Pagina 1 van 1

Geplaatst: 07 okt 2014 22:26
door riddert
Melissaaa schreef:Bij dezen wil ik iedereen waarschuwen bij Leen Bakker de hoekbank Ravenna te kopen. Het gaat om een nieuw model bank. 2 weken geleden hadden ze een leuke aanbieding. Via internet heb ik deze hoekbank gekocht. Ik ging ervan uit dat de bank uit twee delen bestond, zoals eigenlijk alle hoekbanken. Vorige week werd de bank geleverd. Hij bleek niet in de lift of door het trappengat te kunnen, terwijl ik in een ruime nieuebouwflat woon. De bezorgers lieten weten dat de bank bij veel mensen niet naar binnen kan. Ze hebben hem weer meegenomen. Op de website van leen bakker stond die middag een waarschuwing hierover. Op het moment dat ik de bank bestelde was dit niet het geval. Ze hebben nagelaten de klanten die reeds bestelden hierover te waarschuwen, en bewust het risico genomen. Inmiddels staat mp vol met deze banken. Leen Bakker weigert tot een oplossing te komen, en is van mening dat het mijn verantwoordelijkheid was en dat ik 45 bezorgkosten moet betalen. Ik.koop mijn bank in ieder geval bij een andere winkel.
Waar staan die banken dan op marktplaats? Ik kan ze niet vinden.

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 07 okt 2014 22:47
door berndv
Melissaaa schreef:Veel mensen hebben de winkel en het type er niet bij staan, dus op zoektermen kun je ze ook niet vinden.
http://link.marktplaats.nl/855907977
http://link.marktplaats.nl/852585500
http://link.marktplaats.nl/852933463
http://link.marktplaats.nl/855654734
Op de derde link die u geeft staat het wel iets duidelijker. Namelijk dat het uitstekende deel gewoon los is,waardoor de bank gewoon als 3-zits te vervoeren is. Een standaard 3-zits ben ik ook nog nooit in meerdere delen tegengekomen.

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 07 okt 2014 23:08
door encore
Een standaard 3-zits ben ik ook nog nooit in meerdere delen tegengekomen.
Ikea Karlstad....

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 07 okt 2014 23:42
door prem
Melissaaa schreef:Dat begrijp ik nu ook inderdaad. Het gaat mij er om dat zij wisten dat de bank vaak niet paste, en dit niet hebben vermeld. Het had een kleine moeite geweest om de klanten die reeds besteld hadden een e-mail te sturen. Dit had een hoop ellende voorkomen.
Misschien ben ik dom maar als die banken op MP staan zijn ze toch al binnen bij die mensen, dus dan is het moeilijk binnen kunnen brengen toch geen reden tot verkoop meer?

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 08 okt 2014 12:40
door crazyme
Melissaaa schreef:Dat begrijp ik nu ook inderdaad. Het gaat mij er om dat zij wisten dat de bank vaak niet paste, en dit niet hebben vermeld. Het had een kleine moeite geweest om de klanten die reeds besteld hadden een e-mail te sturen. Dit had een hoop ellende voorkomen.
Dat is toch helemaal afhankelijk van de woning ? Bij de ene woning sla je de openslaande deuren open en kan de bank bij wijze van spreken overdwars naar binnen, en bij de andere woning krijg je een platte tv nog niet eens naar binnen. Dat kan Leen Bakker toch niet weten ? Dat weet u als klant.
Melissaaa schreef: Ik ging ervan uit dat de bank uit twee delen bestond, zoals eigenlijk alle hoekbanken.
Ik denk dat hier het probleem ligt. Eigenlijk is het gewoon een normale bank met een hocker er voor. Dat moet u gewoon kunnen zien in de winkel.
En wanneer u stelt dat de bank buitenproportioneel groot is, dan zegt u eigenlijk dat er ook helemaal geen 3 zitsbank bij u thuis kan staan.

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 08 okt 2014 15:48
door mika21
prem schreef:
Melissaaa schreef:Dat begrijp ik nu ook inderdaad. Het gaat mij er om dat zij wisten dat de bank vaak niet paste, en dit niet hebben vermeld. Het had een kleine moeite geweest om de klanten die reeds besteld hadden een e-mail te sturen. Dit had een hoop ellende voorkomen.
Misschien ben ik dom maar als die banken op MP staan zijn ze toch al binnen bij die mensen, dus dan is het moeilijk binnen kunnen brengen toch geen reden tot verkoop meer?
Snap ik idd ook niet, waar staan die banken nu dan? En dat Leen Bakker er nu melding van maakt vind ik alleen maar goed, dan ben je dus gewaarschuwd en geen gezeur achteraf.
Maar daar heb jij nu helemaal niks meer aan.

Een andere vraag: als er een spoed situatie is, dan een ambulance stretcher ook niet naar boven?

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 08 okt 2014 15:58
door stofzuigertje
Heeft U vooraf de maten gezien voor het bestellen?

In mijn huis past door de voordeur ook niet alles naar binnen, pas na verwijderen, net paar cm extra en dus zowel deur als kruk weg kan het net.

Achterom is de schuifpui ook te klein en dan moet het raam aan de voorzijde eruit.

Als je een Piano of Vleugel gaat kopen is dat hetzelfde, die gaan vaak via verhuislift en raam eruit naar binnen met relatief hoge kosten dus meer als uw E45,-

Zelf heb ik het bed, alles ging behalve hoofdeinde.. . dat ging niet via mijn draaitrap en moest via slaapkamer raam naar binnen.
Zomaar wat kopen kan niet, Uw huis dus U weet de maten en kijk en meet eerst voor je iets koopt.

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 25 nov 2015 13:37
door Willem Dijksma
Melissaaa schreef:Onzin, nu staat er ook een grote bank.
Ze konden het wel weten, want ze waarschuwen er nu zelf voor op de website. Let maar op, over kortr tijd halen ze hem uit het assortiment wegens het formaat.
En ze noemen het zelf een hoekbank, en geen driezitsbank met hocker.
We leven inmiddels ruim een jaar verder en bank is nog steeds te koop! http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoe ... rm=Ravenna

Ben het met alle anderen eens: voortaan even beter nadenken voordat je iets koopt!

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 29 nov 2015 11:38
door Westone
Voor de critici ; bedenk ook eens dat er mensen zijn die niet veel te besteden hebben en daarom naar een winkel als deze moeten.

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 29 nov 2015 18:55
door alloallo
@westone wat heeft het inkomen met dit topic te maken? TS heeft geen rekening gehouden met de maatvoering. Dit is evident geen verantwoordelijkheid van leenbakker

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 30 nov 2015 19:43
door Westone
Dit heeft te maken met de opmerking; Ben het met alle anderen eens: voortaan even beter nadenken voordat je iets koopt!

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 30 nov 2015 22:33
door Dozo
Westone schreef:Dit heeft te maken met de opmerking; Ben het met alle anderen eens: voortaan even beter nadenken voordat je iets koopt!
Ik denk dat die opmerking er op gericht is dat het altijd verstandig is om van tevoren te kijken of een bank van dat formaat wel in de lift of door de deur kan. Meten is weten.

Re: slechte service Leen Bakker

Geplaatst: 01 dec 2015 08:51
door prem
Dat s toch een verstandige opmerking? Meestal merken we hier dat mensen eerst kopen, dan nadenken, en dan hier klagen.