LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tips om verf op kunstof keukenkastje te verwijderen
-
Tips om verf op kunstof keukenkastje te verwijderen
Bij het verven van een koof rond mijn keuken is er (bij een gedeelte wat afgeplakt is) toch wat verf op de keukenkastjes gekomen. Dit is maar heel smal, maar het ziet toch niet mooi uit.
Omdat het ook precies in een hoekje zit kun je het niet makkelijk weg poetsen.
Weet iemand of er een geschikt middel is om dit van de kastjes te halen? Ik heb het zelf gewoon met een nat watte staafje geprobeerd. Dan gaat het wel een beetje eraf, maar moet je heel hard wrijven. Dus ik ben bang dat daar weer krasjes op de kastjes komen
Het zijn volgensmij kunstof keukenkastjes, Ultra mat of extra mat. Ik weet zelf niet precies welk materiaal het is.
Omdat het ook precies in een hoekje zit kun je het niet makkelijk weg poetsen.
Weet iemand of er een geschikt middel is om dit van de kastjes te halen? Ik heb het zelf gewoon met een nat watte staafje geprobeerd. Dan gaat het wel een beetje eraf, maar moet je heel hard wrijven. Dus ik ben bang dat daar weer krasjes op de kastjes komen
Het zijn volgensmij kunstof keukenkastjes, Ultra mat of extra mat. Ik weet zelf niet precies welk materiaal het is.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 okt 2014 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
Re: Tips om verf op kunstof keukenkastje te verwijderen
Lekker naar je eenmanszaakje gaan en daar advies vragen, of is die niet meer thuis?
-
Bedankt voor de toegevoegde waarde van je reactie! Een beetje gefrustreerd?
Die zijn helaas nu met vakantie. Maar voor de rest perfect geholpen!
Iemand die wel een beetje positief is en raad heeft?
Die zijn helaas nu met vakantie. Maar voor de rest perfect geholpen!
Iemand die wel een beetje positief is en raad heeft?
Hm, je zou het kunnen proberen met een klein beetje verfafbijtmiddel op wattenstaafje?
Geen idee of het kwaad kan, maar niet schieten is misschieten.
Geen idee of het kwaad kan, maar niet schieten is misschieten.
Een ouderwets scheermesje. Afbeid haalt de verf weg en dat was de vraag ook, maar het tast ook de keuken aan. Een scheermesje kan geen kwaad. Je kunt ook een los stanleymesje gebruiken.
Zou zeker geen afbijtmiddel gebruiken. Gewoon een verf krabbertje kopen waar scheermesje in zit. Gaat (meestal) prima, met vaste hand! Of anders gewoon een nieuw schuursponsje en zeep proberen. Succes.
-
Ja, een mesje zorgt denk ik voor krassen op de kast.
Met een watttestaafje en hard wrijven lukt het ook wel een beetje. Gaat alleen monninkenwerk worden..
Bedankt voor de suggesties!
Met een watttestaafje en hard wrijven lukt het ook wel een beetje. Gaat alleen monninkenwerk worden..
En bij monnikenwerk hoort Engelengeduld; dus sterkte.stijntje113 schreef:Ja, een mesje zorgt denk ik voor krassen op de kast.