Pagina 1 van 1

ervaring met redcoon

Geplaatst: 05 aug 2014 15:12
door hpzuidema
heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 05 aug 2014 15:35
door hpzuidema
En als het nu nog niet erg genoeg is wordt je na een uur afgesloten!!
Het stoom komt je dan uit de oren :evil:

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 05 aug 2014 22:33
door sjohie
Mijn ervaring met ze is prima, voor wat het waard is.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 05 aug 2014 22:36
door GJvdZ
Tegenwoordig wordt iedere scheet die dwarszit breed uitgemeten op fora zoals deze. Ongetwijfeld zullen klanten en collega's van alle forumleden hier ook wel eens een slechte ervaring hebben gehad met het betreffende forumlid. Dat wil je toch ook niet allemaal hier langs zien komen.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 00:13
door hpzuidema
Ach, als je drie maal mailed in een week, en je hoort niks terug, geen enkele reactie weet ik niet of dat ongeduld is.
Vervolgens ga je chatten en wacht je meer dan een uur en er komt geen reactie.
Dan weet ik niet of ik gek ben of zij die vinden dat ik ongeduldig ben.
Het geld is inmiddels wel afgeschreven, dat kan wel snel.
Het enige wat ik vraag is contact. En wel onbetaald contact. Bellen was in dit geval 60 maal 0,17 geweest plus kosten bellen uit Belgiƫ , want ook Belgische klanten moeten een hollands nummer bellen, terwijl ze bestellen bij redcoon.Be met een vestiging in Belgiƫ.

Dus ik ben niet blij met commentaar als 'Bellen'. Dan moet je niet melden dat je kunt chatten.

Dus niet kopen bij redcoon, zolang ze hun service niet op orde hebben!!

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 01:21
door prem
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Misschien zijn ze met vakantie.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 09:04
door kweenie
hpzuidema schreef: Het enige wat ik vraag is contact. En wel onbetaald contact.
....
Dus niet kopen bij redcoon, zolang ze hun service niet op orde hebben!!
Als je graag contact wil hebben met de verkoper, ga dan naar een fysieke winkel. Het idee van een webwinkel is dat je het in grote lijnen moet doen met de informatie die ze je op de website geven. En dat daar dan ook vaak een lager prijskaartje aan hangt.

Dus niet kopen bij redcoon of een andere webwinkel als je perse snel contact met de verkoper wil hebben.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 09:45
door eleven
vogels schreef:
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Even bellen misschien?
Zouden ze de telefoon opnemen, als ze TS al in de livechat in de "wacht" laten staan. :lol:

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 10:01
door prem
kweenie schreef: Als je graag contact wil hebben met de verkoper, ga dan naar een fysieke winkel. Het idee van een webwinkel is dat je het in grote lijnen moet doen met de informatie die ze je op de website geven. En dat daar dan ook vaak een lager prijskaartje aan hangt.

.
Inderdaad, dat begrijpen veel consumenten niet. Ik had een aantal een bedrijf samen met een compagnon, een enorme webwinkel. Gingen de mensen bellen waar de showroom was.
Ze begrijpen dan niet dat als je showrooms aan moet houden dit effect heeft op de prijzen.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 11:20
door JanTinusPlukvet
Zo zie je maar, het kan verschillen.
Vorig jaar daar een tablet gekocht, maar wist niet zeker welke te moeten kiezen aangezien de beschrijving mij niet geheel duidelijk was over een functie en de typenummers vrijwel gelijk waren.

telefoon werd vlot opgenomen. Antwoord kon er niet direct gegeven worden en ik werd binnen 5 minuten teruggebeld met het antwoord.
Vervolgens besteld en een dag later al in huis.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 11:38
door olaf79
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Ok maar wat is precies het probleem?

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 16:43
door eleven
olaf79 schreef:
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Ok maar wat is precies het probleem?
TS kan geen contact maken/krijgen, is toch leesbaar.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 17:06
door berndv
eleven schreef:
olaf79 schreef:
hpzuidema schreef:heb een zeer slechte ervaring met redcoon. Ze beantwoorden mail niet. De livechat laat je rustig een half uur in de wachtstaan. Dus denkt aan opgeven, maar je wacht nog maar even
Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.

Ik weet niet meer wat ik moet met dit bedrijf.
Onder tussen 40 minuten in de wacht.
Ok maar wat is precies het probleem?
TS kan geen contact maken/krijgen, is toch leesbaar.
Ts krijgt op beide gratis punten geen contact en het betaalde deel voor contact wil ts niet gebruiken omdat dat betaald is.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 19:20
door gilas
hpzuidema schreef:Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.
Kennelijk heb je dat zelf niet gedaan als je een half uur blijft wachten voordat je antwoord krijgt.
Daarnaast,de kosten voor een betaald telefoontje is altijd nog goedkoper dan helemaal geen telefoontje en je druk maken over service.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 06 aug 2014 19:45
door eleven
gilas schreef:
hpzuidema schreef:Dus bedenk bij het kopen eerst of er niet een andere leverancier is.
Kennelijk heb je dat zelf niet gedaan als je een half uur blijft wachten voordat je antwoord krijgt.
Daarnaast,de kosten voor een betaald telefoontje is altijd nog goedkoper dan helemaal geen telefoontje en je druk maken over service.

TS waarom een betaald telefoontje plegen als er een chat via de website aangeboden wordt.
Dus TS heeft deze service gebruikt.

Waarom een betaald telefoontje goedkoper is, begrijp ik ff niet.

Re: ervaring met redcoon

Geplaatst: 08 aug 2014 12:39
door Annikaatje
Ik heb eenmaal iets bij Redcoon besteld. Supergoede prijs, snelle levering. Geen enkel probleem. Wees niet zo passief en probeer te bellen, of neem contact op via de Nederlandse website?!