('Klantenservice') Groupon is waardeloos
Geplaatst: 14 jul 2014 12:40
Ik heb me helaas laten verleiden om een aankoop te doen bij Groupon, namelijk een set van 3 trolley koffers twv €129,99. Helaas bleek dat de kleinste koffer een scheur had in de behuizing.
Hieronder even een overzicht:
02-06: Aankoop trolley koffers
06-06: Koffers afgeleverd
06-06: Direct telefonisch contact gehad met Groupon. Reactie Groupon: Vervelend, we sturen direct een retourformulier via de mail.
16-06: Opnieuw telefonisch contact gehad met Groupon met de vraag waar mijn retourformulier bleef. Reactie Groupon: Er moet iets fout zijn gegaan, we sturen deze opnieuw naar je toe.
18-06: Opnieuw telefonisch contact gehad met Groupon met de vraag waar mijn retourformulier bleef. Reactie Groupon: We hebben een storing gehad met onze mail server. We sturen het retourformulier direct naar je toe via de mail.
19-6: Mail gestuurd naar de klanten’service’ van Groupon, nog een keer het hele verhaal gedaan. Opnieuw geen reactie.
24-6: Telefonisch contact gehad met Groupon. Reactie Groupon: Wat ontzettend vervelend om te horen. Ik ga dit oplossen. U wordt binnen een dag teruggebeld… Uiteindelijk weer niks gehoord.
28-6: Telefonisch contact gehad met Groupon. Na 18 minuten kwam mevrouw van de klanten’service’ ermee dat dit onder de garantie viel en ik zelf contact op moet nemen met de leverancier in FRANKRIJK!!
08-7:
Beste meneer -----,
Wat vervelend te vernemen dat u uw product defect heeft ontvangen.
Ik heb de retour adres voor u nagevraagd en dat is
Retouradres leverancier :
24 RUE LAUGIER
PARIS 17, PARIS 75017
FR
Als u uw product heeft teruggestuurd kunt u uw verzendbewijs (incl. T&T) op sturen naar ons voor een terugbetaling.
Mijn excuses dat u uw product defect heeft ontvangen en vertrouw u voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Madhuri
09-07:
Bedankt voor je mail. Eindelijk eens goed nieuws, mijn complimenten!
Ik heb de koffers zojuist retour verzonden. Track & Trace: **
In de bijlage zit het verzendbewijs en de bon. (Verzendkosten zijn €35,30)
Totale som bedraagt dus €129,95 + €35,30 = €165,25 te ontvangen op rekeningnummer IBAN: *****
Gr. Frits
10-7:
Beste meneer ----,
Bedankt voor het opsturen van uw Track en Trace code.
Wij hebben uw zending kunnen traceren en hebben besloten het aankoopbedrag van de deal: "Set van 3 Leonardo trolleys in verschillende maten" aan u terug te betalen. In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 129,99 euro.
Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen.
Indien u een vergoeding wenst voor de gemaakte retourskosten adviseren wij u contact op te nemen met Brand Developpement. Zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden, vergoeden wij geen verzendkosten voor geretourneerde producten.
Ik vertrouw erop u van de nodige informatie te hebben voorzien.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
judy
Customer Support
11-7:
Hallo Judy,
Zoals je collega aan mij laat weten vergoeden jullie in mijn geval ook de retourkosten.
Kan je dit ook regelen?
Groet,
Frits
14-7:
Beste meneer ---,
Naar aanleiding van uw bericht waarin u aangaf de retourkosten te willen ontvangen kan ik u het volgende meededelen.
De retourkosten zoals vermeld in onze algemene voorwaarden worden niet vergoed door ons, de kosten in dit geval zijn voor de klant. Als u alsnog wenst de verzendkosten vergoed te krijgen dan dient u contact te leggen met onze partner voor een vergoeding.
Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben over de verzendkosten.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Durmus
Groupon
Hieronder even een overzicht:
02-06: Aankoop trolley koffers
06-06: Koffers afgeleverd
06-06: Direct telefonisch contact gehad met Groupon. Reactie Groupon: Vervelend, we sturen direct een retourformulier via de mail.
16-06: Opnieuw telefonisch contact gehad met Groupon met de vraag waar mijn retourformulier bleef. Reactie Groupon: Er moet iets fout zijn gegaan, we sturen deze opnieuw naar je toe.
18-06: Opnieuw telefonisch contact gehad met Groupon met de vraag waar mijn retourformulier bleef. Reactie Groupon: We hebben een storing gehad met onze mail server. We sturen het retourformulier direct naar je toe via de mail.
19-6: Mail gestuurd naar de klanten’service’ van Groupon, nog een keer het hele verhaal gedaan. Opnieuw geen reactie.
24-6: Telefonisch contact gehad met Groupon. Reactie Groupon: Wat ontzettend vervelend om te horen. Ik ga dit oplossen. U wordt binnen een dag teruggebeld… Uiteindelijk weer niks gehoord.
28-6: Telefonisch contact gehad met Groupon. Na 18 minuten kwam mevrouw van de klanten’service’ ermee dat dit onder de garantie viel en ik zelf contact op moet nemen met de leverancier in FRANKRIJK!!
08-7:
Beste meneer -----,
Wat vervelend te vernemen dat u uw product defect heeft ontvangen.
Ik heb de retour adres voor u nagevraagd en dat is
Retouradres leverancier :
24 RUE LAUGIER
PARIS 17, PARIS 75017
FR
Als u uw product heeft teruggestuurd kunt u uw verzendbewijs (incl. T&T) op sturen naar ons voor een terugbetaling.
Mijn excuses dat u uw product defect heeft ontvangen en vertrouw u voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Madhuri
09-07:
Bedankt voor je mail. Eindelijk eens goed nieuws, mijn complimenten!
Ik heb de koffers zojuist retour verzonden. Track & Trace: **
In de bijlage zit het verzendbewijs en de bon. (Verzendkosten zijn €35,30)
Totale som bedraagt dus €129,95 + €35,30 = €165,25 te ontvangen op rekeningnummer IBAN: *****
Gr. Frits
10-7:
Beste meneer ----,
Bedankt voor het opsturen van uw Track en Trace code.
Wij hebben uw zending kunnen traceren en hebben besloten het aankoopbedrag van de deal: "Set van 3 Leonardo trolleys in verschillende maten" aan u terug te betalen. In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 129,99 euro.
Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen.
Indien u een vergoeding wenst voor de gemaakte retourskosten adviseren wij u contact op te nemen met Brand Developpement. Zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden, vergoeden wij geen verzendkosten voor geretourneerde producten.
Ik vertrouw erop u van de nodige informatie te hebben voorzien.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
judy
Customer Support
11-7:
Hallo Judy,
Zoals je collega aan mij laat weten vergoeden jullie in mijn geval ook de retourkosten.
Kan je dit ook regelen?
Groet,
Frits
14-7:
Beste meneer ---,
Naar aanleiding van uw bericht waarin u aangaf de retourkosten te willen ontvangen kan ik u het volgende meededelen.
De retourkosten zoals vermeld in onze algemene voorwaarden worden niet vergoed door ons, de kosten in dit geval zijn voor de klant. Als u alsnog wenst de verzendkosten vergoed te krijgen dan dient u contact te leggen met onze partner voor een vergoeding.
Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben over de verzendkosten.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Durmus
Groupon