LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groninger neurologen
Groninger neurologen
Graag wil ik u waarschuwen voor de website www.groningerneurologen.nl
Via deze website worden goedkope Allstars van Converse aangeboden. De bestelling bleek uit China te komen en de schoenen zijn hoogstwaarschijnlijk nep. Tot overmaat van ramp waren de geleverde schoenen niet degene die we besteld hebben. Na het nodige heen en weer mailen, boden ze ons de keuze uit twee alternatieven:
1. We kregen 10% refund als we de schoenen houden
2. De schoenen op onze kosten ($60) retourneren, waarna we alsnog de juiste schoenen geleverd zouden krijgen.
Beide alternatieven zij door ons uiteraard niet accoord bevonden en inmiddels hebben we via de credit card maatschappij de betaling laten terug draaien. Als we van te voren geweten hadden dat het om nep Allstars zou gaan, zouden we ze bij voorbaat niet besteld hebben.
We zijn nog in afwachting hoe dit gaat aflopen.
Via deze website worden goedkope Allstars van Converse aangeboden. De bestelling bleek uit China te komen en de schoenen zijn hoogstwaarschijnlijk nep. Tot overmaat van ramp waren de geleverde schoenen niet degene die we besteld hebben. Na het nodige heen en weer mailen, boden ze ons de keuze uit twee alternatieven:
2. De schoenen op onze kosten ($60) retourneren, waarna we alsnog de juiste schoenen geleverd zouden krijgen.
Beide alternatieven zij door ons uiteraard niet accoord bevonden en inmiddels hebben we via de credit card maatschappij de betaling laten terug draaien. Als we van te voren geweten hadden dat het om nep Allstars zou gaan, zouden we ze bij voorbaat niet besteld hebben.
Re: Groninger neurologen
Waarom denk je dat als merkschoenen goedkoop worden aangeboden dat het zuivere koffie is? Dan weet je toch bij voorbaat al dat het nep is?
Hoe kan het toch dat er nog steeds mensen intrappen? Ze zijn zo druk geweest met vertalen dat bij sommige artikelen zelfs de merknaam converse verstaald is naar converseren.R1971 schreef:Graag wil ik u waarschuwen voor de website http://www.groningerneurologen.nl
Alleen even de leverings en retourvoorwarden bekeken. Je lacht je werkelijk een breuk. Geen touw aan vast te knopen. Zelfs Google translate vertaald nog beter:
Als je dan vervolgens hier je bestelling hebt geplaatst, zie dat dan als leergeld. Dat geld ga je zonder tussenkomst van rechter met normale verzoeken echt niet terug krijgen.Alle door ons verkochte producten zal een fabrieksgarantie van 30 dagen , tenzij anders stated.This betekent zullen we ruilen / teruggave van uw aankoop binnen 30 dagen als je laarzen die zijn beschadigd of van de ordered.Products ongedragen moet zijn en in dezelfde nieuwe hebt ontvangen staat als toen je ze ontvangen.
Wij bieden een 30 dagen geld terug garantie op uw aankoop via onze website.This betekent dat je nodig hebt om contact met ons strikt binnen 30 dagen na ontvangst van uw aankoop en vragen relevante vormen voor de terugkeer van uw bestelling naar ons! We zullen dan betaalt u voor de kosten van uw producten , zonder opzegging of uitzetten fees.We echter niet kosten terugbetalen die zijn betaald aan uw pakket of verzendkosten te sturen naar het rendement van uw parcel.These kosten vallen onder de verantwoordelijkheid van de buyer.Import belastingen, douane , BTW en elke andere bijbehorende vergoedingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de koper en zijn te betalen aan uw lokale authorities.Should u ervoor kiest om uw producten terug te keren , worden deze kosten niet door ons verzameld en zijn op geen enkele manier door ons terugbetaald .
Laatst gewijzigd door berndv op 10 aug 2014 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afgezien van de naam van de website moet het feit dat er niet 1 zin op de website zonder 3 spelfouten is toch alle alarmbellen bij je doen afgaan. Als je via deze site iets gekocht hebt dan... ja, dan vraag je er ook om natuurlijk.
Al heette de website www.ikwilopgelichtworden.nl dan gaan er nog geen alarmbellen af bij sommige mensen. Die zien een prijs die te goedkoop is en dan is het net een rode lap voor een stier.sjoegel schreef:Afgezien van de naam van de website moet het feit dat er niet 1 zin op de website zonder 3 spelfouten is toch alle alarmbellen bij je doen afgaan. Als je via deze site iets gekocht hebt dan... ja, dan vraag je er ook om natuurlijk.
En vervolgens zie je ze eenmalig terug hier op het forum omdat ze opgelicht zijn.
Weet je wat een neuroloog is ?Als we van te voren geweten hadden dat het om nep Allstars zou gaan, zouden we ze bij voorbaat niet besteld hebben.
Zou ook kunnen dat 'je ze eenmalig op dit forum ziet' vanwege al deze fijne behulpzame reakties. Hier heb ik echt wat aan!berndv schreef:
En vervolgens zie je ze eenmalig terug hier op het forum omdat ze opgelicht zijn.
Enige wat ik met dit bericht wil bereiken is er voor zorgen dat deze site zo weinig mogelijk zaken doet. Ik heb mijn geld al weer terug via de cc maatschappij.
Dacht dat het de bedoeling van dit forum was om dit soort dingen wereldkundig te maken, maar wellicht heb ik me vergist door het hier te posten.....
Het is hier geen Viva forum. Het kan volgens mij geen kwaad mensen te wijzen op hun eigen verantwoordelijkheden.
Hier; dit is de tekst bij een willekeurige schoen op de website van de neurologen uit groningen;
En u moet ik serieus nemen ?
Nog lachwekkender;
Converse etui vriendschappelijke gevoelens Converse Low Tops Chuck Taylor All Star Product ID STLJ46
En u moet ik serieus nemen ?
Nog lachwekkender;
Verzending , Levering & Retourneren
levering
We streven er altijd naar om de beste praktijken te bereiken en als zodanig hebben ervoor gekozen om ons af te stemmen op specifieke gerenommeerde en bewezen levering systems.However , wordt eenmaal een bevel van ons pand verzonden wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij de oplevering .
Zonder het gebruik van enig ander beleid beperkende hierin , zullen wij niet aansprakelijk voor verlies of schade als gevolg van een late delivery.Without de werking van een ander beleid hierin te beperken , gaat u ermee akkoord dat de late levering hetzij via post of verwerkingstijd vormt geen een fout van onze kant , en geeft u geen recht op annulering van een bestelling .
Alle levertijden / data voorzien zijn van ramingen alleen en krijgen vanaf de datum van de verzending , niet uit de orde dienen uiterlijk levertijden / data voorzien zijn slechts schattingen en zijn ter beoordeling van het postsysteem providers.
retourneren
Alle door ons verkochte producten zal een fabrieksgarantie van 30 dagen , tenzij anders stated.This betekent zullen we ruilen / teruggave van uw aankoop binnen 30 dagen als je laarzen die zijn beschadigd of van de ordered.Products ongedragen moet zijn en in dezelfde nieuwe hebt ontvangen staat als toen je ze ontvangen.
Wij bieden een 30 dagen geld terug garantie op uw aankoop via onze website.This betekent dat je nodig hebt om contact met ons strikt binnen 30 dagen na ontvangst van uw aankoop en vragen relevante vormen voor de terugkeer van uw bestelling naar ons! We zullen dan betaalt u voor de kosten van uw producten , zonder opzegging of uitzetten fees.We echter niet kosten terugbetalen die zijn betaald aan uw pakket of verzendkosten te sturen naar het rendement van uw parcel.These kosten vallen onder de verantwoordelijkheid van de buyer.Import belastingen, douane , BTW en elke andere bijbehorende vergoedingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de koper en zijn te betalen aan uw lokale authorities.Should u ervoor kiest om uw producten terug te keren , worden deze kosten niet door ons verzameld en zijn op geen enkele manier door ons terugbetaald .
annuleringen
Als u graag een wijziging in uw bestelling te annuleren of maak dient u contact met ons immediately.We zal zich inspannen om wijzigingen / annuleringen maken om bestellingen zo goed mogelijk , maar dit kan niet worden guaranteed.Kindly veranderingen noot kan niet worden gemaakt om orders die moeten begonnen met de verwerking .
Annuleringen om bestellingen zullen zolang we nog niet uw bestelling verzonden of niet is verpakt worden aanvaard .
Beste heer/mevrouwR1971 schreef:Zou ook kunnen dat 'je ze eenmalig op dit forum ziet' vanwege al deze fijne behulpzame reakties. Hier heb ik echt wat aan!berndv schreef:
Enige wat ik met dit bericht wil bereiken is er voor zorgen dat deze site zo weinig mogelijk zaken doet. Ik heb mijn geld al weer terug via de cc maatschappij.
Dacht dat het de bedoeling van dit forum was om dit soort dingen wereldkundig te maken, maar wellicht heb ik me vergist door het hier te posten.....
In mijn eerdere bericht heb ik al aangegeven dat het helpen hier vrij lastig is. Hierbij had u nog niet gezegd dat u uw geld reeds terug had, dus wat voor antwoord had u willen hebben of waarmee heeft u nog hulp nodig?
U wilt er voor zorgen dat die zaak weinig zaken zal doen, kan ik in komen, maar hoe? U is het niet eens opgevallen hoe slecht deze site vertaald wordt. U is het niet opgevallen dat u vanaf het moment dat u op de site kwam al opgelicht werd. Waarmee zullen de argeloze mensen geholpen worden? De mensen die de site niet eerst doorlezen alvorens ze bestellen gaan echt niet eerst op dit forum komen om te zien of ze mogelijk opgelicht gaan worden. Dat bedoelde ik met mijn post. Het is niks persoonlijks naar u, absoluut níet. Ik vind het gewoon vervelend dat met het maken van een site het zo eenvoudig is om mensen op te gaan lichten, omdat men gewoon te naïef is bij het doen van internetaankopen. Al staan er billboards met koop hier niet, dan nog is de prijs aantrekkelijker dan alle waarschuwingen die ze maar kunnen krijgen.
Vind het sowieso ontzettend knap dat, als je voor (sport)schoenen bij een website komt over neurologen men überhaupt op die site gaat. Als ik een neuroloog nodig heb ga ik voor verwijzing naar dokter; heb ik schoenen nodig zoek ik voor schoenen. (Los van het feit dat ik schoenen liever in een stenen winkel koop).
Er is niet eens een contact adres op de site.
Zal me worst zijn, ga toch niet nakijken wat Groninger neurologen te doen hebben met schoenen?prem schreef:Er is niet eens een contact adres op de site.
Niemand gaat toch naar de slager om paracetamol te kopen? Of ben ik nou zo gestoord. Kan best maar dan liever gestoord dan..... toch?
Oh, even toevoeging voor @ vogels: onthouden van commentaar morgen? Dank bij voorbaat.
Laatst gewijzigd door tenormin op 11 aug 2014 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beetje neuroloog heeft toch een adres lijkt mij.
Triest dieptepunt...aan zoveel domheid kan zelfs Tros Radar géén eer meer behalen. U zou nog ingaan op een aanbieding van een baar goud voor een tientje om hier te komen klagen dat het goudgeschilderd staal bleek te zijn "om anderen hiervoor te behoeden".R1971 schreef:Zou ook kunnen dat 'je ze eenmalig op dit forum ziet' vanwege al deze fijne behulpzame reakties. Hier heb ik echt wat aan!
-
- Contacteer:
Ik raak niet eens op die site:
Daarnaast vraag ik me serieus af waarom iemand het kennelijk niet vreemd vind dat een website die duid op iets medisch, nepschoenen verkoopt...
Ik zou in elk geval iets van een bescherming zoals Web Of Trust installeren.Access Denied
The http://www.groningerneurologen.nl/ has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Reason: Reputation-Phishing
Daarnaast vraag ik me serieus af waarom iemand het kennelijk niet vreemd vind dat een website die duid op iets medisch, nepschoenen verkoopt...
Hahahanewmikey schreef:Triest dieptepunt...aan zoveel domheid kan zelfs Tros Radar géén eer meer behalen. U zou nog ingaan op een aanbieding van een baar goud voor een tientje om hier te komen klagen dat het goudgeschilderd staal bleek te zijn "om anderen hiervoor te behoeden".R1971 schreef:Zou ook kunnen dat 'je ze eenmalig op dit forum ziet' vanwege al deze fijne behulpzame reakties. Hier heb ik echt wat aan!
Verdorie, aan wie moet ik nu mijn koe-met-gouden-horens verkopen?
aan die man op marktplaats, aan wie ik mijn kip die gouden eieren legt heb verkocht.encore schreef:Verdorie, aan wie moet ik nu mijn koe-met-gouden-horens verkopen?
Mogelijk is R1971 de enige kopende klant geweest en valt de schade daardoor mee.