Online.nl 3-1 drama klantenservice
Geplaatst: 24 sep 2014 22:25
Ik had tv via canal digitaal, internet+bellen via online. Ben diverse keren gebeld of ik wilde overstappen naar 3-1. Canal had immers online gekocht. Aanbieding was interessant dus maar ja gezegd ergens in april. Hoe moeilijk kan het worden van online naar online. Direct aangegeven dat huidige mail wil migreren. Dat is geen probleem. Tv canal hoef ik niet meer te betalen tot aanvang nieuw abonnement.
17 juni oplevering lijn. Paar dagen van te voren gebeld waar blijft installatie pakket. Zijn onderweg. Dag van te voren gebeld. Zijn onderweg. 17 juni geen pakket. Boos gebeld, er zijn problemen wordt aangewerkt. 18 juni gebeld, wordt aangewerkt. Ondertussen thuis bellen en internet via mobiel, datalimieten overschreden dus hoop kosten. 20juni in eens is pakket binnen. Direct geïnstalleerd. Internet werkt. Tv niet. Telefoon ook niet. Weer gebeld. Telefoon hebben ze geen idee. Tv is online probleem. Ticket aangemaakt. 20 juni tv doet het. Beeld prima. Alleen alle on demand functies werken nog niet. Telefoon doet het niet. Weer gebeld. Je merkt telkens als je belt dat je met diverse bedrijven te maken hebt. Nr 0900-9515 kost 1€ per gesprek en sta je in minimaal 10 minuten in de wacht. Geef je klant nr door gaan ze je doorverbinden naar 3-1 online en sta je weer 20 minuten in de wacht.... Na 3 weken nog steeds geen telefoon. Tv on demand zie je steeds verder uitbreiden. Het is mi dus totaal iets nieuws waar nog aangewerkt wordt. Na terug komst van vakantie dus ca 7 weken na oplevering telefoon doet het! Hoe dan ook heb dus min 3-4 weken zonder gezetten. Weer gebeld over migratie mail, problemen met app en on demand tv kijken en ook geen inlog gegevens van mijn online omgeving, al mijn gemaakte kosten hoe gaan we composeren? Dit is begin augustus. Advies van klanten service, schrijf eens een brief. Pislink ben ik ondertussen. Bedrijf dat online heet een brief sturen. Er is geen mail verkeer mogelijk!!! Eind augustus wordt 91€ afgeschreven. 1e 2 maanden gratis zijn voor mijn gevoel niet verwerkt. Je hebt geen nota, geen mail en geen online omgeving. Factuur gestorneerd en direct 27/8 een brief geschreven. Tot op heden geen reactie opgehad. Na 3 weken een bericht dat telefoon afgesloten gaat worden. Direct gebeld. Pest is dat je zolang in de wacht zit dat ik ondertussen weer moet ophangen. Moet ook werken hè. Na 6 pogingen iemand aan de lijn. Verhaal uitgelegd. Man toont begrip en wij gaan u terug bellen. Had echt hoop. Na 3 dagen (vandaag) nog niet gebeld. Dus zelf weer gebeld. Deze man toont geen begrip. Hij vind het allemaal niet zo een probleem dat nog niet alles werkt en stelt voor dat ik eerst eens betaal en dan moet ik maar een brief schrijven. Vraag diverse malen om manager. Krijg ik niet. Moet morgen maar terug bellen met financiële afdeling om eerst te betalen. Ben er nu zo klaar mee. 5 jaar klant geweest en nu dit. Denk dat ik meer kosten heb gemaakt afgelopen 2 maanden dan dat zij aan product hebben geleverd. Incl wachttijd was het weer 39 minuten. En je komt geen stap verder.
Oja kosten van canal zijn ook steeds afgeschreven afgelopen maanden....hebben ze dus ook intern niet geregeld. Mi zijn het 3 losse bedrijven die totaal niet met elkaar communiceren. Die heb ik dus ook gestorneerd en nu een brief dat ik niet betaald heb. In de brief staat niet eens een tel. Nr of mail adres om contact op te nemen.
Als ze je willen hebben als klant dan weten ze me prima te bereiken op mijn 06. Bij problemen hoor je ze nooit meer. Heb zelfs nog keer verkoop afdeling gebeld, om klachten te melden. Knaap interesseerde het geen reet. Hij lag er niet wakker van toen ik zei dat ik me zou schamen om zulke producten aan te smeren en zo met klanten om te gaan. Hij kon ook niet intern iets oplossen. Je moet maar de klantenservice bellen.
Fraaie is nieuwe klanten kunnen een gratis nr bellen, bestaande €1 per gesprek + belkosten.
Is toch raar met voip / vds verbinding.
Is toch een lang verhaal geworden.
Iemand een idee wat te doen?
17 juni oplevering lijn. Paar dagen van te voren gebeld waar blijft installatie pakket. Zijn onderweg. Dag van te voren gebeld. Zijn onderweg. 17 juni geen pakket. Boos gebeld, er zijn problemen wordt aangewerkt. 18 juni gebeld, wordt aangewerkt. Ondertussen thuis bellen en internet via mobiel, datalimieten overschreden dus hoop kosten. 20juni in eens is pakket binnen. Direct geïnstalleerd. Internet werkt. Tv niet. Telefoon ook niet. Weer gebeld. Telefoon hebben ze geen idee. Tv is online probleem. Ticket aangemaakt. 20 juni tv doet het. Beeld prima. Alleen alle on demand functies werken nog niet. Telefoon doet het niet. Weer gebeld. Je merkt telkens als je belt dat je met diverse bedrijven te maken hebt. Nr 0900-9515 kost 1€ per gesprek en sta je in minimaal 10 minuten in de wacht. Geef je klant nr door gaan ze je doorverbinden naar 3-1 online en sta je weer 20 minuten in de wacht.... Na 3 weken nog steeds geen telefoon. Tv on demand zie je steeds verder uitbreiden. Het is mi dus totaal iets nieuws waar nog aangewerkt wordt. Na terug komst van vakantie dus ca 7 weken na oplevering telefoon doet het! Hoe dan ook heb dus min 3-4 weken zonder gezetten. Weer gebeld over migratie mail, problemen met app en on demand tv kijken en ook geen inlog gegevens van mijn online omgeving, al mijn gemaakte kosten hoe gaan we composeren? Dit is begin augustus. Advies van klanten service, schrijf eens een brief. Pislink ben ik ondertussen. Bedrijf dat online heet een brief sturen. Er is geen mail verkeer mogelijk!!! Eind augustus wordt 91€ afgeschreven. 1e 2 maanden gratis zijn voor mijn gevoel niet verwerkt. Je hebt geen nota, geen mail en geen online omgeving. Factuur gestorneerd en direct 27/8 een brief geschreven. Tot op heden geen reactie opgehad. Na 3 weken een bericht dat telefoon afgesloten gaat worden. Direct gebeld. Pest is dat je zolang in de wacht zit dat ik ondertussen weer moet ophangen. Moet ook werken hè. Na 6 pogingen iemand aan de lijn. Verhaal uitgelegd. Man toont begrip en wij gaan u terug bellen. Had echt hoop. Na 3 dagen (vandaag) nog niet gebeld. Dus zelf weer gebeld. Deze man toont geen begrip. Hij vind het allemaal niet zo een probleem dat nog niet alles werkt en stelt voor dat ik eerst eens betaal en dan moet ik maar een brief schrijven. Vraag diverse malen om manager. Krijg ik niet. Moet morgen maar terug bellen met financiële afdeling om eerst te betalen. Ben er nu zo klaar mee. 5 jaar klant geweest en nu dit. Denk dat ik meer kosten heb gemaakt afgelopen 2 maanden dan dat zij aan product hebben geleverd. Incl wachttijd was het weer 39 minuten. En je komt geen stap verder.
Oja kosten van canal zijn ook steeds afgeschreven afgelopen maanden....hebben ze dus ook intern niet geregeld. Mi zijn het 3 losse bedrijven die totaal niet met elkaar communiceren. Die heb ik dus ook gestorneerd en nu een brief dat ik niet betaald heb. In de brief staat niet eens een tel. Nr of mail adres om contact op te nemen.
Als ze je willen hebben als klant dan weten ze me prima te bereiken op mijn 06. Bij problemen hoor je ze nooit meer. Heb zelfs nog keer verkoop afdeling gebeld, om klachten te melden. Knaap interesseerde het geen reet. Hij lag er niet wakker van toen ik zei dat ik me zou schamen om zulke producten aan te smeren en zo met klanten om te gaan. Hij kon ook niet intern iets oplossen. Je moet maar de klantenservice bellen.
Fraaie is nieuwe klanten kunnen een gratis nr bellen, bestaande €1 per gesprek + belkosten.
Is toch raar met voip / vds verbinding.
Is toch een lang verhaal geworden.
Iemand een idee wat te doen?