringsverplichtingen en waar kan ik ze toe verplichten?
Ik heb al een mail met klacht gestuurd en aangegeven dat dit niet acceptabel is. Enige reactie is dat ze voor volgende week een nieuwe afspraak zullen plannen.
Nu gaat er bij tweak het een en ander gebeuren. Ze gaan over op een andere tv aanbieder en daarom moet de gehele internet aansluiting omgezet worden. Afgelopen vrijdag zou hier een monteur voor langs komen. Zonder dit te melden hebben ze 's ochtends mijn lijn al afgesloten/omgezet, maar de monteur die de nieuwe apparatuur komt plaatsen is nooit geweest. Hierdoor zit ik nu dus zonder tv, internet en telefoon. Vraag is dus, hoe zit het met leveringsverplichtingen en waar kan ik ze toe verplichten?
Ik heb al een mail met klacht gestuurd en aangegeven dat dit niet acceptabel is. Enige reactie is dat ze voor volgende week een nieuwe afspraak zullen plannen.