Probleem met KPN
Geplaatst: 15 sep 2014 11:19
wij zitten al jaren bij KPN,
maar laatste jaren word het alleen maar slechter.
een aantal jaar geleden is er een kabel vernieuwd hierbij ging de snelheid omlaag.
toen haalde we als we geluk hadden 3.5 mBit.
hebben toen 6 weken zonder internet en telefoon gezeten. maar dat is opgelost (soort van)
nu een maand geleden begon het weer, diverse nieuwe modems. (4 stuks inmiddels over dit jaar verdeeld)
soms hielp dat wel. even en dan zaten we weer een week zonder internet en telefoon.
nu is na de laatse reparatie de snelheid nog verder omlaag gegaan naar 2 mbit.
en oplossingen komen ze niet mee. het is gewoon onwerkbaar.
ze kwamen wel met het idee om met een dongel te gaan werken. dan had je een data limiet van 7.5gb.
daar ben je zo aan. zeker met 4 pc's in huis. een paar updates. en je bent erdoor.
nu was het zo als we dat gingen proberen. (eigen kosten)
en dan bijvoorbeeld en zouden dan bijvoorbeeld ons huis abbo opzeggen dan kunnen we nooit meer terug aangesloten worden. of beide nemen. maar ook dat allebei voor eigen kosten
vandaag weer aan de lijn gehangen met een "hoger" geplaats persoon.
of we al iets hadden gedaan met het idee. ik zeg nee want is geen oplossing.
moet iets van jullie kant komen.
Zegt hij dat is niet comerciaal haalbaar.
Dus ik zeg, met andere woorden worden we aan de kant gezet ook al zijn we jaren een klant.
Ja sorry we blijven een comerciaal bedrijf en u zit gewoon te ver van de centrale.
Ik zeg dat is geen oplossing en hij zegt bedankt voor uw tijd en gooit de hoorn erop.
wat is nu het beste om te gaan doen???
wij hebben geen andere keuze.
kabel ligt niet bij ons. ook glazvezel niet.
maar laatste jaren word het alleen maar slechter.
een aantal jaar geleden is er een kabel vernieuwd hierbij ging de snelheid omlaag.
toen haalde we als we geluk hadden 3.5 mBit.
hebben toen 6 weken zonder internet en telefoon gezeten. maar dat is opgelost (soort van)
nu een maand geleden begon het weer, diverse nieuwe modems. (4 stuks inmiddels over dit jaar verdeeld)
soms hielp dat wel. even en dan zaten we weer een week zonder internet en telefoon.
nu is na de laatse reparatie de snelheid nog verder omlaag gegaan naar 2 mbit.
en oplossingen komen ze niet mee. het is gewoon onwerkbaar.
ze kwamen wel met het idee om met een dongel te gaan werken. dan had je een data limiet van 7.5gb.
daar ben je zo aan. zeker met 4 pc's in huis. een paar updates. en je bent erdoor.
nu was het zo als we dat gingen proberen. (eigen kosten)
en dan bijvoorbeeld en zouden dan bijvoorbeeld ons huis abbo opzeggen dan kunnen we nooit meer terug aangesloten worden. of beide nemen. maar ook dat allebei voor eigen kosten
vandaag weer aan de lijn gehangen met een "hoger" geplaats persoon.
of we al iets hadden gedaan met het idee. ik zeg nee want is geen oplossing.
moet iets van jullie kant komen.
Zegt hij dat is niet comerciaal haalbaar.
Dus ik zeg, met andere woorden worden we aan de kant gezet ook al zijn we jaren een klant.
Ja sorry we blijven een comerciaal bedrijf en u zit gewoon te ver van de centrale.
Ik zeg dat is geen oplossing en hij zegt bedankt voor uw tijd en gooit de hoorn erop.
wat is nu het beste om te gaan doen???
wij hebben geen andere keuze.
kabel ligt niet bij ons. ook glazvezel niet.