Kwikfit Neherkade Den Haag
Geplaatst: 09 okt 2014 17:38
Beste,
Dit verhaal is al een tijdje aan de gang en ik zal beginnen bij het begin, nu inmiddels 4 weken geleden bracht ik mijn auto voor een keuring bij kwikfit. Diezelfde dag werd ik gebeld dat mijn auto klaar was, bij het ophalen werd mij verteld dat ze de auto nog niet konden afmelden want er moest nog wat gemonteerd worden (een ashoes a 150 euro incl keuring) en daar was geen tijd meer voor en het onderdeel was niet op voorraad. Niks mis mee kan gebeuren nieuwe afspraak gemaakt, onderdeel vervangen auto ophalen maar deze kon niet afgemeld worden omdat de keurmeester niet aanwezig was dus ik moest nog 1x terugkomen, prima nieuwe afspraak gemaakt en ik wilde met mijn auto wegrijden tot ik constateerde dat er een storing en een hele irritante piep hoorde. Fout melding in het dashboard portieren niet gesloten. Alle deuren nagelopen maar foutmelding bleef. Dit werd geparkeerd en ik kreeg het verzoek de auto terug te brengen aangezien deze toch nog afgemeld moest worden en de keurmeester niet aanwezig was. Prima ik ben een geduldig persoon en heb begrip voor dingen waar je op dat moment niet veel aan kunt veranderen als er maar een oplossing komt. Volgende afspraak dit is inmiddels nummer 3, auto afgemeld maar storing konden ze niet verhelpen niks aan te doen simpelweg slijtage aldus de manager van het filiaal op de Neherkade. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord, slijtage wel toevallig dat het bij hun gebeurd maar goed ik mocht op eigen verzoek naar een ander filiaal die dat probleem wel konden oplossen. Dit was het filiaal in Voorburg elviraland 1, Daar hebben ze netjes mijn deur opengemaakt en het probleem bekeken en geconstateerd dat het slijtage was of ik even 150 euro wilde betalen voor een nieuw motortje in de deur, daar ben ik niet mee akkoord gegaan maar dan deden ze er verder ook niks aan ook niet als we de kosten delen wat ik immers best schappelijk vindt aangezien het bij hun is gebeurd en niet bij mij. Eind stand auto gekeurd maar geen deurvergrendeling meer geen binnenverlichting en ik moet nu alle deuren apart op slot draaien heel irritant. Kwikfit wil hier verder niks van weten en hoopte zo van mij af te zijn waarschijnlijk, inmiddels zitten we in oktober en krijg ik ineens een absstoring in mijn dashboard, **** happens ik dacht als er eenmaal wat kapot gaat blijf je bezig maar wilde perse niet terug naar kwikfit dus ben naar een andere garage gegaan. Daar een beurt laten doen en de storing na laten kijken, deze constateerde dat de abskabel bij mijn rechter voorwiel (waar kwikfit de ashoes heeft vervangen) los zat. Deze liep aan tussen mijn wiel en een punt van de auto en dus helemaal beschadigd en bijna door was. De beste man wist mij te melden dat ik bij kwikfit de ashoes had laten vervangen omdat ik al mijn reparaties in mijn boekje bewaar en deze gaf aan dat ze het kabeltje vergeten waren te zetten.(foto's beschikbaar) Dit kan gebeuren maar dit hield in dat ik dus WEER met de kwikfit moest gaan bellen LET OP DEEL 2 STAAT IN 2e POST evt volledige verhaal in de bijlage
Dit verhaal is al een tijdje aan de gang en ik zal beginnen bij het begin, nu inmiddels 4 weken geleden bracht ik mijn auto voor een keuring bij kwikfit. Diezelfde dag werd ik gebeld dat mijn auto klaar was, bij het ophalen werd mij verteld dat ze de auto nog niet konden afmelden want er moest nog wat gemonteerd worden (een ashoes a 150 euro incl keuring) en daar was geen tijd meer voor en het onderdeel was niet op voorraad. Niks mis mee kan gebeuren nieuwe afspraak gemaakt, onderdeel vervangen auto ophalen maar deze kon niet afgemeld worden omdat de keurmeester niet aanwezig was dus ik moest nog 1x terugkomen, prima nieuwe afspraak gemaakt en ik wilde met mijn auto wegrijden tot ik constateerde dat er een storing en een hele irritante piep hoorde. Fout melding in het dashboard portieren niet gesloten. Alle deuren nagelopen maar foutmelding bleef. Dit werd geparkeerd en ik kreeg het verzoek de auto terug te brengen aangezien deze toch nog afgemeld moest worden en de keurmeester niet aanwezig was. Prima ik ben een geduldig persoon en heb begrip voor dingen waar je op dat moment niet veel aan kunt veranderen als er maar een oplossing komt. Volgende afspraak dit is inmiddels nummer 3, auto afgemeld maar storing konden ze niet verhelpen niks aan te doen simpelweg slijtage aldus de manager van het filiaal op de Neherkade. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord, slijtage wel toevallig dat het bij hun gebeurd maar goed ik mocht op eigen verzoek naar een ander filiaal die dat probleem wel konden oplossen. Dit was het filiaal in Voorburg elviraland 1, Daar hebben ze netjes mijn deur opengemaakt en het probleem bekeken en geconstateerd dat het slijtage was of ik even 150 euro wilde betalen voor een nieuw motortje in de deur, daar ben ik niet mee akkoord gegaan maar dan deden ze er verder ook niks aan ook niet als we de kosten delen wat ik immers best schappelijk vindt aangezien het bij hun is gebeurd en niet bij mij. Eind stand auto gekeurd maar geen deurvergrendeling meer geen binnenverlichting en ik moet nu alle deuren apart op slot draaien heel irritant. Kwikfit wil hier verder niks van weten en hoopte zo van mij af te zijn waarschijnlijk, inmiddels zitten we in oktober en krijg ik ineens een absstoring in mijn dashboard, **** happens ik dacht als er eenmaal wat kapot gaat blijf je bezig maar wilde perse niet terug naar kwikfit dus ben naar een andere garage gegaan. Daar een beurt laten doen en de storing na laten kijken, deze constateerde dat de abskabel bij mijn rechter voorwiel (waar kwikfit de ashoes heeft vervangen) los zat. Deze liep aan tussen mijn wiel en een punt van de auto en dus helemaal beschadigd en bijna door was. De beste man wist mij te melden dat ik bij kwikfit de ashoes had laten vervangen omdat ik al mijn reparaties in mijn boekje bewaar en deze gaf aan dat ze het kabeltje vergeten waren te zetten.(foto's beschikbaar) Dit kan gebeuren maar dit hield in dat ik dus WEER met de kwikfit moest gaan bellen LET OP DEEL 2 STAAT IN 2e POST evt volledige verhaal in de bijlage