Mijn schoonmoeder heft een Tablet gekocht bij de Kijkshop,
1 week en dat ding laad niet meer op.
Gebeld naar de winkel in de stad Den Haag en die zeggen, je moet het bedrijf bellen, zo dus het bedrijf gebeld en die zeggen je moet het winkel bellen en er heen gaan, dan kunnen ze het voor u ruilen of te wel nakijken en zonidig het nodige onderdeel of matriaal geven waardoor het weer gaat doen.
Oke naar de winkel in de stad Den Haag en dhr, Richard gesproken en dus alles uitgelegd.
deze zegt, ik zal er naar kijken maar heb niet veel hoop voor u...maar kom het morgen weer ophalen.
Oke de volgende dag er naar toe en dhr Richad zet dat het aan de oplaad kabel ligt en dat we dan een andere kabel MOETEN kopen, ik zei moeten kopen...maar het bedrijf had iets anders gezeg en dat is wat ik gisteren uitgelegd had...Hij zeg...ja maar daar kan ik niets mee...het is of een andere kopen of pech hebben...ik zei...maar het zit toch in de garantie dat als er iets niet werkt dat je dan een vervangend artikel moet krijgen...hij zegt,,...nee zo zit het niet je moet een andere kabel kopen anders heb je niets...oke om van di discissie af te zijn heb ik een andere kabel gekocht..van 10 euro...en dan komt hijh met...je moet blij zijn dat ik coolant ben met je een optie te geven om een andere te kopen....dat snap ik dus niet...
NOU VOOR MIJ GEEN KIJKSHOP MEER...de winkel eigenaar probeert er alles aan te doen on klanten te krijgen maar door zulke medewerkers verliest hij gewoon zijn klant...hij mag zijn medewerkers bedanken...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kijkshop
Re: Kijkshop
Kabel zelf stukgemaakt (te hard aan getrokken bijvoorbeeld) : geen garantie
Kabel vanzelf stuk gegaan : wel garantie en moet de kijkshop deze gratis vervangen.
Kabel vanzelf stuk gegaan : wel garantie en moet de kijkshop deze gratis vervangen.
Re: Kijkshop
Maar het is nog wel aan de verkoper, om aan te tonen dat dit de oorzaak is.crazyme schreef:Kabel zelf stukgemaakt (te hard aan getrokken bijvoorbeeld) : geen garantie
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 24 jul 2014 13:45
Re: Kijkshop
Klopt, en als hij dat niet kan heb je recht op kosteloos herstel c.q. vervanging.16again schreef:Maar het is nog wel aan de verkoper, om aan te tonen dat dit de oorzaak is.crazyme schreef:Kabel zelf stukgemaakt (te hard aan getrokken bijvoorbeeld) : geen garantie
Hebt u de kabel inderdaad niet (zichtbaar) zelf stuk gemaakt dan zou ik in dit geval de verkoper schriftelijk in de gelegenheid stellen u alsnog te compenseren. Mocht hij daaraan geen gehoor geven dan kunt u verder via uw rechtsbijstand of een klacht indienden bij de consumentenautoriteit.