De bestelling van twee stoelen is na twee maanden nog steeds niet geleverd, na het annuleren is het bedrag van 200e na twee maanden nog steeds niet teruggestort.
Bij het bellen krijg je No1Deals BV aan de lijn en kies je voor danzare, krijg je ene Sanne te spreken. Zij doet alsof ze je bestelling aan het bekijken is maar ze weet er helemaal niet van. Ze beweert dat ze levering problemen hebben gehad maar dat het inmiddels is verholpen, het terugstorten van het bedrag is ook reeds aangemeld bij de boekhouder maar zij zal het wederom aankaarten, yeah right!!!
Op klachtenkompas.nl zit genoeg topics over de ontevreden klanten: http://www.klachtenkompas.nl/no1dealsnl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met levering danzare.nl
Problemen met levering danzare.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 19 nov 2014 12:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic, topic titel aangepast, adresgegevens verwijderd
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic, topic titel aangepast, adresgegevens verwijderd
Re: Problemen met levering danzare.nl
Volgende reactie van Qshops Keurmerk ontvangen:
Dank voor uw contact. Het bedrijf No1deals BV en haar webwinkels zijn niet meer bij ons aangesloten. Het bedrijf voert ons keurmerk ook niet meer. Wij krijgen erg moeilijk contact met het bedrijf.
Uw rechten als consument verminderen uiteraard niet. Wij gaan contact met het bedrijf opnemen en dringend verzoeken uw klacht te behandelen en waar nodig tot creditering over te gaan.
Er zijn meerdere klachten over dit bedrijf ontvangen. Wij adviseren u indien het bedrijf u niet binnen de wettelijke termijn crediteert, om dan een ingebrekestelling te sturen. Hierbij het bedrijf te sommeren om binnen een termijn van bijv. 7 dagen te crediteren. U kunt in deze brief ook aangeven dan bij uitblijven van betaling en/of reactie aangifte gedaan zal worden.
U kunt dit online doen op; https://www.mijnpolitie.nl/b/startDialo ... e=MIO_AANG
De gegevens van het bedrijf zijn bij de kamer van koophandel te vinden op pagina; http://www.kvk.nl/orderstraat/product-k ... 7052670000
Een voorbeeldbrief voor een ingebrekestelling kunt u tevens online vinden; http://www.ingebrekestelling.nl/ingebrekestelling/
Bij het uitblijven van betaling in de door u gestuurde ingebrekestelling kunt u de vordering uit handen geven aan een incassobureau.
Dank voor uw contact. Het bedrijf No1deals BV en haar webwinkels zijn niet meer bij ons aangesloten. Het bedrijf voert ons keurmerk ook niet meer. Wij krijgen erg moeilijk contact met het bedrijf.
Uw rechten als consument verminderen uiteraard niet. Wij gaan contact met het bedrijf opnemen en dringend verzoeken uw klacht te behandelen en waar nodig tot creditering over te gaan.
Er zijn meerdere klachten over dit bedrijf ontvangen. Wij adviseren u indien het bedrijf u niet binnen de wettelijke termijn crediteert, om dan een ingebrekestelling te sturen. Hierbij het bedrijf te sommeren om binnen een termijn van bijv. 7 dagen te crediteren. U kunt in deze brief ook aangeven dan bij uitblijven van betaling en/of reactie aangifte gedaan zal worden.
U kunt dit online doen op; https://www.mijnpolitie.nl/b/startDialo ... e=MIO_AANG
De gegevens van het bedrijf zijn bij de kamer van koophandel te vinden op pagina; http://www.kvk.nl/orderstraat/product-k ... 7052670000
Een voorbeeldbrief voor een ingebrekestelling kunt u tevens online vinden; http://www.ingebrekestelling.nl/ingebrekestelling/
Bij het uitblijven van betaling in de door u gestuurde ingebrekestelling kunt u de vordering uit handen geven aan een incassobureau.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 nov 2014 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.