LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat website in onderhoud
Kruidvat website in onderhoud
Woensdag 10 september jl hadden we gelegenheid om met de gereserveerde kaartjes naar Burgers Zoo te gaan.
Alleen nog even de kaartjes met korting betalen, uitprinten en wegwezen.
De Kruidvat site was in onderhoud. Printen en betalen lukte daardoor niet.
We zijn toch gegaan en hadden een mooie dag.
's Avonds informeerde ik per email of Kruidvat een gebaar wilde maken omdat we een voordeel hadden gemist.
Dit was hun reactie:
Op 10 september stuurde u ons een e-mail.
U geeft aan dat u de kaartje voor Burger's Zoo niet heeft kunnen bestellen. Graag leg ik u dit uit.
Woensdagochtend 10 september was inderdaad een paar u de website in onderhoud, in de middag en avond was de website gewoon bereikbaar.
Wij kunnen hierin niets voor betekenen.
's Avonds informeerde ik per email of Kruidvat een gebaar wilde maken omdat we een voordeel hadden gemist.
Dit was hun reactie:
U geeft aan dat u de kaartje voor Burger's Zoo niet heeft kunnen bestellen. Graag leg ik u dit uit.
Woensdagochtend 10 september was inderdaad een paar u de website in onderhoud, in de middag en avond was de website gewoon bereikbaar.
Re: Kruidvat website in onderhoud
Dus u had de kaartjes nog niet gekocht? En op het moment van vertrek wilde u nog "even" betalen en uitprinten en weg? Ja, sommige dingen kan je misschien voorbereiden. Mooi dat u een mooie dag heeft gehad, maar dit is niet te wijten aan kruidvat. Zou hetzelfde zijn als u zou zeggen, ik wilde voor vertrek nog brood halen bij de plus, maar het brood was op waardoor ik alles in het park moest halen, mag ik daar een compensatie voor?gevaert schreef:Woensdag 10 september jl hadden we gelegenheid om met de gereserveerde kaartjes naar Burgers Zoo te gaan.
Dit was hun reactie:
Soms is toeval gewoon toeval, en meer dan dat is dit in mijn ogen niet. Even afhankelijk van het soort onderhoud, de vereiste mensen, en de specifieke tijd dat ze offline waren, kan dit wel eens voorkomen.
Bedankt voor de mededeling. Ik zie echter geen vraag, dus mag ik dan vragen wat het doel van deze topic is.
-
Dirkie schreef:Bedankt voor de mededeling. Ik zie echter geen vraag, dus mag ik dan vragen wat het doel van deze topic is.
Flinke tegemoetkoming
Eerlijk is eerlijk,
zojuist mail ontvangen van Kruidvat, dat zij vergoeden.
En wat vergoeden ze?gevaert schreef:Eerlijk is eerlijk,
De korting, of de hele entree?
Ach, alle websites hebben hun onderhoud, toch? Als ik snel iets moet overmaken en de ING ligt weer eens plat moet ik ook wachten. Lief dat Kruidvat u tegemoetgekomen is, toch?
Lijkt mij sterk en daarbij volkomen onterecht.gevaert schreef:Eerlijk is eerlijk,
Kruitvat zou daarmee een subsidie verstrekken aan klagende klanten.
ik vind het netjes van kruidvat, maar ben het met berndv eens.
je kunt niet gaan klagen, omdat je op het laatste moment nog even korting wil uitprinten.
ik doe zulke dingen ruim op tijd.
maar toch mooi dat er weer een probleem uit de wereld is.....
je kunt niet gaan klagen, omdat je op het laatste moment nog even korting wil uitprinten.
ik doe zulke dingen ruim op tijd.
maar toch mooi dat er weer een probleem uit de wereld is.....
Als je snel iets moet overmaken was je al te laattenormin schreef:Ach, alle websites hebben hun onderhoud, toch? Als ik snel iets moet overmaken en de ING ligt weer eens plat moet ik ook wachten. Lief dat Kruidvat u tegemoetgekomen is, toch?
-
Soms krijg ik wel eens post waar een datum van meer dan een week geleden op staat.GJvdZ schreef:Als je snel iets moet overmaken was je al te laattenormin schreef:Ach, alle websites hebben hun onderhoud, toch? Als ik snel iets moet overmaken en de ING ligt weer eens plat moet ik ook wachten. Lief dat Kruidvat u tegemoetgekomen is, toch?
Ja dan kan het voorkomen dat je te laat bent.