Pagina 1 van 1
Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 19 aug 2014 18:10
door Plukkie44
En hier zijn we weer, na mijn vorige Topic probleem heb ik een goede afspraak gemaakt met een Oxiomedewerker, Oxxio maakt weer dezelfde fouten, nu had ik een afspraak met een Oxiomedewerker, die mij prima geholpen heeft van de wal in de sloot, krijg ik vorige week een rekening die ik voor 18 Augustus Incl. mijn afspraak moest betalen, direct de telefoon gepakt en gebeld, ja inderdaad die moest betaald worden voor de 18e, waarom is mijn vraag??
Omdat de Oxxiomedewerker mijn incasso datum had veranderd op mijn verzoek naar de 23e (was voor 3 maanden), nu is het blijkbaar zo als je dat doet dat je dan een maand achter gaat lopen, dat omdat de maand daarvoor vervalt op de 21e (daarover heeft ze mij niet van op de hoogte gesteld, anders had ik wat anders kunnen regelen), nu loop ik weer een maand achter, dit heeft totaal niets opgelost, weer €40 extra onkosten.
Gemaild naar de Oxxiomedewerker, en krijg geen helemaal geen antwoord meer!
Daaagggg Oxxio, ik zoek wel een andere energie bedrijf!!
Re: Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 19 aug 2014 19:15
door berndv
Gewoon net als de vorige keer:
Beste Plukkie44 Het is erg vervelend als men zich niet aan zijn woord houdt. Als je je postcode/huisnummer of klantnummer via
[email protected] doorgeeft dan kijken we het graag voor je na. Gr. Leonie
Kon er toen ook al geen touw aan vast knopen, de oxxio medewerker wellicht wel.
Re: Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 20 aug 2014 14:43
door Plukkie44
Ik heb contact gehad met een Oxiomederwerker berndv, dat heeft totaal geen zin, en krijg gewoon geen antwoord terug!!!!!
Maar ik zal wel weer contact opnemen!
Re: Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 21 aug 2014 21:43
door jeroengebbing
In Maart van dit jaar een telefonische overeenkomst afgesloten, uiteraard met de i-pad optie.
Contract netjes over de post ontvangen evenals de i-padbox waarin staat omschreven hoe je de i-pad kan bemachtigen. Na 2 automatische incasso's krijg je zogenaamd een activeringscode waarmee je de aanvraag kan afronden. nu 21-08-2014 nog steeds geen code, meerdere malen gebeld met Oxxio, mooie verhalen 4X doorverbonden maar nog steeds geen volledige afhandeling van het contract inclusief de I-pad.
2 Jaar geleden Oxxio Zakelijk afgesloten voor een bedrijfspand waar we een jaar hebben gezeten. Nadat we gingen verhuizen had ik per ongeluk de meterstand van ons nieuwe pand doorgemaild in plaats van de stand uit het oude voormalige pand. Nadat ik een rekening kreeg van 400€ van Oxxio heb ik een correctie verzoek ingediend omdat ik wist dat ik geld terug zou krijgen vanwege het lage stroom verbruik, Na ongeveer een half jaar krijg ik bericht dat het correctieverzoek is afgewezen omdat het nummer van de meter niet goed leesbaar is. Een half jaar verder is het verbruik in het oude pand natuurlijk toegenomen waardoor ik nooit meer een correctie verzoek kan indienen die rijmt om het werkelijke verbruik.
Als Oxxio een beetje logisch de standen had bekeken dan hadden ze gezien dat de stand eerder nog was opgenomen door een controleur. bij Oxxio zijn het geld wolven, als ze enigszins onder terug betaling kunnen uitkomen dan is dat waar ze voor gaan.
Re: Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 22 aug 2014 08:04
door Saan57
Oxxio is niet de beste met afspraken. Ze mogen ook niet meer aan de deur verkopen door hun manier van werken op dat gebied.
Re: Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 02 sep 2014 09:25
door mandyvanhooij
Nou, bedankt oxxio!!
Allereerst iemand aan de deur, ik laat hem binnen. Heel verhaal en uiteindelijk werd mij verteld dat het om een vrijblijvende offerte ging. Voordat ik het wist had ik een contract aan mn broek hangen. Ik had in de tussentijd wel nog gebeld dat ik het niet wilde, maar volgens hen te laat.
Een maand later was ik overal vanaf, maar niet zonder boete!
Ik moest maar liefst 2x 125euro betalen. 1x werd het voor het stroom in rekening gebracht, en 1x voor het gas. Echt belachelijk. In de voorwaarden staat namelijk dat je maar 1x 125euro moet betalen. Ik heb namelijk maar 1 overeenkomst getekend en GEEN 2!!
Na heel wat telefoontjes moet ik toch de boetes betalen. Krijg ik later een eindafrekening thuis waar ik een hartverzakking van kreeg. Hadden ze dus ook nog eens 100euro in rekening gebracht voor het welkomstcadeau. Die ik nooit heb ontvangen, omdat ik alweer zo snel bij ze weg was.
Weer opnieuw bellen dus. "ja mevrouw, dit is inderdaad verkeerd. Ik maak een nieuwe eindafrekening. Deze krijgt u binnen 3 weken thuis gestuurd. En binnen 10 werkdagen na ontvangst krijgt u het geld terug gestort". Dit was op 17 juli.
Inmiddels is het 2 september, ik heb nog steeds niks binnen. Vandaag dus maar weer geld.
"Ja mevrouw, ik snap het ook niet, de opdracht staat er wel in, maar is niet verzonden. Ik moet deze dus opnieuw erin zetten en dan duurt het 4 weken voor dat u het geld binnen heeft".
4 WEKEN!! alweer!!!!!!
ONGELOFELIJK!! Die mensen werken compleet langs elkaar heen. #snaperniksmeervan!
In de tussentijd had ik nog mn rechtsbijstandverzekering gebeld. Heb een gedeelte van de boete vergoed gekregen. Maar omdat mijn handtekening op het formulier staat kunnen ze er geen zaak van maken.
Nou ik hoop in ieder geval dat ik het voor elkaar krijg dat er zo min mogelijk potentiele nieuwe klanten bij oxxio terecht komen. Zodat er in ieder geval niet meer mensen in trappen.
Groetjes mandy
Re: Oxxio en afspraken!
Geplaatst: 08 sep 2014 16:29
door ties1985
mandyvanhooij schreef:Nou, bedankt oxxio!!
Allereerst iemand aan de deur, ik laat hem binnen. Heel verhaal en uiteindelijk werd mij verteld dat het om een vrijblijvende offerte ging. Voordat ik het wist had ik een contract aan mn broek hangen. Ik had in de tussentijd wel nog gebeld dat ik het niet wilde, maar volgens hen te laat.
Een maand later was ik overal vanaf, maar niet zonder boete!
Ik moest maar liefst 2x 125euro betalen. 1x werd het voor het stroom in rekening gebracht, en 1x voor het gas. Echt belachelijk. In de voorwaarden staat namelijk dat je maar 1x 125euro moet betalen. Ik heb namelijk maar 1 overeenkomst getekend en GEEN 2!!
Na heel wat telefoontjes moet ik toch de boetes betalen. Krijg ik later een eindafrekening thuis waar ik een hartverzakking van kreeg. Hadden ze dus ook nog eens 100euro in rekening gebracht voor het welkomstcadeau. Die ik nooit heb ontvangen, omdat ik alweer zo snel bij ze weg was.
Weer opnieuw bellen dus. "ja mevrouw, dit is inderdaad verkeerd. Ik maak een nieuwe eindafrekening. Deze krijgt u binnen 3 weken thuis gestuurd. En binnen 10 werkdagen na ontvangst krijgt u het geld terug gestort". Dit was op 17 juli.
Inmiddels is het 2 september, ik heb nog steeds niks binnen. Vandaag dus maar weer geld.
"Ja mevrouw, ik snap het ook niet, de opdracht staat er wel in, maar is niet verzonden. Ik moet deze dus opnieuw erin zetten en dan duurt het 4 weken voor dat u het geld binnen heeft".
4 WEKEN!! alweer!!!!!!
ONGELOFELIJK!! Die mensen werken compleet langs elkaar heen. #snaperniksmeervan!
In de tussentijd had ik nog mn rechtsbijstandverzekering gebeld. Heb een gedeelte van de boete vergoed gekregen. Maar omdat mijn handtekening op het formulier staat kunnen ze er geen zaak van maken.
Nou ik hoop in ieder geval dat ik het voor elkaar krijg dat er zo min mogelijk potentiele nieuwe klanten bij oxxio terecht komen. Zodat er in ieder geval niet meer mensen in trappen.
Groetjes mandy
HAHA HERKENBAAR, Heb heel wat verkopers aan de deur gehad maar die van oxxio slaat echt alles, helaas er zelf ook ingetrapt ook dik 100 euro boete moeten betalen.
Als ik alle berichten zo eens doorlees houd Oxxio binnenkort geen klant meer over !