Langer dan één jaar een auto gehuurd bij MULTIRENT ROTTERDAM.
Zeer onvriendelijk gesprek aan balie bij MULTIRENT ROTTERDAM. Bij het ontvangen een andere auto zijn er meerdere schades vastgesteld en vooral gebruiksschade. De medewerker krabbelt wat op mijn document en tekent de schade ook af. Na zo lang klant te zijn nooit gedacht dat zijn op zo een sluwe manier geld willen ontvangen. Vervolgens krijg ik te horen dat ik nadat mijn borg is ingehouden nog een bedrag van 249,- EUR moet bijbetalen.
Regelmatig de auto laten controleren en kilometerstanden na laten kijken.
Altijd netjes onder de toegestane kilometers gereden!
Op het moment dat ik aangeef dat ik stop met huren krijg ik OOK NOG te horen dat ik te veel kilometers heb GEREDEN.
Het bizarre aan dit alles is dat ik onderweg naar daar heb aangekondigd dat ik de auto zou gaan inleveren.
Op dat moment verteld de medewerker mij dat ik dan een bedrag van 500 EUR moet betalen zonder de auto überhaupt gezien te hebben of de kilometers door te hebben gekregen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Multirent Rotterdam
-
Ervaring met Multirent Rotterdam
Laatst gewijzigd door Radar op 03 okt 2014 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.
Re: Ervaring met Multirent Rotterdam
Inmiddels is het bedrijf geïnformeerd over uw aantijgingen van illegaal handelen en het niet verwerken van contante betalingen. Hopelijk staat u sterk in de schoenen.