LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nivea met Hyaluronzuur

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
czarczar

Nivea met Hyaluronzuur

Ongelezen bericht door czarczar »

Ik struin nog wel eens wat op het internet en dus ook op Kijk.nl, zeg maar de uitzendinggemist van de commerciële omroepen. Daar loop ik steeds tegen de reclame van Nivea anti-aging aan met hyaluronzuur. Dat is anti-aging en daar wordt je jonger van, volgens de reclame werd de tijd zelfs te ver teruggedraaid.
Het werkt van binnenuit zegt die reclame, waarschijnlijk dat je het er daarom van buitenaf op moet smeren. Maar dat hyaluronzuur bleef mijn aandacht trekken. Als ooit eens chemisch student wilde ik wel eens weten wat dat dan is dat hyaluronzuur. Even zoeken op google en dan lees ik op de Wiki-pagina als één van de eerste paar zinnen: ... en draagt in belangrijke mate bij aan de celproliferatie en -migratie en is wellicht ook betrokken bij de progressie van sommige tumoren.
Het werkt dus van binnenuit om mogelijk tumoren te ontwikkelen?

Wat is uw ervaring met dit product van Nivea?

Miepje1

Re: Nivea met Hyaluronzuur

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nou ik ken niemand die er kanker van heeft gekregen...

Je moet al die claims gewoon negeren. Smeer d'r wat op als het nodig is en gebruik gewoon iets waar je je lekker bij voelt. Uit tests blijkt altijd weer dat goedkoop geen duurkoop maar vaak een 'heel goede koop' is.

czarczar

Re: Nivea met Hyaluronzuur

Ongelezen bericht door czarczar »

Miepje1 schreef:Nou ik ken niemand die er kanker van heeft gekregen...
Nou, ik ook niet.
Dat is immers altijd het probleem, het causale verband vaststellen.
Misschien lag het wel aan die Nivea, maar de arts zegt dat het aan het roken lag, of aan te veel in de zon liggen.
Miepje1 schreef:Smeer d'r wat op als het nodig is en gebruik gewoon iets waar je je lekker bij voelt.
Dat doe ik ook. En Nivea uit dat blauwe blikje is niet de duurste, maar ook totaal een kleffe boel.
Ik gebruik het wel eens, om beton weer uit de bekisting los te maken. Werkt prima die Paraffine :-)

Gesloten