T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....
Geplaatst: 01 okt 2014 17:23
Op 17 sept mocht ik als vaste klant mijn abonnement bij T-Mobile verlengen. T-Mobile deed mij een mooi aanbod waar ik mee akkoord ging :
Contracttermijn: 24 maanden
Maandelijkse kosten
Jouw tariefplan: iPhone pakket € 10,00
Visual Voicemail iPhone € 1,99
Internet 5000 MB extra snel € 35,00
Bellen Onbeperkt € 24,00
Korting iPhone pakket: € 1,98 per maand
Actie: 24 maand(en) E 12,00 korting Internet 5000 MB
Actie: 24 maand(en) E 2,00 korting Bellen Onbeperkt
Jouw toestel en accessoires
Toestel: Apple iPhone 6 4G 64GB spacegrijs + Sim
Eenmalige kosten: € 246,00
Bij aflevering bleek dat T-Mobile de verkeerde iPhone had mee geleverd, ipv een space grijze werd er een silver geleverd. Ik wilde de iPhone laten omruilen en liet de iPhone retour zenden, alleen T-Mobile annuleert dan de bestelling met als gevolg dat ik mijn pre-order aanbod kwijt ben. Opnieuw moet bestellen en duurder uit ben. En dit door een fout van T-Mobile. Pure oplichting dit!!!
Contracttermijn: 24 maanden
Maandelijkse kosten
Jouw tariefplan: iPhone pakket € 10,00
Visual Voicemail iPhone € 1,99
Internet 5000 MB extra snel € 35,00
Bellen Onbeperkt € 24,00
Korting iPhone pakket: € 1,98 per maand
Actie: 24 maand(en) E 12,00 korting Internet 5000 MB
Actie: 24 maand(en) E 2,00 korting Bellen Onbeperkt
Jouw toestel en accessoires
Toestel: Apple iPhone 6 4G 64GB spacegrijs + Sim
Eenmalige kosten: € 246,00
Bij aflevering bleek dat T-Mobile de verkeerde iPhone had mee geleverd, ipv een space grijze werd er een silver geleverd. Ik wilde de iPhone laten omruilen en liet de iPhone retour zenden, alleen T-Mobile annuleert dan de bestelling met als gevolg dat ik mijn pre-order aanbod kwijt ben. Opnieuw moet bestellen en duurder uit ben. En dit door een fout van T-Mobile. Pure oplichting dit!!!