Pagina 1 van 1

rofrahome levert verkeerde stoel

Geplaatst: 02 sep 2014 15:47
door peter van emden
We hebben 2 stoelen nodig en zien een leuke stoel bij Rofrahome in Son/Eindhoven. Er is geen voorraad dus nemen we die ene stoel mee naar ons vakantiehuis in Duitsland. Twee weken later kunnen we de andere stoel ophalen; wanneer we hiermee in ons vakantiehuis aankomen blijkt niet alleen de kleur anders, maar ook is de stoel kleiner. In ieder geval passen beide stoelen niet bij elkaar. Wij nemen de stoelen 280 km mee terug en melden ons bij Rofra Home. Echter, de betreffende medewerker kan ons niet helpen; hij geeft geen geld terug en biedt ons alleen 2 stoelen aan die blijkbaar al maanden buiten staan. Het riet laat al op meerdere plaatsen los.
Wij vinden dat met de man van Rofrahome niet te praten valt; hij is zelfs zeer onfatsoenlijk. Omdat het vakantiehuis binnenkort verhuurd wordt nemen we beide “oude” stoelen onder protest mee. We dienen per mail en aangetekend schrijven een klacht in, maar dat levert niets op.
Een waardeloze zaak!

Re: rofrahome levert verkeerde stoel

Geplaatst: 02 sep 2014 16:51
door berndv
peter van emden schreef:We hebben 2 stoelen nodig en zien een leuke stoel bij Rofrahome in Son/Eindhoven. Er is geen voorraad dus nemen we die ene stoel mee naar ons vakantiehuis in Duitsland. Twee weken later kunnen we de andere stoel ophalen; wanneer we hiermee in ons vakantiehuis aankomen blijkt niet alleen de kleur anders, maar ook is de stoel kleiner. In ieder geval passen beide stoelen niet bij elkaar. Wij nemen de stoelen 280 km mee terug en melden ons bij Rofra Home. Echter, de betreffende medewerker kan ons niet helpen; hij geeft geen geld terug en biedt ons alleen 2 stoelen aan die blijkbaar al maanden buiten staan. Het riet laat al op meerdere plaatsen los.
Wij vinden dat met de man van Rofrahome niet te praten valt; hij is zelfs zeer onfatsoenlijk. Omdat het vakantiehuis binnenkort verhuurd wordt nemen we beide “oude” stoelen onder protest mee. We dienen per mail en aangetekend schrijven een klacht in, maar dat levert niets op.
Een waardeloze zaak!
Heeft u bij de aanschaf van de eerste stoel de 2e ook meteen besteld/(aan)betaald? Dan is toen de overeenkomst gesloten. Kunnen ze vervolgens de overeenkomst niet nakomen, dan dient de gehele koop ontbonden te worden. Lastige is dat u dan wel de eerste stoel in gebruik heeft genomen, wat natuurlijk ook volledig logisch is. Als u de juiste stoel besteld hebt, maar zij kunnen de juiste niet leveren is dat hun probleem, sowieso voor die 2e stoel.

Re: rofrahome levert verkeerde stoel

Geplaatst: 02 sep 2014 17:05
door sjoegel
Rofra Home staat niet bekend om zijn service. Zelf altijd heel goed controleren voordat je betaald ! Maar goed dat is mosterd na de maaltijd.