LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
conny

geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door conny »

hallo
ik heb een vraagje
namelijk of er meer mensen zijn die hier aan me hebben gedaan en dus hun aankoopbewijs moesten opsturen naar gilette??? :cry:
Mijn man had toch een niewe nodig en vondt het best wel een superactie want ongemerkt zzijn deze dingen toch wel duur... :x
Nu had gilette die actie dat je dus het aankoopbedrag terug kon krijgen.. :o
Dit zou naar uiterst 3 weken op je rekining gestort worden en dit is nu al langer geleden en heb nog niks gezien op mijn bankrekening... :cry:
Weet niet waar ik aan moet kloppen (mischien weet iemand anders dit) en ben benieuwd of anderen mensen dit ook hebben meegemaakt???
Natuurlijk heb ik nog steeds de hoop dat het alsnog komt maar is nu al meer dan 6 weken volgens mij en nog noppes.. :x
groetjes van conny


Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

Categorie: importeur
Merken: Parker, Waterman
Produkten: schrijfgerei



lijkt me de verkeerde site remco...........

Remco Vos
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2004 17:09

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Remco Vos »

Niks verkeerds met die site. Echter Gillette van de scheermesjes schrijf je met 2 ll-en.

Zo beter dan? http://www.fbg.nl/27978

Groeten

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

dus was die andere site wel verkeerd !!!!!!!!

boncœur

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door boncœur »

Nog even geduld, beste Conny.
Volgens de actievoorwaarden wordt het aankoopbedrag binnen zes(!) weken teruggestort en niet binnen drie weken, zoals jij schrijft.

ennovy001
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:50

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door ennovy001 »

Hallo Connie,

Bij mij is het inmiddels dik 7 weken geleden, en ik heb ik mijn geld nog niet terug gekregen op mijn rekening.
Ik vind dit wel een hele slechte aktie, hier maken ze absoluut geen reclame mee.
Ik dacht, dat is wel heel aantrekkelijk, laat ik eens zo'n mesje proberen.
Maar nu kan ik gewoon de hele prijs betalen, en ik krijg mijn geld niet terug.
Wat een tegenvaller, de volgende keer moet ik dus niet meer meedoen aan zulk soort acties.

Ik ben erg teleurgesteld in Gilette, de mesjes bevallen prima, maar dit is dus wel een reden, om ze dus niet weer te kopen....

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

Conny,

Ik heb ook nog steeds geen geld terug gezien. Ik heb in de week van 2 feb. de bon opgestuurd, direct aan het begin van de actie. Ben benieuwd of ik het geld nog krijg. Misschien een idee om op de tv een oproep te doen??

ennovy001
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:50

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door ennovy001 »

Ik heb het telefoonnummer van Gillette opgezocht en vervolgens gebeld.
Na 3 keer het verhaal uitgelegd te hebben en 3 keer doorgeschakeld te zijn, kreeg ik een medewerkster aan de lijn, die mij ''helpen'' kon.
Ze zou het even na checken, of er misschien al iets over bekend was.
Ik moest mijn postcode en huisnummer doorgeven en vervolgens wachten, nadat ze het nagekeken had, vertelde ze mij, dat ze er verder niets over gevonden heeft.
Ze heeft mijn rekeningnummer genoteerd, en maakt er een notitie van, als er dan nu nog iets binnen komt, ook al is het te laat, dan weten ze er van.
Ik wacht nog even af, maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. :(

tip

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door tip »

Je kunt natuurlijk ook terug naar de winkel en vragen wanneer de vertegenwoordiger van Gillette langs komt en deze dan aan zijn vestje trekken.
Overigens zijn de zes weken nog maar nauwelijks verstreken, dus wanhoop nog niet.

Mireille

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Mireille »

Even iets anders! Mijn man scheert zich ook nog, laten we zeggen, op de ouderweste manier. Met die gewone losse mesjes. Zo,n pakje (Gilette) van 10 stuks kost hier zo tussen de € 5 en € 6.

Laatst waren wij in een dorpje nabij Parijs op vakantie en troffen daar in de supermarkt precies dezelfde mesjes voor € 1,79. Dus tegelijk een paar pakjes meegenomen. Maar wat een prijsverschil dan!

gillette

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door gillette »

Nou, het schiet inderdaad niet erg op met de terugbetaling van het aankoopbedrag van Gillette Mach3 Turbo.
Als de scheermesjes van deze fabrikant net zo snel scheren als de fabrikant zijn actievoorwaarden nakomt, dan kies ik voortaan liever voor het merk Wilkinson :? :? :?

Mach3

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Mach3 »

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven :wink:

Joebel

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Joebel »

Hoi,
In week 3 - 2004 gekocht en opgestuurd. Nu, 9 weken later, nog steeds geen aankoopbedrag terug gestort op mijn girorekening.
Aan de bovenstaande reacties te zien zijn er meerdere mensen de dupe van deze pracht van een NEP actie dus.
Iets voor RADAR om daar aandacht aan te besteden?

Turbo

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Turbo »

Ook ik ben "slachtoffer" van deze nep-actie van Gillette. Ik wacht inmiddels al 8 weken op restitutie van het aankoopbedrag, terwijl in de actievoorwaarden toch duidelijk stond dat het aankoopbedrag BINNEN ZES WEKEN zou zijn overgemaakt op het opgegeven bank- of girorekeningnummer.
Wij spreken hier natuurlijk niet over een enorm bedrag, maar ik had deze handelwijze van een internationaal merk als Gillette absoluut niet verwacht.
Zeer teleurstellend en onprofessioneel.
Ik overweeg mijn gebruikte scheermesjes aan Gillette op te sturen; misschien zijn ze nog te gebruiken voor een volgende nep-actie.
Gillette verdient wat mij betreft een zeer koude douche :evil:

klant

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door klant »

Nog steeds geen geld terugontvangen van gillette.
Gillette, heel erg bedankt voor jullie klantvriendelijke actie (maar niet heus!) :cry:

IvanS

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door IvanS »

Voor de promotie van deze geld-terug-actie gebruikte GILLETTE een tv-commercial met flitsende racewagens.
Zelden zo'n misleidende reclame gezien!
GILLETTE zou meer bij de waarheid zijn gebleven als ze hoogbejaarde slakken hadden ingezet om daarmee hun snelheid van terugbetalen te symboliseren.
Hoewel; deze slakken hebben zelfs na bijna 9 weken de eindstreep nog niet bereikt :!: :!: :!:

Joebel

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Joebel »

Hoi allemaal,
Ik kon mijn ogen haast niet geloven, maar vandaag stond het aankoopbedrag, na ruim 9 weken, alsnog op mijn girorekening.
Groetjes, Joebel.

klant

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door klant »

Bedankt voor je info, Joebel!
Ik heb zelf nog niets ontvangen, maar je bericht geeft hoop voor de toekomst :)

Henrie

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Henrie »

Gillette vraagt om de actiecoupon, de kassabon en de streepjescode binnen 5 werkdagen terug te sturen, maar slaagt er vervolgens niet in om binnen de beloofde 6 weken het aankoopbedrag van € 10,79 terug te betalen. Dit werpt voor mij een smet op geld terug actie's. Ik denk dat Gillette het zal toeschrijven aan het "overweldigende" succes van deze actie. Als je weet hoeveel actieverpakkingen je aan de drogisterijen levert, kan je hier vooraf rekening mee houden. Gillette, kom je belofte na!

Gesloten