Webshop MediaMarkt
Geplaatst: 30 jul 2014 14:17
Op maandagmorgen 28 juli ’24 in de webshop van MediaMarkt een LED TV besteld. Als je die voor 22:00u besteld werd ie de volgende dag geleverd. Zou dus geen probleem mogen zijn.
Op dinsdag 29 juli werd ik door de klantenservice gebeld dat de TV die dag niet geleverd was. Reden was dat de TV niet in hun verzenddepot was aangekomen. Hierdoor was de levering vertraagd en men zou eerst gaan uitzoeken waar de TV nu wel was. Daarna zouden ze een nieuwe leveringsdatum afspreken.
Diezelfde dinsdagmiddag om 16:00u teruggebeld of ze de TV al hadden gevonden. Dit bleek niet het geval. Gevraagd om mij dan een nieuwe TV toe te sturen en die ze zoek hadden gemaakt dan weer in voorraad te nemen. De medewerkster van de klantenservice zegde me toe dat ik diezelfde avond nog antwoord zou krijgen.
Woensdag 30 juli. Niets meer vernomen van MediaMarkt dus nog maar eens de klantenservice gebeld. De medewerkster gaf aan niets hier in te kunnen betekenen. Zij moesten zich aan de regels houden en dat betekende dat eerst het onderzoek afgerond moest zijn voordat de TV geleverd kon worden. Over hoelang het onderzoek zou duren kon ze niets zeggen. Dit kon 2 dagen maar ook goed 3 weken duren.
Hierop heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Hopelijk gaat dat wel goed, want een bestelling in de webshop kun je volgens hun eigen regels niet annuleren. Blijkbaar was de medewerkster deze regel vergeten.
Hopelijk krijg ik binnen de 7 werkdagen mijn aankoopbedrag terug. Maar heb er een hard hoofd in. Waarom zouden ze geen andere TV sturen maar wel mijn geld terug storten?
Enfin raar dat een fout die bij MediaMarkt ligt, die ze ook zelf toegeven, over de rug van de klant wordt verholpen. Volgens mij zou de keten zonder klanten niet bestaan.
Voor mij was dit mijn eerste ervaring met de webshop van MediaMarkt en zal dit ook tevens mijn laatste zijn.
Op dinsdag 29 juli werd ik door de klantenservice gebeld dat de TV die dag niet geleverd was. Reden was dat de TV niet in hun verzenddepot was aangekomen. Hierdoor was de levering vertraagd en men zou eerst gaan uitzoeken waar de TV nu wel was. Daarna zouden ze een nieuwe leveringsdatum afspreken.
Diezelfde dinsdagmiddag om 16:00u teruggebeld of ze de TV al hadden gevonden. Dit bleek niet het geval. Gevraagd om mij dan een nieuwe TV toe te sturen en die ze zoek hadden gemaakt dan weer in voorraad te nemen. De medewerkster van de klantenservice zegde me toe dat ik diezelfde avond nog antwoord zou krijgen.
Woensdag 30 juli. Niets meer vernomen van MediaMarkt dus nog maar eens de klantenservice gebeld. De medewerkster gaf aan niets hier in te kunnen betekenen. Zij moesten zich aan de regels houden en dat betekende dat eerst het onderzoek afgerond moest zijn voordat de TV geleverd kon worden. Over hoelang het onderzoek zou duren kon ze niets zeggen. Dit kon 2 dagen maar ook goed 3 weken duren.
Hierop heb ik besloten om de bestelling te annuleren. Hopelijk gaat dat wel goed, want een bestelling in de webshop kun je volgens hun eigen regels niet annuleren. Blijkbaar was de medewerkster deze regel vergeten.
Hopelijk krijg ik binnen de 7 werkdagen mijn aankoopbedrag terug. Maar heb er een hard hoofd in. Waarom zouden ze geen andere TV sturen maar wel mijn geld terug storten?
Enfin raar dat een fout die bij MediaMarkt ligt, die ze ook zelf toegeven, over de rug van de klant wordt verholpen. Volgens mij zou de keten zonder klanten niet bestaan.
Voor mij was dit mijn eerste ervaring met de webshop van MediaMarkt en zal dit ook tevens mijn laatste zijn.