| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte klachtafhandeling Vriendin Betapress
Slechte klachtafhandeling Vriendin Betapress
Telefonisch sloot ik een jaarabonnement op het weekblad Vriendin van Betapress af voor 60 euro, dat in 4 kwartalen van 15 euro zou worden afgeschreven. Had ik dit maar nooit gedaan. Er werd teveel afgeschreven, dit heb ik gestorneerd op aanraden van een klantenservicemedewerker. Dit komt vaak voor bij Betapress, zo heb ik vernomen. Nadat ik een aantal nummers niet had gekregen, en dit netjes doorgaf via de site en mail, kreeg ik nooit een reactie, laat staan een nalevering. Na telefonisch contact bleek dat Betapress zich had vergist en dat ze per ongeluk een kwartaalabonnement in plaats van een jaarabonnement hadden opgevoerd in hun systeem. Fouten maken is menselijk, als het maar wordt opgelost. Ze boden aan het goed te maken en het abonnement weer om te zetten in een jaarabonnement voor 60 euro, af te schrijven in 4 termijnen van 15 euro per kwartaal. Betapress verandert elke keer de abonnementsvorm en schrijft 99 euro af zonder machtiging. Na wederom telefonisch contact blijkt ook dit aanbod wederom foutief in het systeem te zijn vastgelegd. De sfeer bij de slechte klantenservice wordt grimmiger. Wel word ik gelukkig eens teruggebeld zoals afgesproken en ik vraag om de machtiging voor de 99 euro. Die kunnen ze me niet laten zien, dat klopt, want die heb ik nooit gegeven. Ook het bandje waarop de telefonische overeenkomst is vastgelegd, kunnen ze me niet laten horen. Na melding onterechte incasso bij onze bank waar maanden overheen gaan, komt het geld terug. Ik sta in mijn recht, maar zo ziet Betapress dit niet. Ze sturen een betalingsherinnering van 99 euro. Na vele telefoontjes door mij en mijn man zien wij de betalingstermijn naderen. Alle terugbelbeloftes worden verbroken. Op vele mails geen reactie. De persoon die erover zou gaan, is toevallig helaas nooit aanwezig op de dag dat ik door hem of haar zou worden teruggebeld. Na meerdere verzoeken om incassokosten en dergelijke tegen te gaan, wordt mij beloofd dat er geen incassokosten worden opgelegd. Ik zou opnieuw een jaarabonnement voor 60 euro kunnen krijgen. Maar, ze geven zelf ook al aan dat het begrijpelijk is als ik hier vanaf zie. Dat doe ik ook. Intussen krijg ik al weken het blad niet meer. Ze geven aan dat vanaf nu 1 maand opzegtermijn geldt, maar ik heb 17 juni 2014 al via mail opgezegd. Hiervan heb ik ook bevestiging gekregen. Ik wil best betalen voor de nummers die ik heb gekregen, maar dan wel evenredig aan het bedrag van 60 euro per jaar. Fout op fout wordt gemaakt en hersteld met nog meer fouten. Zo willen ze nu dat ik de losse verkoopprijs per nummer betaal voor de nummers die ik heb gekregen. Zij houden zich niet aan de overeenkomst. Dit is onredelijk.
Laatst gewijzigd door Graman op 15 sep 2014 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte klachtafhandeling Vriendin Betapress
leuke Vriendin is dat...
Inderdaad, encore, dit is geen vriendin, maar een vijand.
Heeft iemand suggesties om deze impasse te doorbreken?
Op klacht.nl heb ik de klacht ook gemeld. Echter, Audax B.V., Betapress of Vriendin reageert niet. Over Audax B.V. zijn meerdere klachten gemeld op diverse klachtensites. En u raadt het al, nooit enige reactie van Audax B.V.
Heeft iemand suggesties om deze impasse te doorbreken?
Op klacht.nl heb ik de klacht ook gemeld. Echter, Audax B.V., Betapress of Vriendin reageert niet. Over Audax B.V. zijn meerdere klachten gemeld op diverse klachtensites. En u raadt het al, nooit enige reactie van Audax B.V.
Plaatsing van de klacht op dit forum heeft waarschijnlijk nu al zijn vruchten afgeworpen. Na mijn tweede telefoontje vandaag met de klantenservice is mij toegezegd dat ik geen factuur meer zal ontvangen. Eindelijk. Hopelijk is dit geen valse belofte. Mochten er weer problemen zijn, dan plaats ik wederom een reactie.