ABN-AMRO Zakelijk verzekeren
Geplaatst: 10 aug 2014 17:36
Ik ben ik 2010 bij de abn amro bank geweest en heb hier een zakelijk bank nummer geopend voor mijn handelsonderneming met een algemene handelsondermening op het uittreksel van de kvk.
Hierbij doorgegeven dat ik een autobedrijf 99% heb en een handelsonderneming in textiel 1%.
Bij dit banknummer ook een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering afgesloten.
Al die jaren netjes betaald en niets geen schade zover zo goed.
Toen ik in juni 2014 schade kreeg aan een auto van een klant ging ik vol vertrouwen naar de bank met de papieren van mijn verzekering en melde dat ik schade had gemaakt aan een auto van een klant.
Bij de balie konden ze mij niet verder helpen en kreeg een telefoonnummer mee waar ik de schade kon melden.
Toen de schade telefonisch was doorgegeven , benodigde papieren/schade taxatie was door gemaild werd het verder in behandeling genomen.
Een week later kreeg ik bericht dat ik verzekerd was voor mijn handelsonderneming in textiel en dat er van een autohandel niets bekend was terwijl dit bij het afsluiten wel is doorgegeven.
Ik zei de gene aan de telefoon dat het allebeide bij de afsluiting van de verzekering was doorgegeven en ik het zeer vreemd vond.
Er werd mij door de man aan de telefoon aangeboden om uit te zoeken waar de fout lag.
Na een paar weken had ik nog niets gehoord en ik maar eens gebeld met de ABN AMRO verzekeringen en de beste man die ik eerder aan de telefoon had gehad was TOEVALLIG net een mail naar mij aan het versturen om mij mede te delen dat ik mijn autobedrijf niet aan het kantoor had doorgegeven en wel de textiel handel, ik zei vol ongeloof dat het wel was doorgegeven en vroeg hem direct waarom ik mijn hoofdzaak (auto) niet zou willen verzekeren en mijn inniemini bijzaak (textiel) wel zou willen verzekeren.
Hij kon er mij verder geen uitleg overgeven maar hij zou het intern nog even gaan bekijken.
Met hem afgesproken dat er binnen 2 weken duidelijkheid kwam waar de fout was.
Na 3 weken gewacht te hebben maar eens weer met de ABN-AMRO gebeld en door de wateroverlast schade hadden ze mij helemaal vergeten... maar ik kreeg weer mede gedeeld dat het autobedrijf niet was doorgegeven maar er werd mij door de beste man weer aangeboden het weer intern te gaan onderzoeken of autobedrijf toch verzekerd kon worden.
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de moeite en in zijn aanbod zag als VOORUITSCHUIVEN EN AFSCHUIVEN van mijn schademelding en ik geen vertrouwen heb in de verzekering van de ABN-AMRO BANK.
Ze zeggen wel eens dat verzekeringen alles doen om niet te hoeven uit te keren nou dit keer is het hun weer gelukt.
Inmiddels rijd mijn klant weer vrolijk en WEL TEVREDEN rond in zijn herstelde auto en want ik heb het zelf maar betaald.
Ik wou mij verzekering opzeggen maar dat kon de beste man aan de telefoon niet maar ze hebben me deze dagen wel weer premie voor niets van de rekening afgehaald. ABN-AMRO BEDANKT!!!
MENSEN IK HEB VERTOUWEN GEHAD IN DE ABN AMRO BANK EN VERTROUWEN DAT IK BIJ EEN GEDEGEN ORGANISATIE ALLES GOED HAD ONDERGEBRACHT MAAR HELAAS HET VERTROUWEN IS WEG!!!
Hierbij doorgegeven dat ik een autobedrijf 99% heb en een handelsonderneming in textiel 1%.
Bij dit banknummer ook een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering afgesloten.
Al die jaren netjes betaald en niets geen schade zover zo goed.
Toen ik in juni 2014 schade kreeg aan een auto van een klant ging ik vol vertrouwen naar de bank met de papieren van mijn verzekering en melde dat ik schade had gemaakt aan een auto van een klant.
Bij de balie konden ze mij niet verder helpen en kreeg een telefoonnummer mee waar ik de schade kon melden.
Toen de schade telefonisch was doorgegeven , benodigde papieren/schade taxatie was door gemaild werd het verder in behandeling genomen.
Een week later kreeg ik bericht dat ik verzekerd was voor mijn handelsonderneming in textiel en dat er van een autohandel niets bekend was terwijl dit bij het afsluiten wel is doorgegeven.
Ik zei de gene aan de telefoon dat het allebeide bij de afsluiting van de verzekering was doorgegeven en ik het zeer vreemd vond.
Er werd mij door de man aan de telefoon aangeboden om uit te zoeken waar de fout lag.
Na een paar weken had ik nog niets gehoord en ik maar eens gebeld met de ABN AMRO verzekeringen en de beste man die ik eerder aan de telefoon had gehad was TOEVALLIG net een mail naar mij aan het versturen om mij mede te delen dat ik mijn autobedrijf niet aan het kantoor had doorgegeven en wel de textiel handel, ik zei vol ongeloof dat het wel was doorgegeven en vroeg hem direct waarom ik mijn hoofdzaak (auto) niet zou willen verzekeren en mijn inniemini bijzaak (textiel) wel zou willen verzekeren.
Hij kon er mij verder geen uitleg overgeven maar hij zou het intern nog even gaan bekijken.
Met hem afgesproken dat er binnen 2 weken duidelijkheid kwam waar de fout was.
Na 3 weken gewacht te hebben maar eens weer met de ABN-AMRO gebeld en door de wateroverlast schade hadden ze mij helemaal vergeten... maar ik kreeg weer mede gedeeld dat het autobedrijf niet was doorgegeven maar er werd mij door de beste man weer aangeboden het weer intern te gaan onderzoeken of autobedrijf toch verzekerd kon worden.
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de moeite en in zijn aanbod zag als VOORUITSCHUIVEN EN AFSCHUIVEN van mijn schademelding en ik geen vertrouwen heb in de verzekering van de ABN-AMRO BANK.
Ze zeggen wel eens dat verzekeringen alles doen om niet te hoeven uit te keren nou dit keer is het hun weer gelukt.
Inmiddels rijd mijn klant weer vrolijk en WEL TEVREDEN rond in zijn herstelde auto en want ik heb het zelf maar betaald.
Ik wou mij verzekering opzeggen maar dat kon de beste man aan de telefoon niet maar ze hebben me deze dagen wel weer premie voor niets van de rekening afgehaald. ABN-AMRO BEDANKT!!!
MENSEN IK HEB VERTOUWEN GEHAD IN DE ABN AMRO BANK EN VERTROUWEN DAT IK BIJ EEN GEDEGEN ORGANISATIE ALLES GOED HAD ONDERGEBRACHT MAAR HELAAS HET VERTROUWEN IS WEG!!!