| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkleurde LOWA wandelschoenen
Verkleurde LOWA wandelschoenen
Vorig jaar mei een paar wandelschoenen van LOWA gekocht, de renagate gtx, afgelopen zomer, het was juli attendeerde men mij er op dat ik twee verschillende kleuren schoenen aan had, de linker was van zwart naar bijna bruin verkleurd.
Das vreemd! de verkoper gebeld maar die was met vakantie dus contact gezocht met de fabriek en die raadde mij aan om foto's te sturen, dus foto gemaakt en via de mail verstuurd. Reactie terug dat het inderdaad niet normaal was!
Op de website van Lowa staat 2 jaar garantie op materiaal!! ( lekker niet dus ) volkomen onjuist!!
Opgestuurd via de schoenwinkel en deze belde mij na 3 weken terug met de mededeling, de verkleuring komt doordat ik ergens in had gestaan! ja hoor. !!! en dat met een schoen haha!!!
Contact opgenomen met Lowa en de dame aan de telefoon bleef bij haar besluit dat ik ergens in had gestaan. nou ik loop er alleen maar mee vertelde ik en werk er niet mee en kan bij mijn weten nergens in hebben gestaan!
Ze was er van overtuigd dat ze gelijk had, maar kon niet bewijzen wat er dan wel loos was. ik heb gezegd dat het duidelijk niet mijn fout is en dat er vermoedelijk leer is gebruikt van verschillende soorten.!
Nee hoor geen enkel respijt en ik moest het er maar mee doen!!,
wel wat duur (150,00 eurootjes) voor een paar wandelschoenen in 1 jaar tijd.
Ook mijn contact met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] waarheen ik de foto had gemaild, deed ze af van, nee hoor foto's daar doen we niet aan.
Dat ik zelf bliksemse goed weet waar ik wel loop ga ik hier dus niet mee akkoord,
maar vooral, dat deze (zeer klant onvriendelijke) dame dit zo maar even visueel kan beoordelen!! Als ik nergens in heb gestaan weet zij het ook niet waardoor het verkleurd is ............ en de klant................die is er allang geen koning meer!!
wordt vervolgd!
Das vreemd! de verkoper gebeld maar die was met vakantie dus contact gezocht met de fabriek en die raadde mij aan om foto's te sturen, dus foto gemaakt en via de mail verstuurd. Reactie terug dat het inderdaad niet normaal was!
Op de website van Lowa staat 2 jaar garantie op materiaal!! ( lekker niet dus ) volkomen onjuist!!
Opgestuurd via de schoenwinkel en deze belde mij na 3 weken terug met de mededeling, de verkleuring komt doordat ik ergens in had gestaan! ja hoor. !!! en dat met een schoen haha!!!
Contact opgenomen met Lowa en de dame aan de telefoon bleef bij haar besluit dat ik ergens in had gestaan. nou ik loop er alleen maar mee vertelde ik en werk er niet mee en kan bij mijn weten nergens in hebben gestaan!
Ze was er van overtuigd dat ze gelijk had, maar kon niet bewijzen wat er dan wel loos was. ik heb gezegd dat het duidelijk niet mijn fout is en dat er vermoedelijk leer is gebruikt van verschillende soorten.!
Nee hoor geen enkel respijt en ik moest het er maar mee doen!!,
wel wat duur (150,00 eurootjes) voor een paar wandelschoenen in 1 jaar tijd.
Ook mijn contact met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] waarheen ik de foto had gemaild, deed ze af van, nee hoor foto's daar doen we niet aan.
Dat ik zelf bliksemse goed weet waar ik wel loop ga ik hier dus niet mee akkoord,
wordt vervolgd!
Re: Verkleurde LOWA wandelschoenen
Heeft er niet een van de twee in de etalage gestaan?
Speel het via de verkoper! Die heeft u de schoenen verkocht, niet de fabriek. De fabriek hoeft niets voor u te doen, die heeft niets met u te maken. U heeft een overeenkomst met de verkoper en daar moet u zijn voor garantie.
Dus na 15 maanden gebruik komt u door iemand anders er achter dat er kleurverschil in de schoenen zit? Ik kan me wel voorstellen dat men dit een vreemd verhaal vind. Waar maakt u zich druk om met schoenen die meer dan een jaar oud zijn waarvan de klacht u nog geen eens was opgevallen.
Volgens de wet moet u na 6 maanden bewijzen dat de fout niet bij u ligt. De fabrikant heeft er naar gekeken en wil er niks aan doen omdat ze van mening zijn dat het uw fout is. Theoretisch zou u een zaak kunnen beginnen om uw gelijk te halen maar dat doet toch niemand. Volgende keer gewoon geen Lowa meer kopen als het u niet bevalt.
Volgens de wet moet u na 6 maanden bewijzen dat de fout niet bij u ligt. De fabrikant heeft er naar gekeken en wil er niks aan doen omdat ze van mening zijn dat het uw fout is. Theoretisch zou u een zaak kunnen beginnen om uw gelijk te halen maar dat doet toch niemand. Volgende keer gewoon geen Lowa meer kopen als het u niet bevalt.
-
witte angora
En misschien stond thuis de ene wekenlang in de zon en de andere niet. Dat zou ook nog kunnen...
Inderdaad. Door zon verkleurd alles. dat zou zomaar kunnen. Er kan ook wat overheen gevallen zijn zoals ammonia of bleekwater of ja noem maar op.