DELL COMPUTER Service
Geplaatst: 05 mar 2004 15:56
Via het Internet had ik bij DELL een Notbook willen kopen. Maar omdat ik nog een laatste beslissende vraag beantwoord wilde hebben, had ik de "bestelling" nog maar niet verzonden en toch nog even telefonisch kontakt met DELL opgenomen.
Het resultaat was, dat ik nu een andere Notebook in huis heb dan ik eigenlijk had willen hebben.
Ook heb ik natuurlijk geen Internet korting gekregen.
Zelf moest ik een hele rij aan softwarematige (driver) installatie instellingen zelf uitvoeren. Mij werd als een antwoord op vele vragen gemailt, dat het tenslotte geen koffiemaschine was die je gelijk kan gebruiken, en dat je zelf ook nog het ene en het andere moest doen.
Bepaalde midigeluiden werden soms heel slecht weergegeven of helemaal niet, hierop werd mij telefonisch medegedeeld dat DELL midigeluiden niet ondersteund, en ook niets aan software problemen doet.
Verder moest ik dat maar zelf uitzoeken samen met de meegeleverde DIAGNOSTIC CD, en dan later de komplete testuitslag naar DELL opsturen.
Op de vraag hoe ik de uitkomst van het testrapport ( dit lukte mij niet, maar ook anderen niet) in het geheugen vast kon leggen om het later naar DELL door te sturen kreeg ik via een e-mail opnieuw een antwoord met de mededeling dat ik de diagnostic-test moet gaan gebruiken .
Door een virus moest ik na 4 weken al Window XP opnieuw installeren.
Hierdoor zijn diverse programmas zo als NORTON ANTIVIRUS en in het bijzondere het programma MEDIA EXPERIENCE verloren gegaan en niet meer terug te installeren opdat ze niet meer geschikt waren voor mijn systeem.
Zo zijn er nog meer klachten om op te noemen, maar hier stop ik even.
De voordelen om bij DELL een Laptop te kopen, omdat je hier diverse programmas op CD bijkrijgt, (maar die later niet meer opnieuw kan installeren) zijn teniet gemaakt.
Herhaalde malen heb ik CONSUMENTE CARE voor een reaktie op mijn klachten gevraagd, maar na 4 maanden hebben zij nog niet eens een e-mail naar mij verstuurd.
Ondertussen ben ik bij een andere Firma geweest en die hebben mij wel verder geholpen.
Conclusie: Totaal geen service, ik koop nooit meer een PC bij DELL.
Het resultaat was, dat ik nu een andere Notebook in huis heb dan ik eigenlijk had willen hebben.
Ook heb ik natuurlijk geen Internet korting gekregen.
Zelf moest ik een hele rij aan softwarematige (driver) installatie instellingen zelf uitvoeren. Mij werd als een antwoord op vele vragen gemailt, dat het tenslotte geen koffiemaschine was die je gelijk kan gebruiken, en dat je zelf ook nog het ene en het andere moest doen.
Bepaalde midigeluiden werden soms heel slecht weergegeven of helemaal niet, hierop werd mij telefonisch medegedeeld dat DELL midigeluiden niet ondersteund, en ook niets aan software problemen doet.
Verder moest ik dat maar zelf uitzoeken samen met de meegeleverde DIAGNOSTIC CD, en dan later de komplete testuitslag naar DELL opsturen.
Op de vraag hoe ik de uitkomst van het testrapport ( dit lukte mij niet, maar ook anderen niet) in het geheugen vast kon leggen om het later naar DELL door te sturen kreeg ik via een e-mail opnieuw een antwoord met de mededeling dat ik de diagnostic-test moet gaan gebruiken .
Door een virus moest ik na 4 weken al Window XP opnieuw installeren.
Hierdoor zijn diverse programmas zo als NORTON ANTIVIRUS en in het bijzondere het programma MEDIA EXPERIENCE verloren gegaan en niet meer terug te installeren opdat ze niet meer geschikt waren voor mijn systeem.
Zo zijn er nog meer klachten om op te noemen, maar hier stop ik even.
De voordelen om bij DELL een Laptop te kopen, omdat je hier diverse programmas op CD bijkrijgt, (maar die later niet meer opnieuw kan installeren) zijn teniet gemaakt.
Herhaalde malen heb ik CONSUMENTE CARE voor een reaktie op mijn klachten gevraagd, maar na 4 maanden hebben zij nog niet eens een e-mail naar mij verstuurd.
Ondertussen ben ik bij een andere Firma geweest en die hebben mij wel verder geholpen.
Conclusie: Totaal geen service, ik koop nooit meer een PC bij DELL.