Pagina 1 van 1
Tono
Geplaatst: 11 sep 2014 20:28
door Ibrbr
Ik kreeg een aanmaning van een bestelling die ik nooit gedaan heb en ook nooit ontvangen heb. Het lijkt mij een oplichtingspraktijk. Iemand ervaring met Tono?
Re: Tono
Geplaatst: 12 sep 2014 00:30
door berndv
Ibrbr schreef:Ik kreeg een aanmaning van een bestelling die ik nooit gedaan heb en ook nooit ontvangen heb. Het lijkt mij een oplichtingspraktijk. Iemand ervaring met Tono?
U bent volgensmij niet de eerste hier. Zoekfunctie al gebruikt? Als u nooit iets heeft besteld en nooit geleverd heeft gekregen, niets op uit doen. Laat ze het maar voor de rechter brengen. Doen ze waarschijnlijk toch niet, omdat ze weten dat ze mogelijk de verkeerde hebben. Ze kijken misschien gewoon in het telefoonboek naar dezelfde achternaam en voorletters.
Re: Tono
Geplaatst: 28 nov 2015 21:53
door josakama
[ook wij zijn er in getrapt, we werden telefonisch benaderd en hadden
zogenaamd een prijs gewonnen om dat we een keer ergens een enquête ingevuld
zouden hebben,
Welke enquête dat was zeiden ze niet,
w zijn ook zo dom geweest om ook ons bankrekeningnummer door te geven om
onze prijs(ondergoed voor een lage prijs) automatisch te kunnen betalen,
na enige tijd kregen we twee onderbroeken thuisgestuurd en een rekening van
bijna 40 euro,
de automatische leveringen die nog zouden volgen en de incasso wilden we
stopzetten, maar dat maken ze wel erg lastig,
je kunt een mail naar Zwitserland sturen of een duur nummer bellen,
Alles geprobeerd, ; trap er dus niet in en verbreek de verbinding als ze bellen
!! :
het is een grof schandaal dat dit zomaar kan,
hartelijke groet van Sandra Giele
Re: Tono
Geplaatst: 28 nov 2015 22:28
door tijger1
@joskama
Waarom geeft u dan ook uw bankrekeningnummer door de telefoon aan iemand omdat u iets gewonnen zou hebben? Als er geld geincasseerd is, laat dat storneren en die bankrekening blokkeren.
Verbreek in het vervolg de verbinding bij die dwaze telefoontjes.