Typhone; kansloze missie
Geplaatst: 17 jul 2014 11:12
Hallo,
Ik ben nieuw hier, maar deze ervaring wilde ik toch graag even met jullie delen.
Middels de webshop van Typhone heb ik geprobeerd om een nieuw abonnement af te sluiten icm met een Iphone 5S. Ik zou overstappen van de Vodafone naar KPN met nummerbehoud. Bestellen en betalen ging perfect en binnen no-time had ik mijn nieuw contract binnen van KPN. Tot dusver ook geen aanmerkingen.
Eenmaal het contract goed doorgenomen zag ik dat dit een contract betrof zonder nummerbehoud. In het bestel formulier had ik dit echter wel aangegeven. Ik heb tweemaal geprobeerd om de klantenservice te bereiken om dit probleem op te lossen, echter beide keren zonder succes. Hierbij heb ik tweemaal 35 minuten in de wacht gestaan. Door het niet bereiken van deze onderneming is het vertrouwen dermate gedaald dat ik de order heb geannuleerd middels het contact formulier op de website en per e-mail. Ik wacht nu op restitutie van het betaalde bedrag. De contracten zijn niet getekend en niet terug gezonden.
Kijk uit voor deze onderneming, na verder onderzoek op internet bleek dat er veel mensen met het zelfde probleem zitten met betrekking tot klantenservice (of beter gezegd geen service). Aangezien ik dit bedrijf dacht te kennen, gezien ze eerder gevestigd waren in deze omgeving en onderdeel uitmaakten van een eerder gemaakte concurrentie-analyse (2009), had ik vooraf geen onderzoek gedaan. Ik dacht immers dat deze onderneming te vertrouwen was. Helaas is dit niet (meer) het geval.
Nu heb ik middels de webshop van Belsimpel een toestel besteld. Tot nu ben ik zeer tevreden over het proces en wordt er op een pro-actieve wijze gecommuniceerd. Deze webshop kan ik zeker aanbevelen tot nu.
Groet,
Tom
Ik ben nieuw hier, maar deze ervaring wilde ik toch graag even met jullie delen.
Middels de webshop van Typhone heb ik geprobeerd om een nieuw abonnement af te sluiten icm met een Iphone 5S. Ik zou overstappen van de Vodafone naar KPN met nummerbehoud. Bestellen en betalen ging perfect en binnen no-time had ik mijn nieuw contract binnen van KPN. Tot dusver ook geen aanmerkingen.
Eenmaal het contract goed doorgenomen zag ik dat dit een contract betrof zonder nummerbehoud. In het bestel formulier had ik dit echter wel aangegeven. Ik heb tweemaal geprobeerd om de klantenservice te bereiken om dit probleem op te lossen, echter beide keren zonder succes. Hierbij heb ik tweemaal 35 minuten in de wacht gestaan. Door het niet bereiken van deze onderneming is het vertrouwen dermate gedaald dat ik de order heb geannuleerd middels het contact formulier op de website en per e-mail. Ik wacht nu op restitutie van het betaalde bedrag. De contracten zijn niet getekend en niet terug gezonden.
Kijk uit voor deze onderneming, na verder onderzoek op internet bleek dat er veel mensen met het zelfde probleem zitten met betrekking tot klantenservice (of beter gezegd geen service). Aangezien ik dit bedrijf dacht te kennen, gezien ze eerder gevestigd waren in deze omgeving en onderdeel uitmaakten van een eerder gemaakte concurrentie-analyse (2009), had ik vooraf geen onderzoek gedaan. Ik dacht immers dat deze onderneming te vertrouwen was. Helaas is dit niet (meer) het geval.
Nu heb ik middels de webshop van Belsimpel een toestel besteld. Tot nu ben ik zeer tevreden over het proces en wordt er op een pro-actieve wijze gecommuniceerd. Deze webshop kan ik zeker aanbevelen tot nu.
Groet,
Tom