Wehkamp slechte service
Geplaatst: 10 okt 2014 12:57
Beste Wehkamp,
Na aanleiding van de bestelling die ik gisteren heb geplaatst wil ik toch nog even reageren over de gang van zaken.
Vandaag 10 oktober jl. heb ik uw brief ontvangen met de medeling of ik via ideal het hele bedrag moet betalen voordat de bestelling geleverd kan worden.
Het hele idee dat ik bij Wehkamp een bestelling had geplaatst was dat ik via een belansrekening in termijnen kon betalen in combinatie met een scherpe prijs en dat de ipad de volgende dag geleverd zou worden zou ik de mindere service als het apparaat kapot zou gaan voor lief nemen.
Wehkamp heeft mij de veronderstelling gegeven dat het product ook die dag geleverd zou worden dmv een aanbetaling cq verificatie van mijn bankrekening daardoor ook een dag vrij moeten nemen van mijn werk.
In de ochtend op 9 oktober heb ik nog een service informatie mail gehad van Wehkamp met de medeling dat het geleverd ging worden alsmede de status op mijn Wehkamp.nl zie hier;
Pakket heeft ons magazijn verlaten
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Bezorger is met pakket onderweg
Nadat de bezorger met het paket onderweg is gegaan is het geweigerd dat wekt mij de indruk dat de bezorger de eindcontrole daarover heeft wat ik niet kan geloven.
Wat eerder aannemelijk is dat het al eerder bij Wehkamp bekend was dat de bestelling niet geleverd zou worden doordat ik misschien meer vooruit moest betalen.
PRIMA maar communiceer dat dan gewoon ik moest nu een dag vrij nemen van werk en zit de hele dag te ergeren en te wachten op de bestelling.
Als ik dit had geweten had ik voor een paar tientjes meer het wel in elektronica winkel gekocht.
Op internet (radar, Kassa, klacht.nl en de consumenten bond) staan tientallen soortgelijke zaken beschreven maar allemaal komt het bijna op hetzelfde neer NIET vooruitbelalen door foute leveringen sorteerfouten bij dhl enz enz wekelang op hun geld of product moeten wachten.
Dit ga ik dan ook niet doen ik zou graag mjin bestelling alsnog willen ontvangen tegen de voorwaarden die mij beloofd zijn nl via de belansrekenng en als dit niet kan zou ik graag mijn wehkamp account gesloten zien worden en mijn aanbetaling teruggestort zien worden dat kunnen alleen jullie doen.
Groet A Haasnoot
Na aanleiding van de bestelling die ik gisteren heb geplaatst wil ik toch nog even reageren over de gang van zaken.
Vandaag 10 oktober jl. heb ik uw brief ontvangen met de medeling of ik via ideal het hele bedrag moet betalen voordat de bestelling geleverd kan worden.
Het hele idee dat ik bij Wehkamp een bestelling had geplaatst was dat ik via een belansrekening in termijnen kon betalen in combinatie met een scherpe prijs en dat de ipad de volgende dag geleverd zou worden zou ik de mindere service als het apparaat kapot zou gaan voor lief nemen.
Wehkamp heeft mij de veronderstelling gegeven dat het product ook die dag geleverd zou worden dmv een aanbetaling cq verificatie van mijn bankrekening daardoor ook een dag vrij moeten nemen van mijn werk.
In de ochtend op 9 oktober heb ik nog een service informatie mail gehad van Wehkamp met de medeling dat het geleverd ging worden alsmede de status op mijn Wehkamp.nl zie hier;
Pakket heeft ons magazijn verlaten
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Bezorger is met pakket onderweg
Nadat de bezorger met het paket onderweg is gegaan is het geweigerd dat wekt mij de indruk dat de bezorger de eindcontrole daarover heeft wat ik niet kan geloven.
Wat eerder aannemelijk is dat het al eerder bij Wehkamp bekend was dat de bestelling niet geleverd zou worden doordat ik misschien meer vooruit moest betalen.
PRIMA maar communiceer dat dan gewoon ik moest nu een dag vrij nemen van werk en zit de hele dag te ergeren en te wachten op de bestelling.
Als ik dit had geweten had ik voor een paar tientjes meer het wel in elektronica winkel gekocht.
Op internet (radar, Kassa, klacht.nl en de consumenten bond) staan tientallen soortgelijke zaken beschreven maar allemaal komt het bijna op hetzelfde neer NIET vooruitbelalen door foute leveringen sorteerfouten bij dhl enz enz wekelang op hun geld of product moeten wachten.
Dit ga ik dan ook niet doen ik zou graag mjin bestelling alsnog willen ontvangen tegen de voorwaarden die mij beloofd zijn nl via de belansrekenng en als dit niet kan zou ik graag mijn wehkamp account gesloten zien worden en mijn aanbetaling teruggestort zien worden dat kunnen alleen jullie doen.
Groet A Haasnoot