Nooit meer een BMW en RENOVA / BMW Nederland
Geplaatst: 14 jul 2014 01:29
Beste mensen koop nooit een BMW,
Ik heb een BMW F30 uit 5e maand 2014
Deze auto is nu al 5x keer terug geweest bij Renova Tilburg 2x bij BMW NED en nog steeds ruk.
Als je op Duits forum alleen al "f30 lenkrad vibriert" intoetst krijg je 32 blz met alleen klachten over dit probleem.
Bij RENOVA Tilburg wordt je weggestuurd iedere keer met hij is nu top maar dat is hij niet.
Als je bij een nw auto 4 set banden moet monteren , nw stuurhuis plaatsen, update stuurhuis geven ,velgen modificeren, schijven vernieuwen dan klopt er iets niet .
En het houd niet op met het gepruts bij deze nieuwe auto.
Dan van 17inch naar 16 inch en weer terug naar 17 inch , vergeten bij afleveren wielen te balanceren.
En ga zo maar door.
Na klacht bij BMW Ned bellen ze geen eens terug.
RENOVA EN BMW NEDERLAND ga je schamen!!!! met zo een ruk service.
Na 4 maanden belde vandaag Louis van Rooij van Renova . Hij was ontevreden over het feit dat ik klaagde op twitter over zijn, in mijn ogen slechte service. Duizend maal excuses dat ik dat doe maar als je doet wat je zegt te beloven, krijg je geen klachten.
Ik heb een BMW F30 uit 5e maand 2014
Deze auto is nu al 5x keer terug geweest bij Renova Tilburg 2x bij BMW NED en nog steeds ruk.
Als je op Duits forum alleen al "f30 lenkrad vibriert" intoetst krijg je 32 blz met alleen klachten over dit probleem.
Bij RENOVA Tilburg wordt je weggestuurd iedere keer met hij is nu top maar dat is hij niet.
Als je bij een nw auto 4 set banden moet monteren , nw stuurhuis plaatsen, update stuurhuis geven ,velgen modificeren, schijven vernieuwen dan klopt er iets niet .
En het houd niet op met het gepruts bij deze nieuwe auto.
Dan van 17inch naar 16 inch en weer terug naar 17 inch , vergeten bij afleveren wielen te balanceren.
En ga zo maar door.
Na klacht bij BMW Ned bellen ze geen eens terug.
RENOVA EN BMW NEDERLAND ga je schamen!!!! met zo een ruk service.
Na 4 maanden belde vandaag Louis van Rooij van Renova . Hij was ontevreden over het feit dat ik klaagde op twitter over zijn, in mijn ogen slechte service. Duizend maal excuses dat ik dat doe maar als je doet wat je zegt te beloven, krijg je geen klachten.