bestelling postorderbedrijf otto
Geplaatst: 14 jul 2014 19:31
op 4 april heb ik een bankstel binnen gekregen wat ik 6 weken eerder had besteld via OTTO, echter zat er een gat in de bank en wilde ik hier graag een oplossing voor.
OTTO zou een nieuw bankstel toe sturen en na overleg mocht ik het al geleverde kapotte bankstel houden staan tot het nieuwe was afgeleverd, met als voorwaarde dat ik een bedrag van €490,- moest over maken alvast als vooruitbetaling voor het over 6 weken geleverde bankstel.
het duurde ook weer 6 weken voor het werd geleverd (op een tijd die niet was afgesproken maar dat terzijde).
Ik heb gelijk gebeld om het bankstel op te komen halen wat kapot geleverd was ook dit zou 3 dagen duren voor hij opgehaald kon worden (ook het ophalen was zo'n 7 UUR later als de afgesproken tijd maar dat ook weer terzijde).
nu haalde wij de nieuwe bank uit de verpakking en was deze veel lichter van kleur, de naden lopen niet netjes in elkaar over, er zit een kastje bij wat aan de bank bevestigd moet worden, hier zaten geen montage gaten in. 35% van de benodigdheden om de bank in elkaar te zetten waren niet aanwezig (schroeven,poten etc), er zat een rug kussen bij de bank in een compleet andere kleur(bruin kussen bij een zwart grijs bankstel).
ik heb direct weer gebeld met OTTO om hier een melding van te maken en nogmaals naar een oplossing te zoeken.
Ik heb hier inmiddels meer dan 10 keer gebeld naar hun 0900 nummer met een wachttijd van 10 minuten voor er uiteindelijk eens word opgenomen en dan nog eens een gesprek van minimaal 10 minuten dit alles a 80 ct per minuut loopt al aardig in de kosten.
telkens werd er gezegd wij gaan dit doorzetten naar de afdeling die hier over gaat en u krijgt hier binnen 5 werkdagen reactie over, maar deze reactie blijft uit.
nu is het inmiddels 14 juli en heb ik 7-7-2014 mijn laatste klacht ingediend hier over en heb ik weer te horen gekregen binnen 5 werkdagen nemen wij contact hier over op dus 14-7-2014.
VANDAAG DUS!! en ben ik hier WEER niet over terug gebeld of gemaild.
inmiddels ben ik minimaal €50 kwijt aan telefoon kosten naar dit bedrijf en heb ik nu bij de laatste 2 klachten aangegeven dat ik niet van plan ben het resterende bedrag van €210,- te betalen!
ik heb voor gesteld gezien mijn telefoon kosten en de extreme onbeschofte behandeling en het kastje-muur systeem wat zij hanteren dat ik nog €10,- wil betalen en daarmee is voor mij de kous af!
nu er dus weer geen reactie is op mijn klacht en voorstel ga ik morgen maar weer bellen en dan ook aangeven dat ik hier bij tros radar melding van heb gemaakt en mocht het nog geen indruk maken ga ik nog meer instanties inschakelen want deze schofterige behandeling dit dit bedrijf hanteert moet een halt toe geroepen worden!
Ik zal ook NOOIT meer een bestelling doen bij OTTO en ook raad ik iedereen af dit te doen!
OTTO zou een nieuw bankstel toe sturen en na overleg mocht ik het al geleverde kapotte bankstel houden staan tot het nieuwe was afgeleverd, met als voorwaarde dat ik een bedrag van €490,- moest over maken alvast als vooruitbetaling voor het over 6 weken geleverde bankstel.
het duurde ook weer 6 weken voor het werd geleverd (op een tijd die niet was afgesproken maar dat terzijde).
Ik heb gelijk gebeld om het bankstel op te komen halen wat kapot geleverd was ook dit zou 3 dagen duren voor hij opgehaald kon worden (ook het ophalen was zo'n 7 UUR later als de afgesproken tijd maar dat ook weer terzijde).
nu haalde wij de nieuwe bank uit de verpakking en was deze veel lichter van kleur, de naden lopen niet netjes in elkaar over, er zit een kastje bij wat aan de bank bevestigd moet worden, hier zaten geen montage gaten in. 35% van de benodigdheden om de bank in elkaar te zetten waren niet aanwezig (schroeven,poten etc), er zat een rug kussen bij de bank in een compleet andere kleur(bruin kussen bij een zwart grijs bankstel).
ik heb direct weer gebeld met OTTO om hier een melding van te maken en nogmaals naar een oplossing te zoeken.
Ik heb hier inmiddels meer dan 10 keer gebeld naar hun 0900 nummer met een wachttijd van 10 minuten voor er uiteindelijk eens word opgenomen en dan nog eens een gesprek van minimaal 10 minuten dit alles a 80 ct per minuut loopt al aardig in de kosten.
telkens werd er gezegd wij gaan dit doorzetten naar de afdeling die hier over gaat en u krijgt hier binnen 5 werkdagen reactie over, maar deze reactie blijft uit.
nu is het inmiddels 14 juli en heb ik 7-7-2014 mijn laatste klacht ingediend hier over en heb ik weer te horen gekregen binnen 5 werkdagen nemen wij contact hier over op dus 14-7-2014.
VANDAAG DUS!! en ben ik hier WEER niet over terug gebeld of gemaild.
inmiddels ben ik minimaal €50 kwijt aan telefoon kosten naar dit bedrijf en heb ik nu bij de laatste 2 klachten aangegeven dat ik niet van plan ben het resterende bedrag van €210,- te betalen!
ik heb voor gesteld gezien mijn telefoon kosten en de extreme onbeschofte behandeling en het kastje-muur systeem wat zij hanteren dat ik nog €10,- wil betalen en daarmee is voor mij de kous af!
nu er dus weer geen reactie is op mijn klacht en voorstel ga ik morgen maar weer bellen en dan ook aangeven dat ik hier bij tros radar melding van heb gemaakt en mocht het nog geen indruk maken ga ik nog meer instanties inschakelen want deze schofterige behandeling dit dit bedrijf hanteert moet een halt toe geroepen worden!
Ik zal ook NOOIT meer een bestelling doen bij OTTO en ook raad ik iedereen af dit te doen!