LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ditistv.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
roellahaye01
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 sep 2014 20:56

Ditistv.nl

Ongelezen bericht door roellahaye01 »

! WAARSCHUWING ! Koop het product NIET!
Links werken heel vaak niet, je kunt geen andere link selecteren en laden gaat zeer traag ondanks supersnelle internet verbinding. Software loopt vaak vast, buttons werken niet of reageren niet enz. Lees alle opmerkingen maar op hun eigen facebookpagina. Meer dan Voldoende klanten die hier ook over klagen. Er zijn ook tevreden gebruikers......maar het is maar de vraag wat jij gaat ervaren. Nieuwe versie 4x sneller...dan...jaja 4x sneller, ze geven het zelf al aan....het was traag en dus is het traag. Retourmogelijkheden hebben ze aangepast zodat je na testen en niet tevreden zijn niet zomaar je geld terug kunt krijgen. Accepteren ze het wel naaien ze je met zogenaamde schade aan het artikel als ze het retour hebben ontvangen.

Mijn advies geef iets meer eurootjes uit en koop een minix7 of 8 die werkt lekker snel, werkt een linkje niet, dan heb je voor dezelfde film/serie keuze uit 10tallen andere links. Altijd een werkende te vinden. Of maak gebruik van popcorntime kun je gratis streamen naar je pc en smarttv. Is ook te krijgen als app voor Android en nog efkes wachten ook in de applestore. Kost je dan helemaal niets (behalve een paar cent voor de app) en streamt het zo naar je smarttv incl nl ondertiteling!

Dus wil je jouw geld weggooien, bestel bij ditistv, beter alternatief is dan.....geef het aan een goed doel zoals.....vul maar zelf in. Groeten van een zeer ontevreden ditistv klant, maar dat was jullie wel duidelijk geworden (-; zo dit gezegd hebbende sluit ik het dossier en ga ik genieten van een wel werkend apparaat.

Dit is geen spam, maar zoals al aangegeven een WAARSCHUWING!
Laatst gewijzigd door roellahaye01 op 02 sep 2014 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Ditistv.nl

Ongelezen bericht door encore »

zeg.. er is al een onderwerp daarover. Compleet met reakties van die verkoper. Een eenmanszaakje uit Flevo-dinges. Moet em ff zoeken, maar het is ook daar duidelijk dattie Chinese imitaties van Chromecast verkoopt..lol

Gesloten