[Online.nl] Niet nakomen levering
Geplaatst: 16 aug 2014 14:57
Beste forumgebruikers,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:
Op 29 mei hebben wij een abonnement aangevraagd welke op 1 Juli opgeleverd zou moeten worden. Wij wonen op huisnummer 10A, op de site werd aangegeven via hun huisnummercheck dat hier een verbinding op beschikbaar is. Het bleek dus dat wij de verbinding van huisnummer 10 gebruiken (dit is een winkel en zij gebruiken de verbinding niet). Dus de aansluitdatum werd verschoven naar 11 juli. Prima, een foutje zit in een klein hoekje. Echter na ruim 10 keer te hebben gebeld en ruim 2 uur bij Online in de wacht te staan en de aansluitdatum meerdere keren is verplaatst met uiteenlopende excuses hebben wij op 16 augustus nog steeds geen verbinding. Vandaag dus nog een keer gebeld alleen om te horen dat de datum verplaatst is naar 21 augustus maar dat de datum nog wel bevestigd moet worden. Dit hebben wij vaker gehoord en wij zijn ervan overtuigd dat 21 augustus niet word gehaald. Ook kreeg ik te horen dat ik in een vorig telefoongesprek op 8 augustus wij de verbinding hadden opgezegd maar dat dit óók nog bevestigd moest worden. Van deze opzegging had ik trouwens geen herinnering maar ik zou het alles behalve erg vinden als dit kosteloos zou kunnen gebeuren. Van dit gesprek was ik dus nul procent wijzer geworden. De uitermate onbehulpzame klantenservice en in het algemeen grote onduidelijkheid werkt erg frustrerend en ik zou niet weten wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand nog andere tips?
Alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:
Op 29 mei hebben wij een abonnement aangevraagd welke op 1 Juli opgeleverd zou moeten worden. Wij wonen op huisnummer 10A, op de site werd aangegeven via hun huisnummercheck dat hier een verbinding op beschikbaar is. Het bleek dus dat wij de verbinding van huisnummer 10 gebruiken (dit is een winkel en zij gebruiken de verbinding niet). Dus de aansluitdatum werd verschoven naar 11 juli. Prima, een foutje zit in een klein hoekje. Echter na ruim 10 keer te hebben gebeld en ruim 2 uur bij Online in de wacht te staan en de aansluitdatum meerdere keren is verplaatst met uiteenlopende excuses hebben wij op 16 augustus nog steeds geen verbinding. Vandaag dus nog een keer gebeld alleen om te horen dat de datum verplaatst is naar 21 augustus maar dat de datum nog wel bevestigd moet worden. Dit hebben wij vaker gehoord en wij zijn ervan overtuigd dat 21 augustus niet word gehaald. Ook kreeg ik te horen dat ik in een vorig telefoongesprek op 8 augustus wij de verbinding hadden opgezegd maar dat dit óók nog bevestigd moest worden. Van deze opzegging had ik trouwens geen herinnering maar ik zou het alles behalve erg vinden als dit kosteloos zou kunnen gebeuren. Van dit gesprek was ik dus nul procent wijzer geworden. De uitermate onbehulpzame klantenservice en in het algemeen grote onduidelijkheid werkt erg frustrerend en ik zou niet weten wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand nog andere tips?
Alvast bedankt!