Hollandsnieuwe accepteert geen bankoverschrijvingen
Geplaatst: 15 sep 2014 14:19
Blijkbaar kan er van alles mis gaan met betalingen... in elk geval blijkt Hollandsnieuwe niet instaat om geld van 1 van mijn 2 telefoonnummers die ik bij hen heb af te schrijven (van de andere telefoon gaat het dus blijkbaar zonder problemen, maar volgens HN ligt het aan mijn bank). Dus een aanmaning om via IDEAL via een link bij te betalen. Terwijl ik bijna dagelijks met IDEAL betalingen verricht, werkt het bij HN niet en staat er dat mijn betalingen worden verwerkt. Na 1 maand proberen te betalen heb ik uiteindelijk bedacht om dan maar een bankoverschrijving te doen. Tenslotte heb ik het juiste banknummer omdat er voor de andere telefoon al sinds 1 jaar maandelijks een bedrag wordt afgeschreven.
Na 5 dagen blijkt mijn telefoon te zijn afgesloten. IK HEB NIET BETAALD . Klopt want ze blijken het bedrag meteen weer te hebben teruggestort.
Dus gebeld met een jonge dame, die zegt dat ik moet betalen om weer aangesloten te worden. Helaas kon ze me ook niet vertellen HOE.
Ik zou wel teruggebeld worden..... eh hopelijk zijn ze wel zo slim te bedenken dat mijn telefoon is afgesloten. Ik heb trouwens al eerder een klacht bij hen ingediend en nog nooit is er contact opgenomen.
Mag duidelijk zijn dat ik tot nu toe nog niets terug heb gehoord.
Ben benieuwd of ik ooit weer aangesloten wordt
Na 5 dagen blijkt mijn telefoon te zijn afgesloten. IK HEB NIET BETAALD . Klopt want ze blijken het bedrag meteen weer te hebben teruggestort.
Dus gebeld met een jonge dame, die zegt dat ik moet betalen om weer aangesloten te worden. Helaas kon ze me ook niet vertellen HOE.
Ik zou wel teruggebeld worden..... eh hopelijk zijn ze wel zo slim te bedenken dat mijn telefoon is afgesloten. Ik heb trouwens al eerder een klacht bij hen ingediend en nog nooit is er contact opgenomen.
Mag duidelijk zijn dat ik tot nu toe nog niets terug heb gehoord.
Ben benieuwd of ik ooit weer aangesloten wordt