Pagina 1 van 1

Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 15 aug 2014 10:16
door Kralendijk
Uiteindelijk heeft Booking.com na ruim een week contact opgenomen en ons schadeloos gesteld door de meerprijs van de alternatieve accomodatie te willen compenseren.
Excuses geaccepteerd en Booking.com heeft beterschap beloofd door de volgende keer sneller te reageren.

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 15 aug 2014 11:13
door hawkwind
Kralendijk schreef:Vervolgens vroegen wij hen de alternatieve aangeboden accomodatie te annuleren en ons alsnog in het appartementcomplex te willen plaatsten.
Annuleren kunt U zelf ook doen op de site van booking.com.

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 15 aug 2014 12:46
door Regggy
0207125601, direct (agenten) nummer van Booking.com :) even bellen heeft vaak meer zin.

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 19 aug 2014 15:38
door Booking.com Team
Goedendag,
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt
Booking.com Customer Service Team

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 19 aug 2014 19:43
door Har06
Booking.com Team schreef:Goedendag,
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt\
Booking.com Customer Service Team

Booking is overboeken, appartement zich had overgeboekt? vreemde reactie , schijnbaar geen zicht in beschikbaar zijn van kamers

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 19 aug 2014 19:59
door kweenie
Er kan toch een annulering zijn geweest waardoor er later wel een appartement beschikbaar was?

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Geplaatst: 20 aug 2014 11:56
door Har06
kweenie schreef:Er kan toch een annulering zijn geweest waardoor er later wel een appartement beschikbaar was?

Treurig dat veel boekingsbedrijven aan overboeken doen, hun belang wordt boven het belang van de klant gesteld:(