Ontplofte Samsung S4
Geplaatst: 05 sep 2014 10:52
In mei 2013 kocht ik mijn Samsung s4 voor 665 euro. Dit omdat ik geen lease contract wou hebben. Na een paar maanden gebruikt te hebben kocht ik de Samsung note 3. Dus de s4 heb ik netjes opgeborgen. Accu eruit. Telefoon in doosje en accu in apart doosje. Met dat idee dat ik dacht ik bewaar hem voor mijn zoon die 10 werd. 25 augustus 2014 gebeurde dit. Mijn zoon werd 10 en zou mijn telefoon krijgen. We hadden al bel te goed voor hem gehaald. Telefoon opgeladen en toen knal. De hele accu was er uit gek als en tevens het beeldscherm ontwricht.
Gelukkig had mijn zoon hem niet aan zijn oor want dan was het leed niet te overzien.
gelijk Samsung gebeld en ik moest de telefoon brengen bij een servicepunt. Deze schrikken zich rot zo grote dikke accu hadden ze nog nooit gezien. Zelf repareren konden ze niet en moest op gestuurd worden.
Toen is de ellende nog erger geworden. Het ligt niet aan de accu etc dus moet er even 319 euro betaalt worden of 45 euro om de telefoon terug te krijgen. Dynafix wil slapend rijk worden denk ik.
De telefoon zit nog in de garantieperiode.
er is een nieuwe telefoon toegezegd Door een medewerker van Samsung.
Heb ondertussen al 10x gebeld en ze kunnen dus niks betekenen voor ons. Zelfs geen nieuwe batterij.
Van een service hebben ze nog nooit gehoord
Ben jaren Apple fan geweest en ga 1 x vreemd om een Samsung te nemen tevens ook de laatste keer.
maar wij gaan verder. En zoeken dit tot op de bodem uit. Samsung geeft geen gehoor. Reageren niet op mail. Dynafix zegt alleen dat ik moet dokken.
al met al een super slechte service.
Groet
Wendy
Gelukkig had mijn zoon hem niet aan zijn oor want dan was het leed niet te overzien.
gelijk Samsung gebeld en ik moest de telefoon brengen bij een servicepunt. Deze schrikken zich rot zo grote dikke accu hadden ze nog nooit gezien. Zelf repareren konden ze niet en moest op gestuurd worden.
Toen is de ellende nog erger geworden. Het ligt niet aan de accu etc dus moet er even 319 euro betaalt worden of 45 euro om de telefoon terug te krijgen. Dynafix wil slapend rijk worden denk ik.
De telefoon zit nog in de garantieperiode.
er is een nieuwe telefoon toegezegd Door een medewerker van Samsung.
Heb ondertussen al 10x gebeld en ze kunnen dus niks betekenen voor ons. Zelfs geen nieuwe batterij.
Van een service hebben ze nog nooit gehoord
Ben jaren Apple fan geweest en ga 1 x vreemd om een Samsung te nemen tevens ook de laatste keer.
maar wij gaan verder. En zoeken dit tot op de bodem uit. Samsung geeft geen gehoor. Reageren niet op mail. Dynafix zegt alleen dat ik moet dokken.
al met al een super slechte service.
Groet
Wendy