LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packerd Bell garantie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
videry
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2003 18:55

Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door videry »

Ik kreeg mijn pc niet meer aan de praat en moest naar het dure PB 0900. nummer bellen. Maar mijn software garantie was verlopen en als ik hulp wou dan moest ik eerst betalen. Daar maar mee ingestemt en dat geintje ging me 70€ kostte, en dan heb ik voor 1.5 jaar "hulp". Maar hij kon me pas helpen als het geld binnen was en dat was pas 5 dagen later. Ik 5 dgn later weer aan de telefoon naar het dure nummer want die ander kwam ik niet door. Toen werd er mij verteld dat ik gewoon al op die dag van mijn probleem al gelijk geholpen had kunnen worden. En om mijn probleem op te lossen moest ik mijn pc weer terug naar de fabrieks instellingen zetten. Dat had ik ook zelf kunnen verzinnen maar had op een beter advies gehoopt.
Ik probeer nu mijn 70€ terug te krijgen maar of dat gaat lukken?????
Ik wens nu ook geen gebruik meer te maken van dat nummer en hun "service".

Heeft er iemand een goed idee????
Is de colportage wet hier niet van toepassing?????

Inter

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Inter »

Ik zie niet in wat de colportage wet met het bellen van een duur nummer met een onzinnig advies ,heeft te maken.
Je kan beter naar een goed forum gaan op internet.Daar is veel meer kennis.Met één PC zal dat wat moeilijker gaan als die het helemaal niet meer doet.

videry
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2003 18:55

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door videry »

Ik voel me belazerd door het service center van PB. Mij een contract aansmeren voordat ze me kunnen of willen helpen. Ik hoop dat ik nu die 70€ terug kan krijgen, omdat ik niet meer gebruik ga maken van de hulp die ze mij bieden.

Wat betreft de colportage wet. Ik vroeg me af of er iets aan te doen was. Je moet je toch kunnen bedenken als je wat koopt.
Niet goed , geld terug lijkt mij???????????

Gast

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Gast »

up

Gast

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 06 Mar 2004 23:42 door Inter


--------------------------------------------------------------------------------


Je kan beter naar een goed forum gaan op internet.Daar is veel meer kennis.Met één PC zal dat wat moeilijker gaan als die het helemaal niet meer doet
http://www.pchulplijn.nl

Gast

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Gast »

geen reclame a.u.b

Great Bear

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 15 Aug 2004 13:46 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

geen reclame a.u.b

Dat is geen reclame, vogel!
Dat is een tip waar iedereen wat aan heeft.
Voortaan eerst nadenken voor je wat zegt.

Newweb
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jan 2004 10:31

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Newweb »

volgens mij is die great bear een van de medewerkers van pchulplijn

Gast

Re: Packerd Bell garantie

Ongelezen bericht door Gast »

En wat dan nog? Niks mis met zo'n tip!

Gesloten