Beste forumleden,
ik heb sinds anderhalf jaar een abonnement bij Online ( voorheen T-Mobile online ) en in het begin functioneerde alles prima. Meteen een kastje voor de tv en een modem voor het internet ontvangen. Een aantal weken geleden begon er het een en ander te gebeuren met het TV-signaal. Wat begon als 1 zender die af en toe een storing had, is uitgegroeid tot meerdere zenders die gedurende een lange periode geen beeld of een verstoord beeld laten zien. Ik krijg dan de melding ( geen/ onbeperkt signaal ).Tot ergernis heb ik zelfs een aantal WK-wedstrijden niet thuis kunnen kijken. Heel vervelend.
Nu wil ik Online een mail sturen om mijn ongenoegen te uiten en hen te vragen of en hoe zij mij kunnen helpen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hun emailadres is namelijk nergens te vinden. Als je op hun site terecht komt, word je als het ware de hele tijd heen en weer gestuurd ( virtueel ).
Mijn vraag, beste forumleden is de volgende: Heeft iemand hier ervaringen mee, is hem of haar dit ook overkomen en hoe hebben jullie dit kunnen verhelpen? En wellicht raar in deze digitale tijdperk, heeft iemand het emailadres van Online?
Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bereikbaarheid Online
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: bereikbaarheid Online
Voor contact met Online klantenservice moet je betalen. Een e-mailadres waar je ze kan bereiken is er dus niet. Dit heeft voor Online twee voordelen: klanten moeten een drempel over en het levert ze nog geld op ook.
Re: bereikbaarheid Online
Bellen kost 1 euro per gesprek. Dus dat valt wel mee. Gewoon ze 2 uur aan de lijn houden, dan levert het echt niks op hoor.Bob Schurkjens schreef:Voor contact met Online klantenservice moet je betalen. Een e-mailadres waar je ze kan bereiken is er dus niet. Dit heeft voor Online twee voordelen: klanten moeten een drempel over en het levert ze nog geld op ook.
-
- Berichten: 871
- Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48
Re: bereikbaarheid Online
Ja, ik heb ze er al eens op gewezen dat ze een emailadres moeten vermelden, maar ze vinden dat zij dat niet hoeven...goedejongen1979 schreef:Beste forumleden,
ik heb sinds anderhalf jaar een abonnement bij Online ( voorheen T-Mobile online ) en in het begin functioneerde alles prima. Meteen een kastje voor de tv en een modem voor het internet ontvangen. Een aantal weken geleden begon er het een en ander te gebeuren met het TV-signaal. Wat begon als 1 zender die af en toe een storing had, is uitgegroeid tot meerdere zenders die gedurende een lange periode geen beeld of een verstoord beeld laten zien. Ik krijg dan de melding ( geen/ onbeperkt signaal ).Tot ergernis heb ik zelfs een aantal WK-wedstrijden niet thuis kunnen kijken. Heel vervelend.
Nu wil ik Online een mail sturen om mijn ongenoegen te uiten en hen te vragen of en hoe zij mij kunnen helpen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, hun emailadres is namelijk nergens te vinden. Als je op hun site terecht komt, word je als het ware de hele tijd heen en weer gestuurd ( virtueel ).
Mijn vraag, beste forumleden is de volgende: Heeft iemand hier ervaringen mee, is hem of haar dit ook overkomen en hoe hebben jullie dit kunnen verhelpen? En wellicht raar in deze digitale tijdperk, heeft iemand het emailadres van Online?
Alvast bedankt.
Om niet met moeilijk bewijsbare telefoontjes in het riet gestuurd te worden heeft schriftelijk contact natuurlijk de voorkeur.
Met een klachtenformulier kan jij geen emailcontact maken met het bedrijf.
Als je al een melding terugkrijgt is het "no reply". Op zijn best krijg je een ticketnummer, helaas vaak zonder copie van je vraag. Je moet maar afwachten of ze contact met jou opnemen, en meestal doen ze het niet schriftelijk...
Online is een van de bedrijven die zich niet houden aan de voorschriften van de ACM, door geen emailadres op hun website te vermelden. Dit moet wel: https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verko ... webwinkel/
" 3. De contactgegevens van uw onderneming
U moet in ieder geval een e-mail adres vermelden en daarnaast een andere mogelijkheid bieden waarmee consumenten direct contact met u kunnen hebben. Bijvoorbeeld een telefoonnummer."
Zie ook: http://wetten.overheid.nl/BWBR0005291/B ... 22-06-2014
Zie BWboek3 art.15d-1-b. ("...met inbegrip van zijn elektronische postadres")