Blokker'service'afdeling
Geplaatst: 02 okt 2014 13:59
Ik ben nu al een half jaar bezig met een hele simpele klacht bij blokker (via email)
Simpelweg heb ik 2 problemen, afsluitring van mn zwembad filter is niet goed. Ovaal ipv rond en sluit dus niet goed af. (is nog niet eens ter sprake gekomen) en het onderhoudssetje is niet compleet. (is erkend)
Het zwembad heeft opgestaan tot ie groen werd en heb er 2x (enkele uurtjes dus) gebruik van gemaakt omdat ik juist het onderhoudssetje besteld had zodat ik niet steeds het water hoef te verversen.
Dit had binnen 2 weken (ivm verzending/omruiling) opgelost kunnen zijn.
Na flink pissig geworden te zijn kreeg ik te horen dat dit kwam door onderbezetting. Sorry maar daar heb ik toch geen boodschap aan??? Dan moeten ze personeel regelen, genoeg werklozen in NL.
Uiteindelijk heb ik vandaag een email gehad waarin vermeld is dat ze een ophaal opdracht hebben afgegeven aan postNL. Hoezee!!
Ik heb diverse keren aangegeven dat ik een tegemoetkoming wil voor al het wachten e.d. dit is tot de laatste email steeds genegeerd. Ik heb steeds 3x moeten mailen voor er gereageerd werd. Het voelde alsof er 30 mensen met de klacht bezig waren en niemand die het oplost. Dit heb ik ook aangegeven. In elke email kreeg ik excuses voor het wachten en bla bla bla. Erg ongeloofwaardig na bijna 6 maanden.
Ik heb voor 140 euro aankopen gedaan en nu willen ze me een bosje bloemen sturen. Een bosje bloemen die waarschijnlijk niet eens langer blijft dan 7 tot 10 dagen en er dan net zo uit ziet zoals de service die hun mij geven.
Al gaven ze een cadeaukaart, zodat het geld bij hun blijft. Ik kan nog wel wat dingen bedenken die ik zou kunnen kopen waar ik direct de fabriek kan contacten indien nodig (je hoopt het niet maar je weet het nooit) Daarnaast, met de mensen in de winkel heb ik ook geen problemen zij doen hun werk prima. Mijn probleem ligt puur bij de serviceafdeling die geen service bied.
Is het zo gek dat ik geen genoegen neem met een bloemetje?
Inmiddels ben ik zelf werkloos geworden (moest vast krijgen) dus misschien erger ik mij hier meer door omdat er dus mensen zijn die wel werk hebben maar het gewoon weg niet goed uitvoeren.
Hoe denken jullie er over?
Simpelweg heb ik 2 problemen, afsluitring van mn zwembad filter is niet goed. Ovaal ipv rond en sluit dus niet goed af. (is nog niet eens ter sprake gekomen) en het onderhoudssetje is niet compleet. (is erkend)
Het zwembad heeft opgestaan tot ie groen werd en heb er 2x (enkele uurtjes dus) gebruik van gemaakt omdat ik juist het onderhoudssetje besteld had zodat ik niet steeds het water hoef te verversen.
Dit had binnen 2 weken (ivm verzending/omruiling) opgelost kunnen zijn.
Na flink pissig geworden te zijn kreeg ik te horen dat dit kwam door onderbezetting. Sorry maar daar heb ik toch geen boodschap aan??? Dan moeten ze personeel regelen, genoeg werklozen in NL.
Uiteindelijk heb ik vandaag een email gehad waarin vermeld is dat ze een ophaal opdracht hebben afgegeven aan postNL. Hoezee!!
Ik heb diverse keren aangegeven dat ik een tegemoetkoming wil voor al het wachten e.d. dit is tot de laatste email steeds genegeerd. Ik heb steeds 3x moeten mailen voor er gereageerd werd. Het voelde alsof er 30 mensen met de klacht bezig waren en niemand die het oplost. Dit heb ik ook aangegeven. In elke email kreeg ik excuses voor het wachten en bla bla bla. Erg ongeloofwaardig na bijna 6 maanden.
Ik heb voor 140 euro aankopen gedaan en nu willen ze me een bosje bloemen sturen. Een bosje bloemen die waarschijnlijk niet eens langer blijft dan 7 tot 10 dagen en er dan net zo uit ziet zoals de service die hun mij geven.
Al gaven ze een cadeaukaart, zodat het geld bij hun blijft. Ik kan nog wel wat dingen bedenken die ik zou kunnen kopen waar ik direct de fabriek kan contacten indien nodig (je hoopt het niet maar je weet het nooit) Daarnaast, met de mensen in de winkel heb ik ook geen problemen zij doen hun werk prima. Mijn probleem ligt puur bij de serviceafdeling die geen service bied.
Is het zo gek dat ik geen genoegen neem met een bloemetje?
Inmiddels ben ik zelf werkloos geworden (moest vast krijgen) dus misschien erger ik mij hier meer door omdat er dus mensen zijn die wel werk hebben maar het gewoon weg niet goed uitvoeren.
Hoe denken jullie er over?