Pagina 1 van 1

Laptop niet terug na reparatie Wehkamp

Geplaatst: 15 aug 2014 16:37
door renedekkers
5 weken geleden heb ik een laptop ter reparatie verzonden naar Wehkamp.
2 weken later bericht gekregen dat het defect niet onder de garantie viel.
Daarna keuzemogenlijkheid gehad en gekozen voor betaling van 42 euro en ook gelijk betaald
Daarna was het gebeurd, vele emails en gebeld waar mijn laptop blijft, 2 x betalingsbewijs toegestuurd maar het blijft stil op vele automatische bevestigingen van wehkamp.
Heb inmiddels ook een shop review op Tweakers geplaatst.
Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen om mijn laptop terug te krijgen
Met vriendelijke groet,
Rene Dekkers

Re: Laptop niet terug na reparatie Wehkamp

Geplaatst: 15 aug 2014 17:17
door tenormin
Beetje jammer dat je het zo laat (ik bedoel vrijdag en de tijd) schrijft. Met een beetje geluk komt er wel iemand van Wehkamp Webcare op de site met aanbod je klacht te beschrijven. Dus even geduld a.u.b. Hoop ik dan maar.

Re: Laptop niet terug na reparatie Wehkamp

Geplaatst: 15 aug 2014 18:07
door Webcarewehkamp.nl
Goedenavond Rene. Zo te lezen gaat er iets goed mis. Zou jij ons je klantnummer of postcode/huisnummer willen toesturen naar [email protected]. Wij zullen je klacht dan per direct in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl