LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe truc van parkline

Andere onderwerpen over auto en vervoer
peter77777

nieuwe truc van parkline

Ongelezen bericht door peter77777 »

Parkline heeft een onbegrijpelijke wijziging doorgevoerd in haar instellingen. vroeger werd je parkeeractie om 24:00 uur 'standaard' gewist. als je per ongeluk vergeten was je af te melden zat je de volgende dag niet opnieuw aan kosten vast. sinds deze zomer echter wordt je parkeeractie pas automatisch beëindigd om 24:00 uur de volgende dag. als je dus per ongeluk vergeten bent om je af te melden, dan kost je dat soms nog een hele dag nodeloos parkeergeld. dat kan oplopen als dit je overkomt aan het Voorhout in Den Haag of op de Herengracht in Amsterdam.https://forum.www.trosradar.nl/posting. ... =post&f=95#
ik heb hierover gebeld met Parkline, al vrij kort nadat dit is ingevoerd. geen reactie, geen aanpassing van dit nieuwe beleid.https://forum.www.trosradar.nl/posting. ... =post&f=95#
ik denk niet dat de gemeenten dit een goed idee vinden en de parkline-klant al helemaal niet. ik ben vanaf het begin klant van parkline, en sinds kort dus erg ontevreden (want dit is me een deel van de zondag en de hele maandag gebeurd). Radar, en met Parkline samenwerkende gemeenten in Nederland, doe er aub wat aan !

Dirkie

Re: nieuwe truc van parkline

Ongelezen bericht door Dirkie »

peter77777 schreef:Parkline heeft een onbegrijpelijke wijziging doorgevoerd in haar instellingen. vroeger werd je parkeeractie om 24:00 uur 'standaard' gewist. als je per ongeluk vergeten was je af te melden zat je de volgende dag niet opnieuw aan kosten vast.
Het probleem is volgens mij niet het veranderen van de voorwaarden (want daar merk je niets van als je je gewoon afmeld) maar meer het feit dat het duurder geworden als je je 'vergeet' af te melden. Met deze kosten doe je dat 1 keer, want de volgende keer pas je wel op.

sonja1977

Ongelezen bericht door sonja1977 »

Bij Parkmobile is dat net zo, maar is er wel de mogelijkheid om waarschuwingsmailtjes en/of sms te versturen na een aantal uur. Dat aantal uur bepaal je zelf en de mailtjes zijn gratis.
Misschien dat Parkline die optie ook heeft? Ik zou er juist weer niet blij mee zijn als een actie vanzelf stopt, want dan kan ik de wekker gaan zetten om 'm weer aan te zetten:)

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

ik denk niet dat de gemeenten dit een goed idee vinden en de parkline-klant al helemaal niet.
En wat zegt de gemeente, of heb je daar nog niet aangeklopt?

Niemand van Radar en of een gemeente in Nederland leest dit bericht, daar moet je al andere wegen bewandelen.
Radar, en met Parkline samenwerkende gemeenten in Nederland, doe er aub wat aan !

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het voordeel van geen cent teveel en te lang betalen heeft dit als nadeel....
Achteraf de tijd corrigeren wegens vergeten is Uw risico en vrijwel niemand zal een terug betaling doen als je te lang aangemeld was.

Maar dit systeem geeft ook fraude...
Ik zat te vergaderen en zag de controle aankomen dus even aanmelden en toen ze voorbij waren weer afmelden...
Ja, die kant zien ze niet maar met kantoor met uitzicht op straat en auto.....
In Amsterdam met E4,- per uur is dat rendabel, mits je oplet en niet even naar WC gaat zonder te betalen wegens boete risico...

Ik vergelijk uw probleem met de OV Chip kaart, vroeger alleen kaartje kopen en nu ook uit ....
En dat geld dan ook voor Uw parkeren...

Een briefje op stuur plakken kan dus ook als herinnering....

Gesloten