Redcoon 24uurs levering na 3 weken nog niets ontvangen
Geplaatst: 15 jul 2014 15:07
Siemens GS33NAW30 besteld op 24/6/2014 met 24h levering is nog altijd niet ontvangen.
26/6 (na ruim 48uur)heb ik gebeld en zeiden ze mij dat "siemens niet levert" en mij beloofd terug te bellen, dit is niet gedaan.
30/6 (na 6 dagen) per email een klacht ingediend, dit werd eerder geadviseerd door helpdesk echter later werd ontkend dat deze is ontvangen, bij een volgend telefonisch contact.
03/7 (na ruim een week)heb ik wederom zelf moeten bellen om opheldering te vragen, is mij verteld dat "net mijn vrieskast is zoekgeraakt tussen verzenden vanuit redcoon naar vervoerder, maar daar niet is aangekomen" wederom wordt mij belooft terug gebeld te worden met oplossingen, wat niet is gebeurd.
05/7 hadden wij een groot familiefeest waarvoor wij de vrieskast besteld hadden! helaas niet geleverd!
08/7 heb ik wederom gebeld en u/uw collega vertelde mij dat er onderzoek gedaan wordt in het magazijn en dat u mij belt als u iets weet, nog altijd niets nu al weer een week later.
het is nu 15/7 (3weken later) en dit exacte product bieden ze nog steeds aan onder 24uurs levering op hun website!
als siemens niet levert hadden ze mij geld toch allang moeten terug storten? ik ben veel té geduldig geweest.
Als mijn product is zoekgeraakt zou een betrouwbare winkel direct een nieuwe kunnen sturen omdat ik als klant geen last zou mogen hebben van hun miscommunicatie met vervoerders. (Wij hebben zelf een webwinkel en sturen als vervoerder fout maakt ook direct nieuw vergelijkbaar of beter product toe).
Mijn geduld is op, ik wil mijn geld terug zodat ik een andere kan bestellen/kopen bij een andere winkel!!
Iemand tips voor een webshop die wel vrieskasten levert?
en/of dezelfde ervaringen heeft met redcoon?
en/of tips hoe om te gaan met het niet reageren/ niet nakomen van beloftes ?
Alvast bedankt!
26/6 (na ruim 48uur)heb ik gebeld en zeiden ze mij dat "siemens niet levert" en mij beloofd terug te bellen, dit is niet gedaan.
30/6 (na 6 dagen) per email een klacht ingediend, dit werd eerder geadviseerd door helpdesk echter later werd ontkend dat deze is ontvangen, bij een volgend telefonisch contact.
03/7 (na ruim een week)heb ik wederom zelf moeten bellen om opheldering te vragen, is mij verteld dat "net mijn vrieskast is zoekgeraakt tussen verzenden vanuit redcoon naar vervoerder, maar daar niet is aangekomen" wederom wordt mij belooft terug gebeld te worden met oplossingen, wat niet is gebeurd.
05/7 hadden wij een groot familiefeest waarvoor wij de vrieskast besteld hadden! helaas niet geleverd!
08/7 heb ik wederom gebeld en u/uw collega vertelde mij dat er onderzoek gedaan wordt in het magazijn en dat u mij belt als u iets weet, nog altijd niets nu al weer een week later.
het is nu 15/7 (3weken later) en dit exacte product bieden ze nog steeds aan onder 24uurs levering op hun website!
als siemens niet levert hadden ze mij geld toch allang moeten terug storten? ik ben veel té geduldig geweest.
Als mijn product is zoekgeraakt zou een betrouwbare winkel direct een nieuwe kunnen sturen omdat ik als klant geen last zou mogen hebben van hun miscommunicatie met vervoerders. (Wij hebben zelf een webwinkel en sturen als vervoerder fout maakt ook direct nieuw vergelijkbaar of beter product toe).
Mijn geduld is op, ik wil mijn geld terug zodat ik een andere kan bestellen/kopen bij een andere winkel!!
Iemand tips voor een webshop die wel vrieskasten levert?
en/of dezelfde ervaringen heeft met redcoon?
en/of tips hoe om te gaan met het niet reageren/ niet nakomen van beloftes ?
Alvast bedankt!